سایت ساز

سایت ساز

سایت ساز چیست و مناسب چه کسانی است؟

احتمالا هنگامی که تصمیم به راه اندازی وب سایت فروشگاهی می گیرید اولین کاری که می کنید جستجو در گوگل است که با کلیدواژه های مختلفی روبرو می شوید نظیر طراحی سایت، فروشگاه ساز، سایت ساز. سابق بر این برای داشتن سایت باید یک تیم برنامه نویسی پیدا می کردید نمونه کار وی را بررسی می کردید و درخواست طراحی صفر تا صد درگاه را می دادید که زمان بر بود و تا چندین ماه طول می کشید، خودتان باید برای خرید هاست اقدام می کردید، درگاه پرداخت مناسب سایت را بررسی و انتخاب می کردید و سپس برای درخواست درگاه باید اقدام می کردید. اما در حال حاضر سایت ساز ها به وجود آمده اند. نرم افزار سایت ساز ابزاری است که به شما کمک می کند بدون اینکه نیاز باشد دانشی درباره برنامه نویسی، طراحی و دیگر موارد داشته باشید صاحب یک سایت حرفه ای باشید.

سایت سازها چه ویژگی هایی دارند:

سفارشی سازی قالب:

سایت سازها دارای قالب های متنوعی هستند که می توان از بین آنها قالب مورد نظر را انتخاب کرد و محصولات را در آن قرار داد.

وبلاگ نویسی:

می توانید در بخش وبلاگ سایت، نسبت به تولید محتوای بلاگ و انتشار آن اقدام کنید.

سئو و بهینه کردن برای موتورهای جستجو:

سایت سازها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند، در ساده ترین حالت و زمان کم سایت شما را ریسپانسیو کنند. تنظیمات لازم برای سئو بهتر را محیا می کنند.

تولید محتوا :

می توانید هر زمان که خواستید متن، تصاویر، منو، اسلاید، گالری، مقالات، اخبار و قسمتهای مختلف درهر صفحه و یا تمام صفحات سایت خود را بارها و بارها ویرایش کنید و این بدون نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی و به آسان ترین شکل ممکن برای شما صورت می گیرد.

اتصال به درگاه پرداخت:

سایت ساز ها به دو نوع درگاه پرداخت واسط و درگاه پرداخت مستقیم متصل می شوند. درگاه پرداخت مستقیم مربوط به PSP ها است و درگاه پرداخت واسط توسط پرداخت یارها ارائه می شود. پرداخت یار سیزپی یکی از این شرکت ها است که تمامی سایت سازها را پشتیبانی می کند. مستندات اتصال سایت ساز به درگاه پرداخت در سایت اصلی سیزپی وجود دارد. معمولا به دلیل سرعت بالای ارائه درگاه توسط سیزپی، طراحان سایت ترجیح می دهند این درگاه را به مشتری پیشنهاد دهند.

مدیریت کاربران:

کاربر می تواند خریدار باشد، تولید کننده محتوا باشد، ادمین سایت باشد که می توانید این کاربری ها را ایجاد کرده و یوزر و پسورد هم صادر کنید.

خبرنامه ایمیلی:

برای درگیر کردن مشتری با کسب و کار میتوان ایمیل مشتری را دریافت کرد و خبرنامه ها را طی ایمیل ارسال نمود.

اطلاع رسانی پیامکی:

پیامک های نظیر خوش آمدگویی به کاربران جدید، ارسال رمز عبور ، اطلاع رسانی به مدیر سایت بابت خرید صورت گرفته و غیره همه از طریق سامانه پیامکی صورت می گیرد که می توان این پنل را به سایت ساز اضافه کرد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.