ساخت صفحه پرداخت

ساخت صفحه پرداخت

برای آشنایی بیشتر با صفحه پرداخت اینترنتی نمونه صفحه پرداخت سیزپی در ادامه مطلب آمده است، اجزای قابل مشاهده در تصویر به شرح زیر است:

  1. آدرس لینک پرداخت، که به صورت اختصاصی برای هر فرد تعریف می شود. مثلا آدرس لینک پرداخت این پیج فروشگاهی Store است.
  2. لوگو، هر کسب و کاری می تواند لوگوی خود را در صفحه پرداخت به نمایش بگذارد. این لوگو در صفحه پرداخت اینترنتی نیز نمایش داده می شود.
  3. لینک به آدرس شبکه های اجتماعی، میتوان صفحه پرداخت را به واتس آپ، اینستاگرام، وب سایت، فیسبوک، توئیتر، جیمیل، تلگرام و غیره متصل کرد.
  4. مبلغ قابل پرداخت، وارد کردن این بخش ضروری است و مشتری مبلغ را وارد کرده و نسبت به پرداخت اقدام می کند.
  5. موبایل پرداخت کننده: با وارد کردن موبایل شما قادر خواهید با واریز کننده در تماس باشید.
  6. نام پرداخت کننده: با وارد کردن نام پرداخت کننده، شخصی که سفارش را ثبت می کند قابل شناسایی خواهد بود.
  7. ایمیل پرداخت کننده: اگر به فکر تبلیغات ایمیلی و ارتباطات بعدی با مشتری از طریق ایمیل هستید میتوانید وارد کردن ایمیل را اجباری کنید.

صفحه پرداخت سیزپی

چگونه صاحب صفحه پرداخت شویم؟

ساخت لینک پرداخت زمان بر نیست، بر اساس دستورالعمل زیر اقدام کنید.

 اول در سیزپی (SIZPay) ثبت نام کنید، نام کاربری و پسورد مناسب انتخاب کنید تا فراموش نکنید.

بعد به قسمت درخواست درگاه رفته و اطلاعات لازم برای داشتن درگاه پرداخت (IPG) را تکمیل کنید.

سپس به بخش لینک پرداخت بروید و لینک خود را بردارید. در بخش لینک پرداخت با یکسری قابلیت ها مواجه می شوید که بهتر است به توضیح آن ها بپردازیم تا صفحه پرداخت خود را به بهترین نحو مدیریت کنید. گفتیم که میتوانید یکسری آیتم را اجباری یا اختیاری کنید تا خریدار آن ها را وارد کند، بعدا با مراجعه به بخش گزارش ها این اطلاعات خرید و خریدار به شما نمایش داده می شود، به عبارتی صفحه پرداخت، خود به عنوان صفحه سفارش گیری شناخته می شود.

مورد بعدی اینکه می توانید صفحه پرداخت با مبلغ ثابت بسازید. مثلا شما دوره های آموزشی با مبلغ 1 میلیون تومان برگزارمی کنید پس یک صفحه پرداخت یک میلیون تومانی می سازید و دیگر نیازی نیست مشتری مبلغ را وارد کند. به ازای هر پرداخت موفق یک پیامک واریز برای شما ارسال می شود تا از ثبت سفارش مطمئن شوید.

صفحه پرداخت قابلیت به اشتراک گذاری در پیامرسان هایی مانند واتس آپ را دارا می باشد، اگر مشتری به واتس آپ بیزنس شما پیام داد شما هزینه را از طریق لینک ارسالی خود دریافت نمایید.همچنین لینک پرداخت را کپی کرده و در بیوی اینستاگرام قرار دهید.

نکته بعدی که قابل توجه است قابلیت تنظیم کارمزد صفحه پرداخت است، در دو حالت کسر از پذیرنده و کسر از دارنده کارت می توان تنظیم کرد. یعنی شما پرداخت کارمزد را می توانید به عهده مشتری بگذارید.

این صفحه پرداخت اینترنتی دارای عنوان پرداخت است و می توان مواردی که خریدار بابت آن پول پرداخت می کند را اضافه کرد، مثال ملموس آن خیریه ها هستند که عناوین پرداخت همچون ( پرداخت بابت صدقه، پرداخت بابت کمک هزینه جهیزیه، پرداخت بابت فطریه) را تعریف می کنند.

شما چه مواردی به ذهنتان می رسد ؟ می توانید پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید و به بهتر شدن خدمات سیزپی کمک کنید.

 

آخرین مطلب منتشر شده در سیزپی: درست کردن درگاه پرداخت

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.