از لینک پرداخت چگونه استفاده کنیم

از لینک پرداخت چگونه استفاده کنیم

اول آنکه منظور از لینک پرداخت چیست؟

لینک‌ (Link) که مختصر کلمه‌ی هایپرلینک (Hyperlink) است، یک شی(Object) HTML است که به شما این امکان را  می‌دهد هنگام کلیک کردن روی آن، به یک صفحه‌ جدید بروید. لینک پرداخت کاربر را به صفحه پرداختی می برد که مبلغ و سایر مشخصات مورد نیاز را وارد می کند و سپس برای پرداخت اقدام می کند و به صفحه پرداخت اینترنتی منتقل می شود. برای اینکه بیشتر با این لینک آشنا شوید یک نمونه لینک در زیر آورده می شود :

Me.sizpay.ir/kasrabuilding

همان طور که می بینید ساختار لینک دو قسمت است، یک قسمت مربوط به آدرس url است و قسمت دوم آدرس لینک پرداخت اینترنتی است که می تواند کاملا اختصاصی و متناسب با کسب و کار شخص باشد.  

لینک پرداخت اینترنتی قابل کپی شدن و ارسال از طریق راه های زیر است:

ایمیل

پیامک

واتس آپ و تلگرام و سایر پیام رسان ها

پیج اینستاگرام

کد ussd

کیوآر کد

استفاده از لینک پرداخت در شبکه های اجتماعی

یک کسب و کار ممکن است بیشتر از طریق واتس آپ با مشتریانش در ارتباط باشد یک کسب و کار با روش دیگر، اما برای سیزپی فرقی نمی کند راه های ارتباطی شما کدام است، همه را می توان به درگاه پرداخت متصل کرد.  فرض کنید مشاوره تلفنی بابت وکالت دارید و مشتری با انتخاب واتس آپ در سایت شما به کارشناس و مشاوران وصل می شود هزینه مشاوره را هم از طریق لینک پرداخت ارسالی در واتس آپ پرداخت می کند.

همچنین می توان لینک پرداخت را کپی کرده و در بیوی اینستاگرام درج کرد تا به جای ارسال شماره کارت و پیگیری رسید واریز و کلاهبرداری های در برگیرنده رسید تقلبی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین کسب و کار دارای وجهه معتبری نزد مشتری خواهد بود.

اگر تبلیغات پیامکی و ایمیلی دارید، در متن تبلیغات می توانید لینک پرداخت را نیز ارسال کنید. پنل کاربری سیزپی امکان شارژ پنل و ارسال لینک به شماره موبایل مشتری را فراهم می کند.

لینک پرداخت اینترنتی بیشتر برای کسب و کارهایی استفاده می شود که فاقد سایت هستند، دارای فروش تلفنی هستند یا دارای فروش در شبکه های اجتماعی هستند. مزیت لینک پرداخت سیزپی در قابلیت گزارش گیری از پرداخت های انجام شده، مبلغ تراکنش، مشخصات واریز کننده و تاریخ تسویه می باشد.

لینک پرداخت را از کجا بگیریم؟

برای گرفتن لینک پرداخت اینترنتی کافیست به سایت درگاه پرداخت سیزپی مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنید با ورود به پنل کاربری به بخش درخواست درگاه پرداخت رفته و اطلاعات لازم را تکمیل کنید. سپس درگاه پرداخت با قابلیت استفاده در سایت و لینک پرداخت با قابلیت استفاده در شبکه های اجتماعی فعال خواهد شد.  

آخرین مطلب منتشر شده را از دست ندهید: درگاه پرداخت اندروید


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.