ساخت درگاه پرداخت رایگان

ساخت درگاه پرداخت رایگان

تعداد زیادی از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برای صرفه جویی در وقت و آسان بودن اخذ درگاه به صورت اینترنتی از شرکت های پرداخت یار- شرکت های خصوصی ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی - درگاه پرداخت می گیرند.
اگر به دنبال " ساخت درگاه پرداخت رایگان " و بدون هزینه هستید این مطلب را از دست ندهید.
بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت رایگان


به طور معمول کارمزد درگاه پرداخت های مستقیم بانکی صفر یا رایگان است و معمولا هیچ پکیجی نیز برای ارائه به شما ندارند که به صورت اشتراکی و هزینه بر در اختیارتان بگذارند.
در مقابل درگاه پرداخت های مستقیم بانکی، شرکت های خصوصی ارائه دهنده درگاه پرداخت به غیراز کارمزد ممکن است برای کسب درآمد بیشتر خودشان برای شما هزینه تراشی های بیشتری کنند. مثلا هزینه ثبت نام بگیرند یا اشتراک ها و پکیج های مختلف بفروشند که با توجه به درگاه پرداخت انتخابی شما ممکن است این هزینه ها متفاوت باشد.
تنها درگاه پرداخت اینترنتی که صفر تا صد راه اندازی آن رایگان است، درگاه پرداخت سیزپی است.
ساخت درگاه پرداخت در وب سایت اینترنتی سیزپی کاملا رایگان است.
درگاه پرداخت سیزپی علاوه بر ثبت نام و راه اندازی رایگان، پیامک های تراکنش ها را نیز بدون هزینه و کارمزد برای شما ارسال می کند.

بیشتر بدانید : کم کارمزدترین درگاه پرداخت کدام است ؟


این رایگان و بدون کارمزد بودن به هیج وجه مبنی بر بدون کیفیت بودن خدمات این درگاه نیست ودرصد زیادی از افرادی که درگاه پرداخت سیزپی را استفاده کرده اند، استفاده از این درگاه پرداخت اینترنتی را به دیگر کاربران پیشنهاد می کنند.
شما با داشتن درگاه پرداخت سیزپی فقط هزینه انجام تراکنش می دهید که آن هم به صورت کارمزد از هر تراکنش کسر می شود یعنی بابت هر تراکنشی که روی درگاه پرداخت شما انجام می شود، مبلغ نا چیزی تحت عنوان کارمزد کسر می شود که آن هم از نظر کارشناسان حوزه پرداخت کارمزد منصفانه ای است و شما می توانید به عنوان فروشنده این کارمزد اندک را هم بر عهده مشتری تان یعنی کسی که دارد پرداخت را انجام می دهد بگذارید و این مورد در پنل کاربری تان قابل تنظیم است و اگر هم تراکنش نداشته باشید هزینه کارمزد از شما کسر نمی شود. با این حساب باز هم تسویه های این درگاه زبان زد کاربران مصرف کننده این درگاه پرداخت است، که بصورت روزانه یا همان 24 ساعته انجام می شود و این امر به طور اتوماتیک است و اگر هم شما نخواهید که به این صورت (اتوماتیک) تسویه انجام شود، امکان فعال کردن کیف پول الکترونیک برای شما فراهم است. با فعالسازی کیف پول مبالغ واریز شده از طریق درگاه پرداخت اینترنتی در آن جمع می شود و شما هر وقت خواستید می توانید وجوه مورد نظرتان را از کیف پول به حساب معرفی شده خودتان در شبکه بانکی به صورت امن انتقال دهید. 
اگر تمایل به ساخت درگاه پرداخت اینترنتی رایگان سیزپی ( SIZPay IPG ) را دارید بهتر است عبارت "درگاه پرداخت سیزپی"  را در موتور جستجوی Google جست و جو کنید و در سایت این درگاه پرداخت ارزشمند و پیشرفته ثبت نام کنید و منتظر بمانید تا در کسری از دقایق احراز هویت شوید و "درگاه پرداخت" شما فعال شود.
مزیت این درگاه پرداخت این است که علاوه بر وب سایت در سایر فضا های مجازی نیز کار می کند و یا حتی اگر مشتری تلفنی و یا حضوری هم داشته باشید قابل استفاده است چرا که شما از امکان ارسال لینک پرداخت، فاکتور آنلاین با اقلام و استفاده از کد کیوآر برخوردار می شوید.
در این حین اگر سوالی برایتان پیش آمد یا نیاز به راهنمایی داشتید لازم نیست با شماره های روی سایت سیزپی تماس بگیرید و فقط کافی است که از همان پنل کاربری تان در قسمت پشتیبانی در چت آنلاین مورد را مطرح کنید تا پشتیبانان پاسخ دهند. اگر تمایلی به چت آنلاین ندارید می توانید از قسمت تماس با ما سایت سیزپی با بخش پشتیبانی یا فروش تماس تلفنی برقرار کنید و به صورت تلفنی مورد را مطرح کنید یا مشاوره بگیرید.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.