رسید دیجیتالی

رسید دیجیتالی

رسید دیجیتالی سیزپی به کمک رمزنگاری های پیشرفته صادر می شود و حاوی مبلغ تراکنش ، وضعیت تراکنش، شماره ارجاع و امضای دیجیتال سیزپی است. رسید دیجیتالی، رسید الکترونیکی یا هر اسمی که می خواهید بگذارید رسیدی است که پس از انجام عملیات پرداخت برای خریدار نمایش داده می شود. این رسید نشان دهنده موفقیت آمیز بودن پرداخت می باشد و می تواند جایگزین رسیدهای کاغذی باشد. خریدار می تواند از این رسید یک اسکرین شات تهیه کند. همزمان با انجام پرداخت در درگاه پرداخت سیزپی نتیجه تراکنش از طریق پیامک به اطلاع پذیرنده رسانده می شود و پنل کاربری نیز به صورت خودکار آپدیت می شود و فرد می تواند جزئیات بیشتری از پرداخت شامل ساعت واریز، مبلغ، وضعیت تسویه را مشاهده نماید. رسیدهای دیجیتال جایگزین رسیدهای کاغذی نیز می باشد اگر فردی برای انتقال وجه به دستگاه پوز مراجعه کرده و رسید کاغذی دریافت می کند و تصویر آن را ارسال می کند شما می توانید بخواهید تا از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کند و رسید دیجیتالی آن را برایتان ارسال کند.

بیشتر بخوانید : استفاده از امضای دیجیتال در درگاه پرداخت سیزپی

رسید دیجیتالی همچنین در شرایطی که فرد بخواهد تراکنش خود را پیگیری کند نیز به درد می خورد با ارائه شماره ارجاع می توان از وضعیت پرداخت آگاه شد.  پرداخت موفق به معنای آن است که پول از حساب صاحب کارت کسر شده و در سیکل خود به حساب پذیرنده واریز می گردد و پرداخت ناموفق خود دارای حالت های مختلفی هست در صورتی که پرداختی ناموفق بود و از حساب صاحب کارت کسر شد این وجه طی 72 ساعت بعد به حساب بر می گردد.

رسید دیجیتالی امکان کلاهبرداری را به حداقل می رساند. می دانید افرادی هستند که با کمک اپ های رسیدساز رسید جعلی ساخته و ارسال می کنند، ممکن است در دام آن ها بیفتید ولی با کمک رسید سیزپی شما می دانید که فرد به درگاه سیزپی رفته و پرداخت را انجام داده و حتی شماره ارجاع موجود در رسید دیجیتالی با شماره ارجاع پیامک واریزی یکی است و شما خیالتان از آن راحت می شود.

مزیت دیگر استفاده از رسید دیجیتالی در مرتب سازی راحت آنهاست که با یک جستجو بتوانید آن ها را پیدا کنید، تا اینکه در میان رسیدهای کاغذی بایگانی شده به دنبال سند مورد نظر بگردید.

در زیر نمونه ای از رسید دیجیتالی سیزپی آمده است:

نمونه رسید دیجیتالی سیزپی

 

مطلب پیشنهادی : درخواست پول از طریق پیامک 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.