درخواست پول از طریق پیامک

درخواست پول از طریق پیامک

با ارسال رایگان پیامک از طرف مقابل خود یا مشتریانتان پول درخواست کنید، این پیامک متصل به لینک پرداخت می باشد. با این قابلیت جالب و کاربردی سیزپی، به راحتی و در هر کجا که باشید بدون ارسال شماره کارت به مخاطب می توانید توسط پیامک، درخواست پول کنید. از این قابلیت می توان برای ارسال فاکتور و صورتحساب کالای به فروش رفته برای مشتریانتان، دریافت دنگ هر فرد، دریافت شارژ ساختمان، حمایت مالی و دریافت کمک های مخصوص خیریه ها بهره برد.

برای استفاده از این قابلیت با ثبت نام در سایت درگاه پرداخت سیزپی و ایجاد درگاه پرداخت می توانید در پنل کاربری خود لینک پرداخت ایجاد کنید. عکس زیر مرحله ایجاد یک لینک پرداخت می باشد.

شما می توانید یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصر به فرد داشته باشید، به این صورت که در قسمت شناسه لینک پرداخت اسم فروشگاه یا اسم خودتان را ثبت کنید به عنوان مثال برای فروشگاه اینترنتی یک درگاه پرداخت شخصی به آدرس https://me.sizpay.ir/zhuanshop می توان ایجاد کرد که مشتریان با وارد شدن به این صفحه می توانند مبلغ را در این درگاه پرداخت کنند همچنین با ثبت لوگوی مخصوص فروشگاه یا کسب و کار خود، در صفحه پرداخت لوگو نشان داده می شود. در تنظیمات لینک پرداخت فیلد های صفحه پرداخت که شامل نام پرداخت کننده، موبایل پرداخت کننده و ایمیل پرداخت کننده است را می توانید طوری تنظیم کنید که وارد کردن آن ها اختیاری یا اجباری باشد. مرحله بعد از ایجاد لینک پرداخت ارسال لینک پرداخت از طریق پیامک تحت عنوان "فاکتور آنلاین" است. پس از ارسال، یک پیامک حاوی فاکتور آنلاین که دارای مشخصاتی مانند مبلغ، نام، بابت و شماره فاکتور را دارا می باشد برای شخص موردنظر ارسال می شود سپس دریافت کننده فاکتور آنلاین کافیست روی لینک پیامک شده کلیک کند تا به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شود و با وارد کردن اطلاعات بانکی، مبلغ را واریز کند. با پنل تخصصی سیزپی، مدیریت تراکنش ها و تسویه ها بسیار آسان می باشد و مانند یک حسابدار عمل می کند. سیزپی دستیار شخصی شما در دریافت وجه است. 

شرکت درگاه پرداخت سیزپی قابلیت درخواست پول از طریق "فاکتور آنلاین" را ارائه می نماید. شرکت سیزپی از سال 1398 فعالیت خود را به عنوان شرکت پرداخت یار شروع کرده است. سیزپی فرایند دریافت و پرداخت وجه  را آسان کرده است و باعث شده است که پرداخت ها به صورت آنلاین و اینترنتی و در بستری امن انجام شود. همه نوع از کسب و کارها می توانند از خدمات سیزپی استفاده نمایند، کسب و کارهایی مانند نمایندگان بیمه، فریلنسرها، فروشگاه های اینترنتی، رستوران ها و بسیاری از مشاغل.

 

از دیگر قابلیت و ویژگی های درگاه پرداخت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درگاه پرداخت اختصاصی مجهز به لوگو و نام کسب و کار
  • درگاه پرداخت شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام
  • درگاه پرداخت سازمانی 
  • کارتخوان مجازی
  • کیف پول الکترونیک 

دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.