راه اندازی کسب و کار و دلایل آن

راه اندازی کسب و کار و دلایل آن

تصمیم برای شروع یک کار مطمئناً آسان نیست، پر از از موارد ناشناخته، خطر و چالش های برنامه ریزی. اگر تصمیم برای شروع کار آسان بود، تعداد زیادی از افراد برای شروع، کار خود انتخاب می کردند، اما اینطور نیست. اما امروزه با گسترش فناوری و تکنولوژی، داشتن یک شغل عملی تر از هر زمان دیگری شده است. اما هنوز یک تصمیم سخت است. در ادامه دلایل راه اندازی یک کسب و کار را بخوانید.

4 دلیل برای شروع کسب و کار خود

به چالش کشیدن خود

در مواردی صاحبان مشاغل، کار جدیدی را شروع می کردند زیرا می خواستند این چالش را داشته باشند یا احساس می کردند چیزی برای اثبات دارند. هر کسی که تا به حال صاحب کسب و کاری بوده است می داند گاهی شرایط سخت می شود، موانع زیادی بین شما و موفقیت وجود دارد و مواقع دیگر اوضاع به خوبی پیش می رود. این پستی و بلندی ها یک آزمایش واقعی برای شخصیت و اخلاق کاری شما می باشد. بعضی از افراد برای به چالش کشیدن خود، در مسابقات مردان آهنین و ماراتن شرکت می کنند و بعضی افراد چالش را با داشتن یک کسب و کار تجربه می کنند.

اگر می خواهید خود را با چیز جدیدی به چالش بکشید؛ شروع یک کسب و کار، چالش نهایی است و زمانی که یک فعالیت تجاری موفق را انجام دهید احساس افتخار خواهید کرد.

پتانسیل درآمد بالاتر

 میزان درآمد شما در هر ماه بستگی زیادی به نوع شغل شما دارد. مشاغل کارآفرینانه بالاترین درآمد بالقوه را به صاحب کسب و کار ارائه می دهد. به عنوان مثال کارآفرینانی مانند جف بزوس (آمازون) ، مارک زاکربرگ (فیس بوک) و بیل گیتس (مایکروسافت) به دلیل موفقیت در فعالیت های خود، از ثروتمندترین مردان جهان هستند.

درآمد اغلب با توجه به سن کسب و کار و فعالیت آن متفاوت است، به طوری که سود و درآمد با گذشت زمان افزایش می یابد. همچنین عامل اصلی در کسب سود بیشتر، بازاریابی است (نه فقط تبلیغات، بلکه عناصر مهم بازاریابی مانند کیفیت محصول، خدمات به مشتری، قیمت گذاری دقیق و توزیع موثر در بازارهای هدف شما).

انعطاف پذیری

داشتن انعطاف پذیری بیشتر در شغل، ممکن است در تصمیم شما برای شروع کار تأثیر بگذارد. انعطاف پذیری به این معنا است که شما به راحتی کارها را از زمان هایی که کار های شخصی برای انجام دارید را  به زمان های دیگر منتقل کنید. فقط باید برنامه خود را طوری تنظیم کنید تا در آن زمان هیچ مشتری انتظار انجام کاری را از شما نداشته باشد. اما معمولا داشتن یک کسب و کار به خصوص در آغاز کار به معنای این است که حتی در روزهای تعطیل هم باید فعالیت برای پیشرفت مجموعه انجام شود.

رویاهای خود را دنبال کنید.

هنگام شروع کار، شما رئیس خودتان هستید و تصمیمات خود را می گیرید. شما توانایی تغییر چیزهایی که مناسب شما و کسب و کارتان است را دارید و برای کسب و کار خود جهتی را انتخاب می کنید که بهترین است.

شروع کار شخصی خود به پشتکار و صبوری زیادی نیازمند است. با این حال، اگر به خود و ایده های خود ایمان داشته باشید، سخت کار کنید و کمی خوش شانس باشید، موفقیت از آن شما خواهد بود.

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از جوانان هستند که رویای بزرگی دارند و معمولا سرمایه اولیه لازم برای تأمین بودجه را از طریق سرمایه گذارانی که انتظار بازده در مدت زمان نسبتاً کوتاهی دارند، جمع می کنند. مشاغل کارآفرینانه از رشد تولید ناخالص داخلی (GDP) در کشورمان حمایت می کنند. در حقیقت، اقتصاد سالم به شدت متكی بر مشاغل كارآفرینانه است.

مجموعه سیزپی نیز با هدف تسهیل در پرداخت اینترنتی ایجاد شده و برای کسب و کار های آنلاین درگاه پرداخت ارائه می نماید. هر کسب و کاری که در بستر وب فعالیت می کند، برای دریافت هزینه کالا و یا خدماتی که ارائه می کند نیاز به درگاه پرداخت دارد. با ثبت نام در سایت سیزپی درگاه پرداخت خود را ایجاد کنید تا پرداخت های آنلاین و امنی داشته باشید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.