دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت اینترنتی برای گرفتن پول از مشتری ها استفاده می شود و در گذشته فقط مدیران کسب و کار های اینترنتی برای دریافت پول از مشتری های آنلاین خود از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده می کردند ولی امروز دیگر فقط مدیران کسب و کار های اینترنتی و افراد دارای سایت از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده نمی کنند و برخی از کسب و کار های فیزیکی و حضوری نیز برای دریافت پول از مشتری های خود از روش درگاه پرداخت استفاده می کنند که باعث می شود بدون تماس فیزیکی مشتری مبلغ خرید های خود را پرداخت کند و این از نظر بهداشتی نیز بسیار به انسان امروزی کمک می کند.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟

حاالا اگر شما به عنوان یک مدیر کسب کار، یک فروشنده و یا یک مدیر مالی و... تصمیم دارید که برای کسب و کاری که مسئولش هستید از درگاه پرداخت اینترنتی برای گرفتن پول از مشتری های خود استفاده نمایید، می خواهیم در ادامه مطلب شما را برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی راهنمایی نماییم. 


بیش تر بدانید: نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی چگونه است ؟


ابتدا قبل از دریافت درگاه پرداخت اینترنتی شما باید بدانید که دو نوع ارائه دهنده درگاه پرداخت در ایران وجود دارد و تصمیم بگیرید که با توجه به شرایط کاری و میزان تراکنش های خود کدام یک از این ارائه دهنده های درگاه پرداخت را برای دریافت درگاه پرداخت انتخاب کنید.
ارائه دهنده های درگاه پرداختی که در ایران در حال حاضر وجود دارد و شما می توانید از آن ها درگاه پرداخت دریافت نمایید به دو دسته تقسیم می شوند که در ادامه مطلب در خصوص انواع ارائه دهنده های درگاه پرداخت اینترنتی بیش تر توضیح داده شده است.


انواع ارائه دهنده های درگاه پراخت به شرح زیر می باشد :


بانک ها
شرکت های پرداخت یاری


بیش تر بدانید: تفاوت درگاه های بانکی مستقیم و واسط چیست ؟

 

بانک ها

بانک ها مهم ترین ارائه دهنده های درگاه پرداخت اینترنتی هستند. درگاه پرداختی که بانک ها به مشتری های خود ارائه می دهند در حال حاضر دارای کارمزد می باشند. برخی از افراد به درگاه های پرداختی که از بانک می گیرند درگاه پراخت بانکی یا درگاه مستقیم نیز می گویند که البته این بدان معنا نیست که درگاه های پرداختی که پرداخت یار ها ارائه می دهند غیر بانکی هستند.


شرکت های پرداخت یاری


پرداخت یار ها شرکت هایی هستند که در زمینه فین تک فعالیت دارند و همچنین می توانند درگاه پرداخت اینترنتی ارائه دهند. ممکن است برخی از قدیمی های صنف کسب و کار های اینترنتی به شرکت های پرداخت یار درگاه پرداخت واسط یا درگاه واسط نیز بگویند.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت واسط چیست ؟


دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

روش های دریافت درگاه پرداخت اینترنتی با هم تفاوت دارند و شما بعد از تحقیق و بررسی زمانی که تصمیم گرفتید که از چه نوع درگاه پرداختی استفاده کنید می توانید درگاه پرداخت دل خواه خود را از روش منحصر به فردش دریافت نمایید.


مدارک مورد نیاز برای ایجاد درگاه پرداخت


برای ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی با توجه به این که درگاه پرداخت را از کدام ارائه دهنده درگاه پرداخت (پرداخت یار ها یا بانک ها) می خواهید بگیرید، نیاز به مدارکی است از جمله مدارک شخصی شما اگر که شخص حقیقی باشید و مدارک شرکت شما اگر که شخص حقوقی هستید نیاز است. اما ممکن است برخی از درگاه های پرداخت مدارکی را از شما دریافت کنند که درگاه دیگری از شما نخواهد ولی مدارک پایه ای وجود دارند که هنگام ثبت نام اکثر درگاه های پرداخت ازشما می خواهند که این مدارک معمولا به شرح زیر هستند:

  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • آدرس و تلفن 
  • شماره شبای بانکی
  • کدمالیاتی
  • اینماد


روش دریافت درگاه پرداخت از بانک

برای دریافت درگاه پرداخت بانکی بعد از این که بانک مورد نظر خود را انتخاب کردید، الزامی است که دریکی از شعبه های آن بانک حساب باز و فعال داشته باشید و سپس با در دست داشن مدارک شخصی و مدارک کسب و کار خود به یکی از شعبه های بانک مورد نظر خود مراجعه کنید و با تکمیل فرم های مورد نیاز و ارائه مدارک شخص حقیقی و حقوقی خود به باجه مورد نظر به طور رسمی درخواست فعال سازی درگاه پرداخت اینترنتی میدهید. 


بیش تر بدانید: راهنمای دریافت درگاه پرداخت


دریافت درگاه پرداخت از شرکت های پرداخت یار

برای گرفتن درگاه پرداخت از شرکت های پرداخت یار در اکثر مواقع ثبت نام به صورت اینترنتی است و فقط نیاز است که به شما سایت درگاه پرداختی که انتخاب کرده اید مراجعه کنید و با توجه به راهنمای ثبت نامی که برای کاربران آن سایت در نظر گرفته شده است، ثبت نام خود را تکمیل کنید و در صورت نیاز لازم است که مدارک خود را به صورت اینترنتی هنگام ثبت نام در سایت درگاه پرداخت بارگذاری نمایید. 


بیش تر بدانید: پرداخت یار چیست ؟


دریافت درگاه پرداخت سیزپی

اگر شما تمایل داشتید که از درگاه پرداخت سیزپی استفاده نمایید، برای دریافت این درگاه پرداخت اینترنتی از شرکت پرداخت یاری سیزپی ارائه دهنده آن است نیاز است که از طریق موتور جست و جو google درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی را جست و جو نمایید و  وارد سایت این درگاه پرداخت شوید و سپس از قسمت ثبت نام، اقدام به ثبت نام کنید و پس از ورود به پنل کاربری ثبت نام خود را تکمیل کنید و مدارک خود را ارائه دهید تا توسط سایت احراز هویت شوید و سپس درگاه پرداخت اینترنتی شما با همه ی امکانات فعال و قابل استفاده شود.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد. 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.