درگاه پرداخت مستقیم کارت به کارت

درگاه پرداخت مستقیم کارت به کارت

اگر شما به عنوان یک صاحب کسب و کار احساس می کنید که باید یک صفحه پرداخت یا یک درگاه پرداخت مستقیم برای عملیات کارت به کارت یا همان دریافت پول از مشتری های خود داشته باشید با این مطلب تا انتها همراهی کنید.
این روزها گرفتن یک درگاه پرداخت اینترنتی و یا حتی داشتن یک درگاه پرداخت مستقیم که به حساب بانکی شما وصل شود اصلا کار سخت و پیچیده ای نیست و شما اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی باشید این امر برای شما دو چندان راحت تر می شود. 
اگر شما به دنبال یک درگاه پرداخت مستقیم جهت دریافت وجوه ( کارت به کارت ) از مشتریان خود هستید بیش تر به نظر می رسد که به دنبال یک لینک پرداخت اینترنتی برای کسب و کارتان هستید یا اینکه به درگاه پرداخت برای سایت خود نیازمند هستید.
لینک پرداخت دقیقا همان کارایی را دارد که کارت به کارت کردن معمولی دارد ولی  چند ویژگی منحصر به فرد دارد که آن را از کارت به کارت معمولی متمایز می کند.

بیشتر بخوانید: کارت به کارت بدون اینترنت 

برخی از مزایا و تفاوت های لینک پرداخت با کارت به کارت معمولی

در عملیات کارت به کارت کردن به طور معمول نیاز است که شماره کارت شخص فروشنده مورد نظر را داشته باشیم تا به توانیم مبلغ مورد قرار داد را به حسابش واریز کنیم ولی در عملیات پرداخت با لینک پرداخت سیزپی نیازی نیست که حتما شماره کارت فرد مورد نظر را داشته باشیم و فقط کافی است که وارد لینک پرداخت شویم و اطلاعات مورد نیاز را در صفحه درگاه پرداخت وارد کنیم تا پرداخت در کم ترین زمان انجام شود.

بیشتر بدانید: کارت به کارت بدون اپلیکیشن 

اگر شما یا مشتری های شما بخواهند که به صورت اینترنتی با موبایل و رایانه خود عملیات کارت به کارت را انجام دهند، حتما نیاز است اپلیکیشن یا همراه بانک مخصوص برای این امر بر روی دستگاه هوشمند خود نصب کنند. در صورتی که زمانی  که قرار است از طریق لینک پرداخت، فرآیند پرداخت را انجام دهند، اصلا نیازی به برنامه و اپلیکیشن خاصی نیست و فقط کافی است که دستگاه هوشمند به شبکه جهانی اینترنت متصل باشد. 
این ها موارد محدودی از مزیت های درگاه پرداخت مستقیم که جایگزین کارت به کارت است و آن را لینک پرداخت می نامیم می باشد  و شما اگر می خواهید بیش تر با مزایای لینک پرداخت آشنا شوید علاوه بر مطالعه ادامه این مطلب می توانید با جستجو  در موتور google به وب سایت درگاه پرداخت ینترنتی سیزپی مراجعه نمایید و در لیست بلاگ ها مطالب مرتبط را جست و جو و مطالعه نمایید. 


نحوه اخذ لینک پرداخت 


برای اخذ لینک پرداخت اینترنتی بهتر است که به یک وب سایت مطمئن که درگاه پرداخت امن ارائه میدهد مراجعه نمایید. پیشنهاد می شود که لینک پرداخت را از وب سایت درگاه پرداخت سیزپی بگیرید که در کم ترین زمان و بدون مراجعه حضوری می توانید اخذ نمایید و اگر در حین ثبت نام نیاز به راهنمایی داشتید با شماره های پشتیبان های 24 ساعته سیزپی تماس حاصل فرمایید.


مزایای لینک پرداخت سیزپی

  • مدیریت تراکنش ها
  • دریافت وجه با صدور و ارسال فاکتور آنلاین
  • سهولت استفاده از لینک پرداخت و امکان اشترک گذاری لینک پرداخت از طریق پیامک، ایمیل و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام
  •  پذیرش کلیه کارت های عضو شبکه شتاب
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • گزارش گیری از تسویه های تراکنش های انجام شده
  • دریافت پیامک رایگان با انجام هر تراکنش
  • مدیریت نحوه پرداخت کارمزد
  • دریافت رایگان لینک پرداخت
  • مدیریت زمان های تسویه
  • استفاده از کیف پول
  • تسهیم وجوه تراکنش

یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.
 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.