درگاه پرداخت بین المللی برای سایت

درگاه پرداخت بین المللی برای سایت

شاید رویای خیلی از افراد صاحب کسب و کار و یا حتی خیلی از نوجوان هایی که هنوز درگیر درس و مشق خود هستد و وارد بازار کار هم نشده اند، این باشد که روزی کسب و کار خود را در سطح جهان مطرح کنند و در همه نقاط جهان به راحتی محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند.
در دنیای امروزی با وجود پیشرفت هایی که در تکنولوژی اینترنتی و توسعه حمل و نقل آسان ایجاد شده است، تجارت با دیگر نقاط جهان رویای تحقق پذیری است که هر مدیر کسب و کاری می تواند به آسانی به آن دست یابد.


بیش تر بدانید: چگونه کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ؟ 


برای بسیاری از افراد و شرکت های داخل ایران این امری خوشایند است که بتوانند کالا و خدمات خود را در آن سوی مرز ها به دست انسان هایی که متقاضی آن کالا ها و خدمات هستند برسانند.
در کشور ما ایران، افرادی بوده اند که از سال ها قبل محصولات خود را به خارج از ایران و مناطق بسیار دور دست ارسال می کرده اند و شاید اکنون به دلایل تحریم های هر ساله دیگر نمی توانند به راحتی و یا حتی به طور کامل مانند قبل با آن سوی مرز ها و کشورهای دیگر جهان داد و ستد داشته باشند.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


به هر حال شما اگر صاحب کسب و کار اینترنتی و دارای پلتفرم فروش در بستر اینترنت هستید و تمایل دارید که کسب و کار خود را در حد جهانی توسعه دهید و کالا و خدمات خود را در سایر کشور های جهان بفروش برسانید و ارسال کنید، نیاز دارید که یک درگاه پرداخت اینترنتی بین المللی داشته باشید تا به این وسیله (درگاه پرداخت بین المللی) بتوانید از مشتری های خود بابت ارائه محصولات و هزینه حمل و نقل و حتی بسته بندی مرسوله پول بگیرید.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت بین المللی چیست ؟


طبیعی است که بیش تر افراد یا تقریبا همه افرادی که در کشوری خارج از ایران زندگی می کنند و می خواهند از محصولات و خدمات شرکت شما استفاده کنند ایرانی نیستند و اگر ایرانی نباشند و حساب بانکی ایرانی نداشته باشند نمی توانند ارسال پول را برای شما به صورت کارت به کارت و یا با درگاه پرداخت معمولی تان که فقط می شود با آن به ریال پرداخت کرد، انجام دهند و نیازاست که برای دریافت وجه از افراد خارجی یک درگاه پرداخت اینترنتی بین المللی داشته باشید که بتواند ارز های مختلفی از جمله دلار را پشتیبانی کند.
اگر همه افرادی که در خارج از کشور مشتری شما هستند ایرانی باشند و در بانک های ایرانی حساب داشته باشند و کارت بانکی نیز داشته باشند، دیگر نیازی به آن نیست که شما برای وب سایت خود از درگاه پرداخت بین المللی استفاده کنید و همان درگاه پرداخت اینترنتی معمولی برای وب سایت، کسب و کار و نوع مشتری های شما کفایت می کند.


بیش تر بدانید: پی پال چیست ؟


اگر کسب و کار شما و یا تولیدات شما محدود است و فقط می تواند نیاز های افراد داخل ایران را جواب دهد و به اندازه کافی در ایران متقاضی برای خرید دارد، شاید بهتر باشد که از فروش به خارج از کشور صرف نظر کنید و درگاه پرداخت اینترنتی بین المللی نگیرید و به جای آن کسب و کار را در ایران توسعه دهید و یک درگاه پرداخت اینترنتی خوب که بدون قطعی و خطا باشد، برای اخذ پول از مشتری های ایرانی تان به ریال و یا تومان به ازای محصولاتی که ارائه می دهید بگیرید. 


چگونه درگاه پرداخت بین المللی برای سایت دریافت کنیم ؟


برای این که درگاه پرداخت اینترنتی بین المللی در ایران دریافت نمایید نیاز است که هم در هنگام دریافت و فعال سازی درگاه پرداخت و هم در زمان مورد نیاز برای تسویه هایی که قرار است برای شما انجام شود کمی صبور باشید.
برای این که درگاه پرداخت بین المللی برای وب سایت خود دریافت کنید می توانید به صورت اینترنتی در یکی از وب سایت های ایرانی که خدمات مالی بین المللی ارائه می دهد ثبت نام کنید و درگاه خود را بعد از ارائه دادن مدارک شخصی و مدارک مرتبط با کسب و کار و احراز هویت شدن دریافت نمایید.
بخاطر داشته باشید که اخذ درگاه پرداخت بین المللی بر عکس درگاه پرداخت معمولی هزینه دارد و شما نیاز است که هزینه های لازم را برای استفاده از درگاه پرداخت بین المللی تان پرداخت نمایید.
سخن آخر: به یاد داشته باشید که برای اخذ وجوه از مشتری هایی  در داخل ایران زندگی می کنند، ضروری است که حتما از یک درگاه پرداخت ایرانی که با ریال و تومان بشود پرداخت را انجام داد، استفاده کنید.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.