درگاه پرداخت برای کسب و کارها

درگاه پرداخت برای کسب و کارها

زمانی بود که باید برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی صاحب انواع مجوزها می بودید، داشتن سایت، داشتن اجاره نامه و یا سند ملکی و ... الزامی بود، پس فرآیند دریافت درگاه پرداخت طولانی می شد و کسب و کارهای کوچک حتی به این فکر نمی کردند که به سراغ درگاه پرداخت اینترنتی بروند و در همان سبک های سنتی کار می کردند، از دستگاه پوز یا کارت به کارت بهره می بردند. با گذشت زمان، نیاز به دریافت سریع درگاه پرداخت نسبت به قبل بیشتر احساس شد و همین تقاضای بازار و فشاری که بود باعث شد شرکت پرداخت یار به وجود آید. پرداخت یار سیزپی یکی از این شرکت ها است که با داشتن مجوز بانک مرکزی به عنوان اپراتور ارائه دهنده درگاه پرداخت (IPG ) به رسمیت شناخته شده و می توان با خیالی امن و آسوده از خدمات آن استفاده کرد، چیزی عوض نشده فقط سرعت ارائه درگاه پرداخت و تنوع خدمات آن در حال پیشی گرفتن از شرکت های پرداخت است.

کسب و کارها می توانند هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی فعالیت داشته باشند و درگاه پرداخت متناسب خود را دریافت کنند. داشتن سایت الزامی برای داشتن درگاه پرداخت نیست، فردی که برای جمع آوری شارژ ساختمان می خواهد از درگاه پرداخت استفاده کند چه لزومی به داشتن سایت دارد؟

"از ثبت نام تا راه اندازی درگاه، فقط 24 ساعت طول می کشد"

  • مدارک مورد نیاز برای گرفتن درگاه پرداخت به صورت حقیقی:

مدارک هویتی شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی

قرارداد پذیرندگی

آدرس و کد پستی معتبر و مطابق با آنچه در سایت سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.

کد رهگیری مالیاتی ( کد ده رقمی)

شماره حساب و شبای معتبر

  • مدارک مورد نیاز برای اخذ درگاه پرداخت اینترنتی اشخاص حقوقی:

آگهی ثبت و تصویر آخرین روزنامه رسمی

تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضا

آدرس و کد پستی شرکت

قرارداد پذیرندگی

شماره حساب و شبای حقوقی

کد رهگیری مالیاتی

با در دست داشتن مدارک ذکر شده می توانید برای ثبت نام و درخواست درگاه پرداخت اقدام کنید. Google

 

راهکارهای متنوع، نوین و به روز

مدل هر کسب وکاری متفاوت از دیگری است، همچنین ابعاد آن ها نیز متفاوت می باشد. ممکن است کسب و کاری در حوزه پرداخت نیازمندی خاصی داشته باشد که دغدغه کسب و کار دیگری نباشد. تیم فنی سیزپی این آمادگی را دارد تا با برگزاری جلسات و بررسی نیازمندی ها، راه حل متناسبی را ارائه کند. جهت آشنایی بیشتر با امکانات پرداخت یاری سیزپی به مطالعه ادامه متن بپردازید.

  • سیزپی می تواند خدمت تسهیم را ارائه کند یعنی وجوه هر تراکنش را به شباهای مختلف واریز کند. 
  • تعرفه ها می تواند از صفر تا یک درصد تا سقف 1000 تومان متغیر باشد. اگر نمی خواهید کارمزدی پرداخت کنید پس آن را به عهده مشتری بگذارید!
  • درگاه اختصاصی سیزپی برای کسب وکارهای متقاضی درگاه پرداخت مستقیم است که فقط نام فروشگاه پذیرنده نمایش داده می شود.
  • کیف پول الکترونیک مناسب برای کسانی که نیازی به تسویه روزانه ندارند و اجازه می دهند تا مبالغ تراکنش در کیف پول باقی بماند تا در زمان دلخواه برداشت کنند. تسویه های دلخواه و خودکار از ویژگی های جذاب درگاه پرداخت سیزپی است.  
  • ارسال فاکتور آنلاین به صورت زمان بندی شده و از طریق وب سرویس
  • گزارشات جامع تراکنش
  • امکان صدور کارت اعتباری سیزپی و تخصیص به مشتری

دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.