درگاه پرداخت برای سایت

درگاه پرداخت برای سایت

کسب و کار هایی که اینترنتی شده اند همواره به دنبال یک روش سفارش گیری و پرداخت آسان هستند که بهترین آن در حال حاضر در ایران و جهان درگاه پرداخت اینترنتی است.
اگر وب سایت فروشگاهی دارید که محصولات و خدماتی را به مشتریان تان عرضه می کنید و دنبال یک درگاه پرداخت سریع و مطمئن می گردید تا انتهای نوشتار را با دقت بخوانید.


بیشتر بخوانید: بهترین درگاه پرداخت برای سایت و اپلیکشن


داشتن یک درگاه پرداخت امن برای فروشگاه اینترنتی تان چیزی نیست که شما برایش بخواهید استرس زیادی تحمل کنید هر چند که مسائلی از این دسته واقعا حساس هستند و ممکن است اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید ضررهای جبران ناپذیری به شما و کسب و کارتان وارد شود ولی با اندکی دقت بیشتر می توانید از این مورد با آسودگی رد شوید و یک درگاه پرداخت همیشگی با بهترین خدمات و پشتیبانی برای وب سایت تان داشته باشید. مانند: درگاه پرداخت سیزپی
درگاه پرداختی که هر صاحب کسب و کار اینترنتی نیاز دارد باید یه دسته ویژگی هایی داشته باشد که اگر نداشته باشد برایتان مناسب نیست.
برخی از این ویژگی ها عبارتند از:
•    پلاگین یا افزونه مناسب با زبان برنامه نویسی شما 
•    ساپورت کردن شماره شبای بانکی شما 
•    سایت ارائه دهنده درگاه پرداخت دارای نشان شاپرک باشد
•    سایت ارائه دهنده درگاه پرداخت دارای اینماد باشد
با این توصیف شما به عنوان برنامه نویس یا مدیر فروشگاه اینترنتی باید توجه داشته باشید که هنگام اخذ درگاه پرداخت اینترنتی، شرکت یا بانک ارائه دهنده درگاه پرداخت این ویژگی ها را داشته باشد و در حال حاضر در کشور ایران چندین درگاه درگاه پرداخت اینترنتی امن و جود دارد که همه این ویژگی ها را با هم دارا می باشند ولی سریعترین و کم کارمزدترین آنها درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است.
درگاه سیزپی با داشتن اینماد (نماد تجارت الکترونیکی) و مجوز شاپرک ( نماد شاپرک) با همه نوع زبان برنامه نویسی توسط افزونه هایش که در سایت درگاه پرداخت سیزپی موجود می باشند به راحتی می تواند ارتباط برقرار کند  و اصلا تفاوت ندارد که شبای بانکی شما از کدام بانک باشد و علاوه بر داشتن همه این ویژگی ها خدمات بی نظیر پرداختی را انجام می دهد که کم شرکت پرداخت یاری همه این ویژگی ها را با هم و یکجا به شما ارائه میدهد. 
برخی از این خدمات عبارتند از:
•    کیف پول
•    لینک پرداخت و کد QR
•    فاکتور آنلاین با اقلام
•    ریفاند  (Refund)
•    کش بک (Cash Back)
•    و...
درگاه پرداخت سیزپی تنها درگاه پرداختی است که با داشتن آن از دیگر درگاه ها بی نیاز می شوید و نیازی نیست که هم زمان چند درگاه پرداخت در وب سایت فروشگاهی تان فعال داشته باشید چون این درگاه همه نیاز های کسب و کار شما را در خصوص بانکداری الکترونیک بدون گرفتن هیچ هزینه ای پوشش می دهد.
از همه مهمتر این است که شما به صورت اینترنتی احراز هویت می شوید و این درگاه را می گیرید و نیازی نیست حضوری به جایی مراجعه کنید.
فقط کافیست از طریق Google کلمه درگاه پرداخت را سرچ کنید تا به سایت سیزپی برسید و به آسانی در آن ثبت نام کنید.بعد از احراز هویت توسط سیزپی درگاه پرداخت شما آماده استفاده خواهد بود فقط کافی است افزونه و پلاگین مرتبط با زبان برنامه نویسی سایت خود را از قسمت مستندات سایت درگاه پرداخت سیزپی دانلود کرده و در سایت خود جایگذاری نمایید از اینجا به بعد با خیال راحت مدیریت تراکنش های خود را به سیزپی واگذار کنید. اگر هم حین ثبت نام مشکلی پیش آمد یا سوالی داشتید در هر زمان از شب یا روز می توانید از با پشتیبانی درگاه پرداخت سیزپی تماس بگیرید یا در تیکت گفت و گو آنلاین داشته باشید تا راهنمایی شوید.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد. 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.