درگاه پرداخت بانک ملی

درگاه پرداخت بانک ملی

درگاه پرداخت بانک ملی و نحوه دریافت آن


بانک ملی ایران از بانکهای قدیمی و شاید بزرگترین بانک ایران می باشد. بانک ملی نیز مانند سایر بانکها به متقاضیان درگاه پرداخت اینترنتی مطابق با آئین نامه های شرکت شاپرک و داخلی خود درگاه پرداخت و خدمات پرداخت اینترنتی ارائه می کند. بانک ملی خدمات پرداخت الکترونیک به مشتریان خود را از طریق یکی از شرکتهای زیر مجموعه خود به نام پرداخت الکترونیک سداد ارائه میدهد.


دریافت درگاه پرداخت
 

پرداخت الکترونیک سداد

درگاه پرداخت سداد
همانطور که در بالا گفتیم اگر برای کسب و کار خود به دنبال ارائه خدمات پرداخت الکترونیک از مجموعه بانک ملی هستید باید این خدمات را از طریق شرکت پرداخت الکترونیک سداد دریافت کنید. شرکت پرداخت الکترونیک سداد به مشتریان بانک ملی دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت اینترنتی ارائه می دهد.
برای دریافت درگاه پرداخت بانک ملی می بایست یک کسب و کار فعال اینترنتی داشته باشید و کسب و کار شما دارای نماد اعتماد یا همان اینماد باشد.


کارمزد درگاه پرداخت بانک ملی


درگاه پرداخت مستقیم بانک ملی مانند سایر درگاه های بانکی به صورت رایگان می باشد و کارمزدی بابت انجام تراکنش ها دریافت نمیکند.


مزایا و معایب درگاه پرداخت بانک ملی


از مزایای درگاه پرداخت بانک ملی می توان به مستقیم بودن آن اشاره کرده یعنی استفاده کنندگان به طور مستقیم و بدون واسطه به درگاه متصل می شوند که این امر باعث کمتر شدن خطا های پرداخت و همچنین بالا رفتن سرعت فرایند انجام تراکنش می شود.
با داشتن درگاه پرداخت بانک ملی وجوه تراکنش های شما در اولین سیکل تسویه شاپرک به حسابتان که عمدتا باید نزد بانک ملی باشد واریز می گردد.
از معایب درگاه پرداخت بانک ملی می توان به دشواری آن در راه اندازی اشاره کرد که احتیاج به کد نویسی دارد و افزونه و پلاگین های پرداخت را در اختیار برنامه نویسان قرار نداده است. مورد دیگری که می توان در این راستا به آن اشاره کرد طولانی بودن روند دریافت درگاه پرداخت می باشد که مورد پسند بسیاری از اشخاص و کسب و کار ها نمی باشد.
اگر برای دریافت درگاه پرداخت عجله دارید می توانید از درگاه پرداخت سیزپی استفاده کنید کافی در سایت درگاه پرداخت سیزپی ثبت نام کنید و مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمائید بعد از احراز هویت درگاه شما آماده بهره برداری می باشد.
اگر هم در خصوص کد نویسی محدودیت هائی دارید با انتخاب درگاه پرداخت سیزپی می توانید به راحتی از بخش مستندات افزونه پرداخت متناسب با زبان برنامه نویسی خود را دانلود کرده و با جایگذاری در سایت فروشگاه اینترنتی خود به راحتی شروع به فروش نمائید.

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام و دریافت درگاه بانک ملی چیست؟


بسته به نوع شخص مدارک زیر برای دریافت درگاه بانک ملی مورد نیاز است :
اشخاص حقیقی:

  • داشتن سایت اینترنتی
  • نماد اعتماد الکترونیک ( اینماد ) 
  • شماره‌ حساب و شماره شبا ( برای دریافت درگاه از بانک ملی باید حسابتان نیز در بانک ملی باشد ) دریافت شماره شبا
  • کارت ملی 
  • تصویر شناسنامه
  • کد مالیاتی

اشخاص حقوقی: 

  • دارا بودن سایت اینترنتی
  • نماد اعتماد الکترونیک ( اینماد )
  • شماره‌ حساب و شماره شبا ( برای دریافت درگاه از بانک ملی با حسابتان نیز در بانک ملی باشد )
  • کارت ملی صاحبان امضاء
  • شناسنامه صاحبان امضاء
  • روزنامه رسمی آگهی تأسیس
  • روزنامه رسمی آخرین آگهی تغییرات
  • اساسنامه شرکت
  • کد مالیاتی

بیشتر بدانید : دریافت کد مالیاتی برای درگاه پرداخت اینترنتی

نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملی


برای اینکار باید وارد سایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد به آدرس https://sadadpsp.ir شوید و از بخش محصولات گزینه درگاه پرداخت اینترنتی را انتخاب کنید. در این بخش دو گزینه "درخواست درگاه پرداخت اینترنتی" و "راهنمای ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی" موجود است که با دانلو فایل راهنما و مطالعه آن می توانید به صورت مرحله به مرحله درخواست درگاه پرداخت خود را به ثبت رسانید.
در صورتیکه به دنبال سهولت و سرعت بیشتری در دریافت درگاه پرداخت هستید می توانید به سایت درگاه پرداخت سیزپی ( SIZPay ) مراجعه کنید. برای اینکار کافی است نام درگاه پرداخت سیزپی را در جستجوگر Google وارد کنید و دکمه اینتر را فشار دهید با کلیک بر روی اولین نتیجه جستجو وارد سایت سیزپی می شوید و با وارد کردن اطلاعات و بارگذاری مدارک خود منتظر تماس کارشناسان سیزپی و احراز می شوید که از ثبت نام تا دریافت درگاه پرداخت کمتر یک روز زمان خواهد برد.
یادتان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.