درگاه پرداخت اشتراکی

درگاه پرداخت اشتراکی

آیا می دانید چه نوع درگاه پرداختی مناسب شما است؟ در سیزپی متناسب با شرایط کسب و کار راهکارهای متفاوتی ارائه می شود. در اینجا به بررسی درگاه پرداخت اشتراکی می پردازیم. 
آشنایی با سایت های چد فروشگاهی و کسب وکارهای دارای تامین کنندگان متعدد
سایت های چند فروشگاهی یا مارکت پلیس (Market Place) یا Multi Store اساسا مناسب شرکت ها و مراکز فروشی است که می خواهند کانال های متعدد فروش ایجاد کنند، چندین فروشنده در یک سایت به فروش محصول می پردازند و توسط یک نفر مدیریت می شود، این فروشندگان براساس قراردادی که با صاحب سایت دارند می توانند از ظرفیت سایت استفاده کنند و فروش سریع تری را تجربه کنند چرا که صاحب سایت بر روی سئو وب سایت خود کار کرده و خریدار هنگام جستجوی کلمه موردنظر برای خرید، به سایت چندفروشگاهی دست پیدا می کند. همچنین صاحب سایت به کمک تجارب یا روابط خود به ایجاد راهکارهائی جهت فروش رفتن محصولات کمک می کند و درصد سهم خود را دریافت می کند نمونه ملموس این راهکارها راه اندازی باشگاه های مشتریان است. Google


درگاه پرداخت اشتراکی چیست ؟
پرداخت های آنلاین به کمک کارت های بانکی انجام می شود چرا که در یک سایت فروشگاهی امکان پرداخت نقدی یا پرداخت با دستگاه پوز ( کارتخوان ) وجود ندارد. درگاه پرداخت اینترنتی با رمزگذاری داده ها اطلاعات کارت خریدار را به بانک صادر کننده ارسال می کند و در صورت دریافت پاسخ موفق، مبلغ خرید را از حساب خریدار کسر کرده و ظرف مدت 24 ساعت به حساب پذیرنده یا صاحب سایت واریز می کند حال اگر یک سایت چند فروشگاهی که دارای تعداد زیادی تامین کننده است بخواهد به جای آنکه تمامی وجوه حاصل از خرید به حساب صاحب سایت واریز گردد سپس با تامین کننده تسویه کند می تواند به کمک درگاه پرداخت اشتراکی درصد سهم خود و هر یک از تامین کنندگان را به سیزپی اعلام نماید تا  طی سیکل 24 ساعته سهم هر یک از ذی نفعان تسویه گردد.  در اینجا محدودیتی برای اعلام تعداد تامین کنندگان وجود ندارد همچنین گزارش تسویه های انجام شده به تفکیک در پنل کاربری وجود دارد. سهولت اتصال، امنیت پرداخت و تسویه به موقع از ویژگی های خاص درگاه پرداخت سیزپی است. 

بیشتر بدانید : تسهیم وجوه چیست ؟


تعریف : " درگاه پرداخت اشتراکی یعنی درگاه به نام یک نفر است اما درآمد حاصل از فروش به ازای هر نفر توسط سیزپی محاسبه شده و بعد از انجام تراکنش به حساب هر یک واریز می گردد


اما استفاده از درگاه پرداخت اشتراکی چگونه می تواند مفید واقع شود؟ یا به عبارتی چه منافعی دارد؟
درگاه پرداخت اشتراکی به جهت آنکه عمل محاسبه سهم هر ذی نفع را به کمک سرویس تسهیم وجوه راحت تر می کند منجر به حس اطمینان بین شرکا شده و بار مسئولیت واحد مالی را نیز کاهش میدهد. تعیین سهم ذی نفعان می تواند هم به صورت درصد باشد و هم به صورت مقدار عددی ثابت. محدودیتی در معرفی تعداد تامین کنندگان وجود ندارد و مهم تر از همه آنکه سیکل تسویه کوتاه می شود چرا که نیازی نیست وجوه بعد از 24 ساعت به حساب یک نفر واریز شود سپس آن شخص از حساب خود برداشت کند و با تامین کنندگان تسویه کند که آن هم 24 ساعت زمان خواهد برد.  
برای گرفتن درگاه پرداخت اشتراکی سیزپی همین حالا تماس بگیرید. 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.