خرید اینترنتی بلیط سفر

خرید اینترنتی بلیط سفر

همه ما سفر کردن را دوست داریم و از رفتن به مسافرت لذت میبریم و از فواید و مزایای زیادی که برای جسم و روح ما دارد، بهره میبریم. اما بسیاری از ما آداب صحیح سفر کردن را نمی دانیم یا حتی در انتخاب وسیله ی نقلیه مناسب برای سفر کردن همیشه مردد هستیم. در این بلاگ تصمیم داریم وسلیه نقلیه مناسب برای سفری راحت تر و ایمن تر و راه کارهایی برای بهبود کیفیت سفر و نحوه خرید بلیط اینترنتی سفر را  با شما در میان بگذاریم تا هر گاه قصد مسافرت داشتید از آنها استفاده کنید. امروزه با وجود پیشرفت در  حوزه حمل و نقل و گسترش انواع راه های ارتباطی زمینی، هوایی و آبی و همچنین پیشرفت در وسایل نقلیه (خودروهای شخصی، اتوبوس ها، قطارهای شهری - برون شهری، هواپیما، کشتی و...) سفر برای همگان دوچندان راحت تر از گذشته شده است. در ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی و درخور نبودن وسایل حمل و نقل دریایی و هوایی اکثر سفرها زمینی انجام میشود. ولی سفرهای دریایی و هوایی نیز کم نیست و روز به روز درحال پیشرفت است. برای اینکه بتوانید تصمیم بهتری در مورد انتخاب وسیله نقلیه سفرتان بگیرید باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید که چند مورد را در زیر می­خوانید:

  1. سفری ارزان
  2. سفری بدون اتلاف وقت و کلافگی
  3. سفری بدون محدودیت بار
  4. امنیت
  5. لذت بردن از مسیر
  6. و... (معیار های شخصی خودتان)

سعی کردیم مهمترین موارد را در نظر بگیریم. در واقع اینکه با چه وسیله ای سفر کنید، خودرو شخصیتان یا قطار و هواپیما بیشتر به معیار های شخصی شما برای سفر و ارزیابی خودتان بستگی دارد و مهم ترین ملاک همین است.

بیشتر بخوانید: دریافت درگاه پرداخت

پیشنهاد ما به شما این است که اگه میخواهید سفری داخلی داشته باشید و مسیر خیلی دوری را نمی­خواهید طی کنید با اتوبوس یا خودرو شخصیتان مسافرت کنید.

اگر سفری چندین ساعته دارید و هم میخواهید راحت باشید و هم از مناظر بین مسیر نیز لذت ببرید خرید بلیط سفر با قطار گزینه مناسبی است.

اگر سفری خارجی پیش رو دارید دو گزینه جذاب به شما پیش نهاد می دهیم: هواپیما و کشتی. اگر عجله ای ندارید برای رسیدن به مقصد و وقت کافی نیز دارید و علاقه دارید از زیبایی های مسیر سفرتان لذت ببرید و به دریا و اقیانوس ها فوبیا ندارید سفر با کشتی بسیار برایتان هیجان انگیز و به یادماندنی خواهد بود، البته باید در نظر بگیرید که کشور مقصد راه دریایی داشته باشد. ولی اگر برای رسیدن به مقصد نمیخواهید زیاد منتظر بمانید و برنامه سفرتان فشرده است بهترین گزینه سفر با هواپیما و خرید اینترنتی بلیط سفر به وسیله ی یک درگاه پرداخت امن معتبر مثل سیزپی است تا حسابی در وقت صرفه جویی شود. هواپیما در حال حاضر سریع ترین و با کیفیت ترین  وسیله سفر است.

بیشتر بدانیم : نکات مهم هنگام خرید اینترنتی

میخواهیم برایتان چند مورد از آداب سفر را بگوییم که رعایت کردن آنها جزو الزامات است :

  • قبل از سفر درمورد مسیر سفرتان تحقیق کنید و راه ها را بررسی کنید.
  • با خودتان نگویید چون من درسفر هستم و اینجا کسی مرا نمیشناسد میتوانم هر کاری بکنم، شما در سفر نماینده شهر یا کشورتان هستید و باید به رفتارتان دقت کنید.
  • کشورها و شهرهای دیگر دارای فرهنگ های مختلفی هستند که باید به آنها به عنوان یک مسافر احترام بگذارید.

در کل "بسیار سفر باید تا پخته شود خامی"

خرید آنلاین بلیط سفر با درگاه پرداخت سیزپی

و در آخر میخواهیم بهترین و راحت ترین روش خرید بلیط برای سفر را برایتان بگوییم :

آسان ترین راه خرید بلیط سفر خرید اینترنتی است که با کامپیوتر و یا حتی موبایل خودتان در هر جایی به این روش میتوانید بلیط بخرید و هزینه آن را از درگاه پرداخت اینترنتی بپردازید. شرکت های فروش بلیط سفر بهتر است که درگاه پرداخت اینترتی داشته باشند ، زیرا به معنای ارج نهادن به زمان مشتری است و با فروش آنلاین بلیط به دامنه گسترده ای از مشتریان دسترسی خواهند داشت.

 سیزپی یکی از ارائه دهنده های درگاه پرداخت اینترنتی معتبر و قابل اعتماد است که خرید اینترنتی بلیط را برای شما راحت می کند. این درگاه با قابلیت اتصال به انواع ماژول ها و سیستم های رزرواسیون و خرید بلیط انتخاب اول کسب و کارها است.

 

 

دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.