خدمات پرداخت اینترنتی

خدمات پرداخت اینترنتی

شاید سال ها باشد که کسب و کار های اینترنتی بوجود آمده اند ولی در کشور ما تا قبل از وقوع کرونا و قرنطینه ها افراد زیادی  به صورت اینترنتی خرید نمی کردند و ترجیح آن ها این بود که به صورت حضوری برای دریافت کالا ها و خدمات و پرداخت مبلغ مراجعه کنند و اکثر مردم اگر هم که به صورت اینترنتی خرید می کردند ترجیح می دادند از فروشگاه های اینترنتی خرید کنند که پرداخت درب منزل و یا در پرداخت محل دارند تا بعد از دریافت محصول و بررسی آن با خیال راحت پرداخت را انجام دهند.


اما در زمان کرونا که ویروس واگیر داری بود همه ی افراد سعی داشتند که کم تر به وسایلی که قبلا در دست دیگران بوده است دست بزنند و تماس فیزیکی داشته باشند و همین موضوع باعث شد که کم کم میل افراد به پرداخت در محل کم شود و به پرداخت اینترنتی در حین خرید از طریق همراه بانک و یا درگاه پرداخت و لینک پرداخت و ... روی بیاورند تا به اسکناس های کاغذی که بار ها دست به دست شده است و دستگاه کارت خوان POS که دست شمار زیادی از کاسب ها و خریداران می چرخد دست نزنند و تماس فیزیکی با آن ها نداشته باشند.
به مرور زمان که مردم بیش تر با نحوه پرداخت اینترنتی و پروتکل های امنیتی آن بیش تر آشنا شدند، به کسب و کار های اینترنتی و پرداخت اینترنتی بیش تر اعتماد می کنند.


بیش تر بدانید: نکات مهم هنگام خرید اینترنتی چیست ؟


در این مطلب می خواهیم شما را با خدمات پرداخت اینترنتی و انواع آن آشنا کنیم و در ادامه مطلب بیش تر در مورد خدمات پرداخت اینترنتی و درگاه پرداخت اینترنتی آشنا می شوید.


پرداخت اینترنتی چیست ؟


اگر بخواهیم که به زبان بسیار ساده بگوییم که پرداخت اینترنتی چیست می توانیم بگوییم که به هر نوع پرداخت پولی که توسط شبکه جهانی اینترنت انجام شود، پرداخت اینترنتی می گویند و دقیقا مهم نیست که از  طریق کدام روش پرداخت اینترنتی پرداخت می شود و فقط بایستی که پرداخت به کمک اینترنت انجام شده باشد.


انواع خدمات پرداخت اینترنتی 


پرداخت اینترنتی روش ها و انواع مختلفی دارد که با توجه به مشتری و فروشنده تصمیم گرفته می شود که از چه نوع پرداخت اینترنتی استفاده شود و در ادامه مطلب با برخی از انواع خدمات پرداخت اینترنتی آشنا می شویم.
به یاد داشته باشید که همه خدمات پرداخت اینترنتی یک ویژگی مشترک دارند و آن این است که پرداخت پول با همه ی آن ها با اتصال به شبکه اینترنت امکان پذیر است.


انواع خدمات پرداخت اینترنتی به شرح زیر می باشد: 

 

  • درگاه پرداخت اینترنتی
  • لینک پرداخت
  • موبایل بانک 
  • فاکتور اینترنتی
  • اینترنت بانک

و ...
همه خدمات پرداخت اینترنتی که در بالا تر نوشته شده است روش های بسیار کاربردی و جدید برای پرداخت اینترنتی در حال حاضر است.
یکی از بهترین خدمات پرداخت اینترنتی، درگاه پرداخت اینترنتی است که در حال حاضر مدیران کسب و کار های اینترنتی و غیر اینترنتی زیادی از آن برای دریافت پول از مشتری های خود از آن استفاده می کنند.


بیش تر بدانید: درگاه پرداخت اینترنتی 


درگاه پرداخت اینترنتی به آسانی روی وب سایت فروشگاهی و یا اپلیکیشن فروش شما نصب می شود و به مشتری های شما این امکان را می دهد که هنگام خرید اینترنتی سبد خرید خود را به طور کامل تسویه و پرداخت کنند ودیگر نیاز نباشد که شما همراه با پیک شخصی خود دستگاه کارت خوان نیز برای دریافت پول از مشتری بفرستید و حتی اگر قرار باشد محصولی را برای مشتری خود به مکانی دور پست کنید برای دریافت پول بابت محصولی که به مشتری می فروشید نگران نباشید.


بیش تر بدانید: لینک پرداخت چیست ؟


اگر شما در وب سایت و یا اپلیکیشن فروشگاهی خود فروش ندارید و بیش تر در شبکه های اجتماعی و یا فروش حضوری دارید و علاقه دارید که از خدمات پرداخت اینترنتی استفاده کنید می توانید از درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی، لینک پرداخت و یا QR کد دریافت کنید.


نحوه استفاده از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی


برای گرفتن درگاه پرداخت از سیزپی برای سایت و یا اپلیکیشن خود و یا برای دریافت QR کد و لینک پرداخت و یا ده ها خدمات پرداخت اینترنتی دیگر از درگاه پرداخت سیزپی فقط کافی است که در موتور جست و جو گر GOOGLE سایت سیزپی را بیابید و ثبت نام انجام دهید تا احراز هویت شوید و استفاده از این خدمات برای شما میسر شود.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.