جایگزین درگاه پرداخت

جایگزین درگاه پرداخت

معمولا خیلی کم تر پیش می آید که کسب  و کار های غیر اینترنتی و سنتی برای عرضه و فروش کالا و خدمات خود و گرفتن پول از مشتری های خود به سراغ روش های پرداخت اینترنتی به خصوص درگاه پرداخت بروند. 
همان طور که در بالا خواندید خیلی کم پیش می آید که صاحبان کسب و کار هایی که اینترنتی نیستند به دنبال روش های پرداخت اینترنتی برای استفاده در کسب و کار خود و گرفتن پول از مشتری های خود باشند ولی این به آن معنا نیست که فروشندگان غیر اینترنتی هیچ تمایلی به استفاده از روش های اینترنتی پرداخت و استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی یا محصولات دیگر درگاه های پرداخت مانند کیو آر کد، لینک پرداخت، فاکتور آنلاین و ... نداشته باشند و برخی از فروشنده های سنتی و غیر اینترنتی نیز ممکن است که از روش های پرداخت اینترنتی استفاده کنند.
در حال حاضر از درگاه پرداخت اینترنتی فقط کسانی می توانند استفاده کنند که صاحب کسب و کار اینترنتی باشند و دست کم یک وب سایت فروشگاهی برای عرضه و فروش کالا و خدمات  خود داشته باشند.


بیش تر بدانید: جهت آشنایی بیش تر با درگاه پرداخت اینترنتی این مطلب را بخوانید.
 

بهترین روش پرداخت برای سایت ها چیست ؟


درحال حاضر در همه جای دنیا بهترین روش و کم درد سر ترین روش پرداخت پول برای خرید های اینترنتی از سایت ها و همین طور اپلیکیشن ها استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی است.


جایگزین درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


همان طور که گفته شد برای خرید و فروش آنلاین در بستر اینترنت بهترین روش دریافت پول روش های اینترنتی از جمله استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی است. 
هیچ جایگزین بی نقصی که بشود آن را به جای درگاه پرداخت اینترنتی برای دریافت پول از مشتری بابت خرید محصول در وب سایت استفاده کرد، در حال حاضر وجود ندارد. 
اما اگر شما صاحب کسب و کار اینترنتی نیستید و برای یک کسب و کار سنتی غیر اینترنتی تا کنون از درگاه پرداخت اینترنتی استفاده می کرده اید و هم اکنون نمی خواهید که دیگر از درگاه پرداخت اینترنتی یا همان لینک پرداخت استفاده نمایید و به دنبال یک جایگزین دیگر به جای لینک پرداخت برای کسب و کار خود هستید، بهتر است کیو آر کد را حتما امتحان کنید.
کیو آر کد یک روش پرداخت و دریافت وجه بسیار جالب است که قطعا مشتری های شما از استفاده از آن و پرداخت کردن مبلغ صورت حساب خود از طریق اسکن کد QR لذت خواهند برد. 


بیش تر بدانید: فرآیند تولید کد کیوآر برای درگاه پرداخت سیزپی چگونه است ؟


اگر شما صاحب کسب و کار اینترنتی هم باشید می توانید به جای درگاه پرداخت و یا این که در کنار درگاه پرداخت در وب سایت خود تان از کیو آر کد نیز استفاده نمایید و دست مشتری های تان را در انتخاب روش پرداخت باز بگذارید.


چگونه کد کیو آر بگیرم ؟ 


برای این که کد QR یا کیو آر کد برای پرداخت اینترنتی داشته باشید باید به یکی از ارائه دهنده های درگاه پرداخت اینترنتی مراجعه کنید. حتما به این نکته توجه داشته باشید و این مورد را در نظر بگیرید که همه ی ارائه دهنده های درگاه پرداخت این قابلیت را ندارند که برای کسب و کار شما کد کیو آر پرداخت ارائه دهند و شما ابتدا باید بدانید که کدام عرضه کننده درگاه پرداخت اینترنتی توانایی ارائه کد QR به کسب و کار اینترنتی شما را دارد.


بیش تر بدانید: چگونه کیوآر کد را جایگزین دستگاه پوز کنیم ؟


از چه درگاه پرداختی کد QR بگیریم ؟


ممکن است برخی از درگاه های پرداخت کیو آر کد ارائه دهند ولیکن بهترین درگاه پرداخت برای گرفتن کد کیو آر درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است که مجوز بانک مرکزی و شاپرک دارد و هم این که به صورت رایگان برای شما QR کد فعال می کند.  
برای اسکن کردن کد های کیو آر پرداخت سیزپی نیازی نیست که برنامه و اپلیکیشن خاصی بر روی دستگاه هوشمند خود نصب داشته باشید و فقط کافی است که از اسکنر یا بارکد خوان های معمولی استفاده کنید تا کد کیو آر را اسکن نمایید و وارد صفحه پرداخت شوید.


جایگزین درگاه پرداخت، لینک پرداخت 


شما اگر مایل باشید به عنوان یک فروشنده اینترنتی و یا غیر اینترنتی می توانید به جای استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، لینک پرداخت را جایگزین کنید و از آن برای گرفتن مبالغ از مشتری های تان استفاده نمایید.
لینک پرداخت به تنهایی می تواند هم جایگزین شماره کارت بانکی و هم جایگزین درگاه پرداخت شما باشد. 


بیش تر بدانید: لینک پرداخت چیست ؟


عملکرد لینک پرداخت


عملکرد لینک پرداخت بسیار ساده است و شما به عنوان یک فروشنده می توانید به راحتی لینک پرداخت را برای مشتری های خود ایمیل یا پیامک کنید و یا این که در شبکه های اجتماعی لینک پرداخت را برای مشتری های خود ارسال نمایید و از آن ها بخواهید که با وارد شدن در لینک و باز شدن صفحه پرداخت اطلاعات لازم را وارد کنند و پرداخت را انجام دهند.
هنگامی که مشتری های شما از طریق لینک پرداخت، مبلغ خرید خود را پرداخت کنند، پس از چند ساعت مبلغ به حساب شما واریز می شود.
برای گرفتن لینک پرداخت سیزپی کافی است وارد سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی شوید و ثبت نام را از طریق سایت به صورت اینترنتی تکمیل کنید تا لینک پرداخت شما فعال و قابل استفاده شود.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.