تجربه خرید متفاوت از درگاه پرداخت اینستاگرام

تجربه خرید متفاوت از درگاه پرداخت اینستاگرام

درگاه پرداخت سیزپی ابزارهای حرفه ای فروش اینترنتی را برای شما فراهم کرده است با ثبت نام در سیزپی و ساخت لینک پرداخت مخصوص اینستاگرام و تلگرام بدون هیچ هزینه ای فروشگاه اینترنتی خود را به درگاه بانکی متصل کنید.

با استفاده از لینک پرداخت،خبری از پروسه پرداخت کارت به کارت و ارسال اسکرین شات در دایرکت فروشنده نیست. استفاده از لینک پرداخت برای مشتریان بسیار راحت تر از روش سنتی کارت به کارت است، هم چنین فروشنده ها نیز خیلی سریع و راحت  در پنل خود تراکنش ها را مدیریت می کنند.

اگر فروشگاه اینترنتی در تلگرام یا اینستاگرام دارید، اکنون ثبت نام کرده و لینک پرداخت فروشگاه اینترنتی تان را ایجاد کنید.

 درگاه پرداخت اینستاگرام و تلگرام چیست؟

این لینک همان لینک پرداخت واسط است که برای ساختن لینک واسط شما باید یک فروشگاه داخل شبکه های اجتماعی داشته باشید و مشتریان شما بعد از کلیک بر روی این لینک، به یک درگاه پرداخت بانکی مخصوص فروشگاه شما هدایت شوند و می توانند به راحتی و به صورت امن پرداخت های خود را انجام دهند. 

 

مزایای لینک پرداخت

 

  • مدیریت حرفه ای فروشگاه

شما می توانید برای هرکدام از محصولات خود لینک پرداخت اختصاصی ایجاد کنید و زمانی که مشتری محصول را درخواست کرد شما آن لینک اختصاصی را برایش ارسال کنید.

 

  • مدیریت تراکنش ها

در پنل مدیریتی سیزپی، هر لحظه آمار فروش خود را دارید، شما می توانید بر اساس تاریخ، مبلغ، وضعیت تراکنش، نام و شماره موبایل پرداخت کننده و بقیه فیلد های دیگر گزارش تراکنش ها را تهیه و مشاهده کنید با این کار دیگر احتیاج نیست که اسکرین شات های فیش های واریزی را چک کنید و با صورتحساب بانکی خود مطابقت دهید و همین طور کلاهبرداری با برنامه های رسید ساز به صفر می رسد.

  • افزایش سقف پرداخت  وجه

 مشتریان شما برای پرداخت مبالغ بالا لازم نیست که به خودپرداز یا بانک مراجعه کنند چون سقف پرداخت در درگاه پرداخت سیزپی 50 میلیون تومان است.

  • درج لوگو فروشگاه شما در صفحه پرداخت

بعد از ثبت نام و ایجاد درگاه پرداخت، در داشبورد مدیریتی، شما می توانید با انتخاب گزینه درج لوگو، لوگو کسب و کار خود را آپلود نمایید. زمانی که مشتریان هنگام پرداخت در درگاه پرداخت، نام و لوگوی فروشگاه را می‌بینند خرید خود را با اطمینان و اعتماد بیشتری نهایی کرده و خرید بهتری را تجربه می کنند.

  • داشتن امنیت و سرعت بیشتر در درگاه پرداخت

بعد از انتخاب محصول، مشتری به صفحه امن پرداخت منتقل می شود. درگاه پرداخت سیزپی پر سرعت ترین درگاه پرداخت را برای استفاده شما قرار می دهد تا مشتریان با سرعت و اعتماد کامل، یک پرداخت موفق داشته باشند.

 

عضویت، ثبت نام و ساختن درگاه در سیزپی رایگان است و سقف کارمزد دریافتی سیزپی از شما صاحب فروشگاه فقط 400 تومان است که این کارمزد را می توان مدیریت کرد که به عهده پرداخت کننده باشد یا خودتان (فروشنده ) کارمزد را پرداخت می کنید.

 

اکنون برای دریافت درگاه پرداخت خود اینجا کلیک کنید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.