نحوه ایجاد درگاه پرداخت اینستاگرام

نحوه ایجاد درگاه پرداخت اینستاگرام

 

برای ایجاد درگاه پرداخت برای استفاده در اینستا گرام کافی است به قسمت  ساخت لینک پرداخت واسط مراجعه نمائید، بعد از ثبت نام اولیه و ورود به پنل کاربری می توانید از منوی سمت راست، گزینه ایجاد درگاه واسط را انتخاب کنید.

 

ایجاد لینک پرداخت واسط

 

مرحله اول اطلاعات فردی شما نشان داده می شود، این ها اطلاعاتی است که موقع ثبت نام وارد کرده اید. پس، از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کرده و به مرحله بعد بروید.

 

مرحله دوم مربوط به ثبت مدارک هویتی می باشد. تصویر شناسنامه و کارت ملی خود را بارگذاری کنید. تصاویر باید با کیفیت مناسب باشد تا امکان احراز هویت وجود داشته باشد.

 

ارسال مدارک

 

مرحله سوم ثبت اطلاعات بانکی شامل شماره حساب و شبا است. چنانچه از شبای حساب خود اطلاعی ندارید با کلیک روی گزینه راهنمای "دریافت شبا" نسبت به انتخاب بانک صادر کننده کارت خود اقدام و شماره شبای خود را دریافت کنید.

 

در مرحله آخر، می توانید لوگوی کسب و کار خود را درج کنید تا در صفحه پرداخت نمایش داده شود.

گزینه شناسه دلخواه این امکان را فراهم می آورد تا یک لینک اختصاصی برای پیج اینستاگرام خود بسازید. به این ترتیب با وارد کردن نام پیج خود در این قسمت می توانید لینک پیج خود را بسازید.

از مهمترین مزایای این بخش قابلیت درج ایمیل، آدرس واتس آپ، فیسبوک و ... است. به این ترتیب نیازی به گذاشتن شماره تماس در پیج خود ندارید، مشتری با کلیک روی گزینه واتس اپ به صفحه چت با شما منتقل می شود.

راستی از عناوین پرداخت غافل نشید چرا که در سیستم آنلاین گزارشات می توانید از پرداختی ها، مبلغ آن، واریزی بابت کدام محصول بوده و اینکه از طرف چه کسی واریز شده است گزارش بگیرید.

 

اطلاعات درگاه

 

 

 

 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.