بهترین درگاه پرداخت برای سایت و اپیلیکشن

بهترین درگاه پرداخت برای سایت و اپیلیکشن

تفاوتی ندارد که شما در پلتفرم مجازی خود پوشاک یا مواد غذایی می فروشید یا بازی های اینترنتی برای دریافت پول و پرداخت آنلاین، شما به درگاه پرداخت نیاز خواهید داشت.

 

درحال حاضر فروشگاه های اینترنتی و خرید های غیر حضوری که به دلایل مختلفی مانند: صرفه جویی در وقت، قیمت های رقابتی و استفاده از تخفیفات مناسبتی و امکان مقایسه راحت تر، جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری های همه گیر و... بیشتر شده اند، وجود درگاه پرداخت اینترنتی برای فروشندگان آنلاین بسیار ضروری  شده است.

اگر برای اولین بار و به تازگی می خواهید از سیستم پرداخت اینترنتی برای سایت یا اپلیکشن جدیدتان استفاده کنید یا با وجود داشتن درگاه پرداخت از قبل برای کسب کار اینترنتی یا غیر اینترنتی تان نیاز به درگاه پرداخت کامل تر و جامع تری دارید که تمامی نیازهای شمارا در زمینه پرداخت رفع کند باید به چند مورد در انتخابتان توجه بیشتری داشته باشید تا درگاه پرداختی بدون نقص و عالی و با تمامی امکانات مورد نیاز بگیرید.

 

اولین نکته بعد از بررسی نکات امنیتی مانند مجوز شاپرک، اینماد و...  که باید در نظر بگیرید و خیلی مهم و ضروری می باشد  این است که درگاه پرداختی که انتخاب می  کنید برای سایت یا نرم افزار باید پلاگین و افزونه هایش کامل باشد و با زبان برنامه نویسی یا کدنویسی سایت یا اپلیکشن شما مطابقت داشته باشد زیرا همه درگاه های پرداخت ممکن است با سایت شما سازگاری نداشته باشند و حتی گاهی  باعث بهم ریختن کل تنظیمات و چیدمان سایت شما شوند و شما را به دردسر و دوباره کاری بیندازند پس لازم است که به تنوع افزونه ها و پلاگین های پشتیبانی شده توسط درگاه پرداخت بسیار توجه کنیم.

نکته بعدی این است که نیازهای خودتان را بسنجید مثلا اگر شما می خواهید از لینک پرداخت هم استفاده کنید باید درگاه پرداختی را انتخاب کنید که این امکان را ارائه دهد، همچنین امکانات دیگری مانند فاکتور آنلاین، کیف پول و... را نیز می توانید در نظر داشته باشید

توجه داشته باشید که درگاه پرداخت اینترنتی شما پنل کاربری جامعی داشته باشد تا برای گزارش گیری تراکنش ها با مشکل مواجه نشوید.

و نکته آخر اینکه از درگاه پرداختی استفاده کنید که کارمزدهای آن صرفه اقتصادی داشته باشد یا برای برخی کسب و کارها مثل کسب و کار شما رایگان و بدون کارمزد باشد. مانند: سیزپی

درگاه پرداخت سیزپی علاوه بر کارمزد کم از برخی از کسب و کارها کارمزد نمی گیرد و یک درگاه پرداخت بسیار کارا و مشتری محور است و همواره درحال رفع نیازهای مشتریان است و پشتیبانی 24 ساعته دارد. سیزپی علاوه بر ارائه درگاه پرداخت خدمات دیگری مانند لینک پرداخت، فاکتور آنلاین به همراه اقلام، کیف پول،  امکان گزارش گیری دقیق و کامل تراکنش ها دارد.

درگاه پرداخت سیزپی برای حمایت از کسب و کار هایی که از درگاه پرداخت سیزپی استفاده می کنند جهت  معرفی و تبلیغات نیز در قسمت بلاگ های سایت/ معرفی کسب و کار انجام میدهد.

اگر به دنبال درگاه پرداختی هستید که ثبت نامش راحت باشد و فرایند گرفتن درگاه طولانی نباشد بهترین گزینه درگاه پرداخت سیزپی است که به شما به راحتی بعد از احراز هویت درگاه پرداخت اینترنتی می دهد و شما را از داشتن درگاه پرداخت های متعدد و یا استفاده از سایر روش های پرداخت دیگر بی نیاز می کند.

ممکن است شما به امکاناتی نیاز داشته باشید که در توضیحات سایت یا این مطلبی که خواندید به آن اشاره نشده باشد توجه داشته باشید که در صورت وجود همچین مواردی فقط کافی است که با همکاران درگاه پرداخت سیزپی تماس بگیرید و دغدغه و نیاز خود را در رابطه با سیستم پرداخت تان بگویید تا راه حل و سرویس دلخواه تان به شما ارائه شود.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.