بهترین درگاه پرداخت ارز دیجیتال - بخش دوم

بهترین درگاه پرداخت ارز دیجیتال - بخش دوم

در مطلب گذشته به معرفی 5 درگاه پرداخت ارز دیجیتال که به کسب و کار ها در فضای مجازی خصوصا فروشگاه های اینترنتی اجازه دریافت وجه کالا یا خدمات خود را با رمز ارز میدهند پرداختیم. در این قسمت ابتدا با یادآوری مزایای درگاه پرداخت رمز ارز به معرفی چند درگاه پرداخت ارز دیجیتال دیگر می پردازیم. با ما همراه شوید.

مزایای درگاه پرداخت ارز دیجیتال

•    تبدیل فوری ارز رمزنگاری شده  به ارز فیات
•    ارائه کارآمدترین و پیشرفته ترین فناوری 
•    ارائه خدمات سریع 
•    عملیات کاملاً شفاف
•    راه اندازی آسان، کارمزد کمتر و حفظ حریم خصوصی مشتری
•    بهترین ترمینال پرداخت برای انجام معاملات آنلاین، سریع و ساده

 

GoURL

درگاه پرداخت گو یو آر ال
GoURL ( گو یو آر ال ) با همه کیف پول های رمزنگاری شده اصلی کار می کند و درجه بالایی از ناشناس بودن را ارائه می دهد، چیزی که برای بسیاری از پرداخت کنندگان با ارز دیجیتال بسیار جذاب است. این ارائه دهنده درگاه پرداخت، صحت پرداخت ها را کاملا شفاف بیان میکند که با این اوصاف مدیریت سفارشات واقعا آسان می شود. در این درگاه پرداخت فرآیند تراکنش پرداخت ظرف 30 ثانیه به پایان می رسد. در خدمات این درگاه پرداخت انتقال مستقیم از یا به حساب بانکی ارائه نمی شود و هزینه کارمزد تراکنش بالایی را در مقایسه با سایر درگاه های پرداخت ارز دیجیتال از مشتری دریافت می کند. GoURL برای تمام پرداخت هایی که از طریق وب سایت ها انجام می شوند 1.5 درصد هزینه کارمزد درگاه پرداخت و برای استفاده از Monetiser Online  3.5 درصد هزینه کارمزد درگاه پرداخت دریافت می کند.


Coinbase

درگاه پرداخت کوین بیس
Coinbase (کوین بیس) یکی از بزرگترین و محبوب ترین درگاه های پرداخت Crypto Currency مستقر در ایالات متحده است. Coinbase با وجود تعداد بسیار زیادی از کاربران، منابع لازم را برای ایجاد برخی ویژگی های غیر معمول برای کمک به هموارتر شدن زندگی کاربران خود در اختیار دارد. Coinbase با داشتن تمام سیستم های امنیتی سطح بالا ، هم به عنوان مبادله رمز ارز و هم به عنوان درگاه پرداخت ارزهای رمزنگاری عمل می کند. درگاه پرداخت Coinbase فقط در تعداد محدودی از کشورهای جهان فعالیت می کند. این امر تبدیل فوری ارز از ارز رمزنگاری شده به ارز فیات را بدون نیاز به درخواست برداشت توسط فروشنده، تسهیل می کند. هزینه تبدیل ارز در اولین معاملات تا 1 میلیون دلار رایگان می باشد و پس از آن 1 درصد از مبلغ تراکنش با بت هزینه کارمزد دریافت می شود.

CoinsBank

درگاه پرداخت کوینز بانک
CoinsBank  (کوینز بانک) یک درگاه پرداخت Crypto کاربر پسند است که شهرت خوبی در صنعت پرداخت ارز دیجیتال دارد. این برنامه از اکثر ارزهای اصلی فیات از جمله USD (دلار آمریکا)، GBP (پوند بریتانیا) و EUR ( یورو ) پشتیبانی می کند. می توان آن را به راحتی در هر دو سیستم عامل  Android و iOS استفاده کرد. پاداش استفاده از این درگاه پرداخت این است که CoinsBank انتقال ارز 7*24 به صورت رایگان به خانواده و دوستان را ارائه می دهد. می توانید پرداخت ها را با یک کلیک انجام دهید.
این پلتفرم امنیت احراز هویت دو عاملی برای کیف پول شما ارائه می دهد.

بیشتر بدانید : درگاه پرداخت ارز دیجیتال چیست ؟

Alfacoins

درگاه پرداخت آلفا کوین
بدون شک، AlfaCoin (آلفا کوین) یکی از درگاه های پرداخت قابل اعتماد برای ارزهای رمزنگاری شده است. از ارزهای رمزنگاری شده معروف مانند بیت کوین ، اتریوم ، لایت کوین ، ریپل و سایر موارد پشتیبانی می کند. این درگاه پرداخت یک ویژگی منحصر به فرد ارائه میدهد و آن هم تلفیقی از پرداخت با ارز دیجیتال و ارز رایج می باشد. اگرچه هزینه کارمزد تراکنش AlfaCoins کمی کمتر از 0.99 دلار است ، اما معاملات 1 میلیون دلاری رایگان Coinbase را ارائه نمی دهد. همچنین ، اشتراک کاملاً رایگان است. یک مزیت دیگر این است که از این درگاه پرداخت رمزنگاری شده می توان در هر کشوری به جز ایران و کره شمالی استفاده کرد. درگاه پرداخت آلفا کوین به شما امکان می دهد به دلار یا یورو از حساب خود برداشت کنید.

SpicePay

درگاه پرداخت اسپایس پی
SpicePay (اسپایس پی) یکی دیگر از درگاه های پرداخت رمزنگاری شده ایده آل است که صاحبان کسب و کار آنلاین را قادر می سازد تا پرداخت های رمزپایه خود را از طریق PayPal و حتی کارت های نقدی همراه با انتقال بانکی استاندارد برداشت کنند. با این درگاه پرداخت شما می توانید ارزهای رمزپایه خود را بسته به ترجیح خود به USD (دلار آمریکا)، EUR (یورو) یا GAD (دارائی دیجیتال) مبادله کنید. اگرچه برای کسب و کارهائی تازه وارد برای مدت محدودی انجام معاملات رایگان و بدون دریافت کارمزد می باشد، اما SpicePay نرخ ثابت یک درصد از مبلغ تراکنش را به عنوان هزینه کارمزد در نظر گرفته است.
اگر کسب و کار شما به طور گسترده به PayPal متکی است ، این یک پلت فرم ( درگاه پرداخت ) را به شما بسیار توصیه می کنیم.

درگاه های پرداخت بسیاری برای پذیرش ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد اما در این سلسله نوشتار سعی شده تا بهترین آنها را در سال 2021 عنوان کنیم. امیدواریم توانسته باشیم از طریق این وبلاگ به بخش زیادی از سوالات شما در مورد درگاه های پرداخت Crypto پاسخ داده باشیم.
 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.