بهترین درگاه پرداخت ارز دیجیتال

بهترین درگاه پرداخت ارز دیجیتال

محبوبیت زیاد ارزهای دیجیتال با ظهور بیت کوین  آغاز شد و بعد از مدتی دید افراد را نسبت به دارایی های دیجیتال تغییر داد. اگر از علاقه مندان به ارز رمزنگاری شده هستید ، باید بدانید که بازار رمز ارزها بسیار بی ثبات است. قیمت بیت کوین در دسامبر 2017 با کاهش 45 درصدی ، از حدود 20 هزار دلار به زیر 6 هزار دلار صقوط کرد. درسال 2021 ارزش بیت کوین به بالاترین سطح خود طی سال های اخیر رسیده است.


درگاه پرداخت ارز دیجیتال چیست ؟
در قسمت قبل توضیح دادیم ولی به طور خلاصه می توان گفت یک درگاه پرداخت ارز رمزنگاری شده به صاحبان کسب و کار اجازه می دهد معاملات و داد و ستد های خود را با رمز ارزها انجام دهند و به جای پول و ارز های رایج از مشتریان در ازاء کالا و خدمات ارز دیجیتال دریافت کنند. این روزها اکثر درگاه های پرداخت ارزهای رمز نگاری شده؛ ارزهای رمز نگاری شده مانند بیت کوین(Bitcoin  )، اتریوم (Ethereum )، ریپل (Ripple )، لایت کوین (Litecoin )، بیت کوین کش ( Bitcoin Cash ) را قبول می کنند.
پردازنده های درگاه های پرداخت دیجیتال تبدیل ارزهای رمزپایه به ارز فیات را به سرعت انجام میدهند و انتقال وجه را تسهیل می کنند. این قبیل درگاه پرداخت کلیه فرآیند را به صورت خوکار انجام میدهد و با ارائه ابزارها و گزارش های کاربردی به صاحبان کسب و کارها اجازه می دهد تا  تمرکز خود را به فروش و جذب مشتری اختصاص دهند.

مرتبط بخوانید : درگاه پرداخت ارز دیجیتال چیست ؟


مزایای درگاه پرداخت ارز دیجیتال

مزایای درگاه پرداخت ارز دیجیتال
•    تبدیل فوری ارز رمزنگاری شده  به ارز فیات
•    ارائه کارآمدترین و پیشرفته ترین فناوری 
•    ارائه خدمات سریع 
•    عملیات کاملاً شفاف
•    راه اندازی آسان، کارمزد کمتر و حفظ حریم خصوصی مشتری
•    بهترین ترمینال پرداخت برای انجام معاملات آنلاین، سریع و ساده


10 درگاه پرداخت برتر ارز دیجیتال

Coingate

درگاه پرداخت کوین گیت

کوین گیت (CoinGate)  در سال 2014 آغاز به کار کرد. کوین گیت از اولین درگاه پرداخت های ارز دیجیتال می باشد که قابل اعتماد برای پردازش ارز رمزنگاری شده  است. در سال 2018،  این شرکت یکی از اولین شرکت هائی بود که در ارائه خدمات از شبکه Lightning Network استفاده کرد، که یک راه حل برای برطرف کردن مشکل مقیاس پذیری شبکه های رمزنگاری می باشد.
Coingate با دارا بودن اپلیکیشن موبایل به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا از طریق تلفن های هوشمند خود پرداخت ها را تنظیم و بر فرآیند انجام آنها نظارت کنند. قسمت خوب قضیه این است که بیش از 40 ارز رمزنگاری شده مانند Bitcoin ، Bitcoin Cash ، Dash ، Ripple ، Ethereum و ... را پشتیبانی می کند.
همچنین Coingate ( کوین گیت ) طیف وسیعی از افزونه ها و پلاگین های درگاه پرداخت را در اختیارتان قرار می دهد. Coingate برای همه معاملات 1٪  کارمزد تراکنش می گیرد که معمولاً انجام هر تراکنش حدود 1 ساعت به طول می انجامد.


CoinPayments

درگاه پرداخت کوین پیمنت
کوین پیمنت (CoinPayments) به دلیل پوشش و پذیرش دایره وسیعی از رمز ارزها مانند بیت کوین، ریپل، Litecoin و ... یکی از برترین درگاه های پرداخت ارز رمزنگاری شده است. این درگاه پرداخت بیشترین کاربرد را برای فروشگاه های اینترنتی دارد.

CoinPayments  از کم کارمزدترین درگاه پردخت های ارز دیجیتال می باشد و این مورد  یکی از مزیت های رقابتی آن است. پذیرندگانی که از درگاه پرداخت کوین پیمنت استفاده می کنند فقط 0.50٪ به عنوان هزینه معامله (کارمزد) پرداخت می کنند.
از دیگر امکانات کوین پیمنت دارا بودن اپلیکشن موبایلی برای نسخه های اندورید و iOS می باشد که به صاحبان کسب و کار کمک می کند در هز زمان و مکان پرداخت ها را تائید نمایند.


NOWPayments

درگاه پرداخت ناو پیمنت
NOWPayments یک درگاه پرداخت ارز رمزنگاری شده غیر حضوری است که برای کسب و کارها امکان پذیرش پرداخت وجه با بیش از 75 نوع ارز رمزپایه را فراهم می کند. جالب اینجاست؛ صرف نظر از اینکه مشتریان با چه ارزی وجه را پرداخت می کنند، صاحبان کسب و کار می توانند تسویه حساب را با ارز دلخواه خود انتخاب نمایند و تمام این عملیات به صورت خودکار توسط درگاه پرداخت ناو پیمنت انجام می شود.
NOWPayments امکانات دیگری از قبیل فاکتور آنلاین، افزونه ها و پلاگین های ووکامرس (WooCommerce)، زن کارت (ZenCart)، پرستاشاپ (PrestaShop)، اوپن کارت (Opencart) و WHMCS در اختیار برنامه نویسان سایت های فروشگاهی قرار می دهد.

بیشتر بدانید : رمز ارز چیست ؟


Bitpay

درگاه پرداخت بیت پی
بیت پی (Bitpay) در سال 2011 راه اندازی شده است، یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده است که یکی از بهترین و ساده ترین پردازنده های درگاه پرداخت اینچنینی در بازار محسوب می شود. این درگاه مجهز به یک کیف پول رمزنگاری منبع باز (Open Source) است که به شما امکان می دهد معاملات رمزنگاری شده را در سطح جهانی با امنیت بالا انجام دهید. چندین ارز رمزپایه را می پذیرد و همچنین به کاربر این امکان را می دهد بیت کوین (BTC) به صورت فوری و برخط به دلار تبدیل و برداشت کند. 
این یک درگاه پرداخت ارز رمزنگاری شده امن و سریع برای اپلیکیشن های موبایل و وب سایت ها است. این درگاه پرداخت 1٪ مبلغ تراکنش به ازاء هر تراکنش کارمزد دریافت می کند.


Shopify

درگاه پرداخت شاپیفای
شاپیفای (Shopify) یکی از معتبرترین و بهترین درگاه های پرداخت جهان است که برای معاملات ارزهای رمزپایه استفاده می شود. این درگاه پرداخت با رابط کاربری خوب و کاربرپسند نه تنها تجربه یک معامله ایمن را برای پرداخت کننده و پذیرنده فراهم می کند بلکه پرداخت های رمزنگاری شده را از هر مکان و هر زمان می پذیرد. شاپیفای دارای ویژگی های بسیار خوبی، از جمله API ها است که امکان ادغام با Coinbase  و سایر درگاه های پرداخت را فراهم می کند.
تنها اشکال Shopify این است که از صاحبان کسب و کار خواسته می شود برای راه اندازی حساب در شاپیفای (Shopify) ثبت نام کنند و تا بتوانند به درگاه پرداخت دسترسی داشته باشند. هزینه کارمزد در شاپیفای بسته به اینکه پردازشگر پرداخت از چه پردازنده استفاده کند متفاوت است.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.