بررسی درگاه پرداخت سیزپی

بررسی درگاه پرداخت سیزپی

همان طور که می دانید سیزپی (SIZPay) ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی است. این پرداخت یار محصولات و خدمات متفاوتی ارائه می دهد که در اینجا سعی داریم به بررسی آن ها بپردازیم. این مطلب به انتخاب درگاه پرداخت مناسب کمک شایانی خواهد کرد و در صورتی که به دنبال راه حلی برای درخواست های حوزه پرداخت خود هستید شاید پاسخ خود را پیدا کنید.

لیست خدمات و امکانات :

  1. لینک پرداخت شخصی
  2. درگاه پرداخت اختصاصی
  3. کارمزدهای منعطف و منصفانه
  4. کارتخوان مجازی
  5. راه اندازی یک روزه
  6. تسویه های 24 ساعته و منظم
  7. مشاوره به کسب و کارها
  8. افزونه های پرداخت متعدد و کامل
  9. پشتیبانی سریع و 24 ساعته
  10. تسهیم وجه
  11. کیف پول
  12. سوئیچینگ هوشمند

 

لینک پرداخت شخصی

این لینک حاوی یک آدرس url است ، که با ارسال آن به دیگران می توانید درخواست واریز وجه کنید. در واقع لینک پرداخت شخصی جایگزین شماره کارت است و نیازی به ارسال نیست اطلاعات کارت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

موارد مصرف: دریافت دنگ، استفاده در شبکه های اجتماعی، جمع آوری اقساط صندوق وام، جمع آوری شارژ ساختمان و ...

 

 

 

 

 

 

 

درگاه پرداخت اختصاصی

به معنای آن است که در صفحه پرداخت نام فروشگاه و لوگوی پذیرنده ثبت خواهد شد. درگاه اختصاصی حاوی اطلاعات پذیرنده می باشد.

 

 

 

 

 

کارمزد منعطف

طبق بررسی های به عمل آمده، کارمزد و تعرفه درگاه پرداخت سیزپی در میان رقبا کمترین بوده و با توجه به نوع کسب و کار و تعداد تراکنش و نیز نوع درگاه پرداخت، تغییر می یابد. به عبارتی بسته به نوع کسب و کار کارمزد درگاه پرداخت سیزپی علاوه بر اینکه کمترین کارمزد در بین ارائه دهندگان درگاه پرداخت می باشد، به صورت توافقی ( کارمزد توافقی ) محاسبه و اعمال می گردد. Google

 

 

 

 

 

 

کارتخوان مجازی

کارتخوان مجازی جایگزین دستگاه پوز سیار می باشد. نسل جدیدی کارتخوان ها امکان دریافت وجه سفارشات و سپس ارسال آن را فراهم می کند. با کمک کارتخوان مجازی مشکلاتی مانند خرابی دستگاه پوز، عدم آنتن دهی، نداشتن رسید کاغذی، ودیعه بابت اخذ دستگاه و .. را نخواهید داشت.

کاربرد: مناسب برای سفارشات تلفنی اصنافی مانند رستوران ها، پیک ها، آژانس ها

 

 

 

 

 

 

 

راه اندازی یک روزه

دریافت درگاه پرداخت سیزپی یک روزه انجام می شود. اگر کسب و کاری دنبال دریافت درگاه در کمترین زمان باشد می تواند از طریق سیزپی اقدام کند. مزیت سیزپی نسبت به بانک ها و شرکت های پرداخت، ایجاد درگاه پرداخت در کمترین زمان است.

 

 

 

 

 

تسویه های منظم

تسویه ها در درگاه پرداخت بایستی طبق سیکل شاپرک انجام شود. سیزپی نیز تابع قوانین بوده و شاهد نگهداری پول یا تاخیر در تسویه ها نیستیم.

 

 

 

 

 

مشاوره

کسب و کارها بسته به نوع و ماهیت کارشان نیازمندی متفاوتی دارند، ممکن است در قالب مارکت پلیس ( Market Place ) فعالیت داشته باشند ممکن است پرداخت در محل نیاز داشته باشند و هر حالت دیگری که فرض کنید، این کسب و کارها از مشاورین سیزپی می توانند بهره ببرند.

 

 

 

 

 

 

افزونه های پرداخت متعدد

راه اندازی درگاه پرداخت نیاز به افزونه و ماژول خواهد داشت. سیزپی با گردآوری هر نوع پلاگین مربوط به پرداخت این زمینه را فراهم کرده است که هر نوع سایتی و با هر زبانی بتواند به درگاه پرداخت متصل شود. از پرکاربردترین ماژول ها مانند افزونه پرداخت وردپرس و ووکامرس تا افزونه پرداخت اد و دروپال و ناپ کامرس

 

 

 

 

 

 

تسهیم وجه

همان طور که از نامش پیداست وجه را بین حساب های مختلف سهم بندی می کند. یعنی یک تراکنش با درصدهای مشخص به حساب های اعلامی از سمت پذیرنده واریز می گردد.

 

 

 

 

 

کیف پول

این قابلیت امکان تجمیع وجه و درخواست تسویه از محل کیف پول را فراهم می کند. کیف پول دیجیتال نسخه الکترونیکی کیف پول شما می باشد.

 

 

 

 

 

سوئیچینگ هوشمند

درگاه پرداخت سیزپی با اتصال به درگاه های مختلف درصد قطعی و از دست رفتن تراکنش را به کمترین میزان رسانده است. سیستم سوئیچینگ بر مبنای کیفیت پاسخ دهی درگاه پرداخت، به صورت خودکار درگاه را عوض می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.