بازگشایی مدارس در 1400

بازگشایی مدارس در 1400

 

اگر مدارس در مهر 1400 باز شوند آیا امکان پرداخت شهریه به صورت غیر حضوری و آنلاین وجود دارد؟ یا به عبارتی ثبت نام ها حضوری است یا غیر حضوری؟

چند روز پیش بود که آقای حاجی میرزایی اعلام کرد که مدارس آماده بازگشایی هستند. وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مدرسه سلامت روان و بلوغ اجتماعی دانش آموزان را کامل‌تر می‌کند، اظهار کرد: امروز ارزیابی بین المللی این است که از هر طریقی که می‌شود برای بازگشایی مدارس اقدام شود و این ضرورتی بود که خوشبختانه در ستاد ملی مقابله با کرونا منجر به واکسینه شدن معلمان شد و آنها به عنوان سرباز سپاه پیشرفت، آماده می‌شوند که از مهر امسال بار دیگر طنین مهر و محبت را در مدارس آشکار کنند.

اما جهت جلوگیری از ازدحام در موقع ثبت نام و انجام آنلاین آن سیزپی راه حل مناسبی ارائه کرده است که کلیه مدارس کشور می توانند با داشتن درگاه پرداخت اینترنتی نسبت به دریافت آنلاین شهریه اقدام کنند و نیازی به مراجعه حضوری والدین نباشد. از آن جا که تمامی واریزی های شهریه از طریق درگاه پرداخت سیزپی انجام می شود گزارش های کل واریزی ها به صورت جامع از طریق پورتال مدارس قابل دسترسی خواهد بود. در صورتی که مدرسه دارای سایت باشد می­تواند کل روند ثبت نام را از طریق سایتش انجام دهد و اگر فاقد سایت بود که می­تواند از لینک پرداخت سیزپی برای دریافت شهریه استفاده کند. در لینک پرداخت امکان درج شماره دانش آموزی، نام و نام خانوادگی، موبایل و ایمیل وجود دارد ولی اگر خواهان گرفتن اطلاعات دیگری نظیر کد ملی و یا نام پدر باشید می توانید این آیتم ها هم اضافه کنید.

این درگاه بانکی کاملا امن بوده و دارای مجوزهای لازم از شاپرک می­باشد. جهت مشاهده مجوزهای سیزپی به انتهای سایت مراجعه کنید. اینکه حساب مدرسه نزد کدام بانک باشد مهم نیست چرا که در سیزپی تسویه حساب به هر بانکی امکانپذیر است. همچنین امکان دسته بندی واریزی ها بر اساس نوع آن وجود دارد یعنی والدین می توانند انتخاب کنند این واریزی بابت هزینه سرویس است یا بابت هزینه شهریه.

پرداخت آنلاین شهریه

برای گرفتن درگاه پرداخت مدرسه باید از کجا شروع کرد؟

کافیست به بخش ثبت نام مراجعه کنید و مدارک مدرسه را بارگذاری کنید. این مدارک شامل مدارک ثبتی مدرسه و آدرس و شماره شبا می باشد. بعد از انجام این مرحله همکاران ما در سیزپی با شما تماس خواهند گرفت تا بقیه روند کار را توضیح دهند. در صورتی که نیاز به مشاهده دمو دارید یا آموزش کار با درگاه پرداخت را نیاز دارید اعلام کنید تا به صورت آنلاین ارائه شود. 

 

بیشتر بخوانید: پرداخت شهریه مدارس


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.