ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی

ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی

ممکن است اگر شما اولین باری باشد که به فکر ایجاد یک درگاه پرداخت اینترنتی افتاده اید و می خواهید که برای کسب و کار خود درگاه پرداخت داشته باشید، این احساس به شما دست بدهد که دریافت درگاه پرداخت کار بسیار سختی است و شما از عهده این کار بر نمی آیید.


بیش تر بدانید: نحوه دریافت درگاه پرداخت اینترنتی


شاید شما با راحتی استفاده و پرداخت پول از طریق درگاه پرداخت به عنوان یک دارنده کارت (پرداخت کننده یا مشتری) آشنایی داشته باشید ولی ندانید که شخص شما به چه صورت می توانید درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشید و چگونه می توانید از خدمات بی نظیر آن برای قسمت دریافت پول از مشتری های خود استفاده کنید. 
ما در این مطلب به شما یقین می دهیم که به راحتی می توانید یک درگاه پرداخت اینترنتی ایجاد کنید و برای کسب و کار خود استفاده نمایید و به وسیله درگاه پرداخت اینترنتی نحوه دریافت پول از مشتری های خود را ارتقا دهید. فقط کافی است تا انتهای این مطلب کوتاه و کامل را با حوصله مطالعه کنید  تا با چگونگی و روش های ایجاد درگاه پرداخت آشنا شوید.


بیش تر بدانید: نحوه دریافت پول از مشتری ها


ممکن است تا الان شما برای کسب و کار خود هنگامی که نیاز بوده است که بابت خدمات و کالا هایی که به فروش می رساندید از مشتری پول دریافت کنید از روش هایی مانند دستگاه کارت خوان POS و یا شماره کارت و یا پول نقد (اسکناس کاغذی) استفاده کرده باشید.
به طور تقریبی همه ما می دانیم که برای ایجاد یک حساب بانکی بعد از این که بانک یا مئوسسه مالی معتبر و دل خواه خود را انتخاب کردیم، نزد یکی از شعبه های آن می رویم و نیاز است که فرم های اطلاعاتی را که حاوی اطلاعات شخصی ما هستند تکمیل کنیم و مدارکی مانند: شناسنامه و کارت ملی و... را به متصدی باجه ارائه دهیم تا احراز هویت شویم و سپس بعد از این که توسط متصدی یا همان کارمند اطلاعات ما را در صورت نبود قصور تایید می شود و به ما دفترچه و یا کارت بانکی می دهند و شماره حساب و شبای ما فعال می شود و ما به طور رسمی می توانیم از حسابی که در آن بانک و یا مئوسسه ایجاد کرده ایم استفاده کنیم.
دقیقا برای ایجاد یک درگاه پرداخت اینترنتی هم نیز نیاز است که شما ابتدا تحقیق کنید و یک درگاه پرداخت معتبر را با صبر و حوصله انتخاب کنید که در ادامه برخی از ویژگی های یک درگاه پرداخت معتبر که می شود به آن اعتماد کرد به صورت خلاصه نام برده شده است.


ویژگی های درگاه پرداخت امن

  • دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک (اینماد)
  • دارا بودن مجوز و نماد شاپرک
  • دارا بودن مجوز بانک مرکزی

و... .
لطفا توجه کنید تقریبا اگر درگاه پرداخت انتخابی شما این ویژگی ها و مجوز های نام برده شد در بالا را دارا باشد می شود به آن اعتماد کرد ولی برای دانستن ویژگی های دیگر یک درگاه پرداخت اینترنتی می توانید در لینک زیر بیش تر مطالعه کنید.


بیش تر بدانید: ویژگی های درگاه پرداخت امن چیست ؟


بعد از این که شما قادر بودید که درگاه های پرداخت معتبر را از غیر معتبر ها تشخیص دهید، می توانید از بین درگاه های پرداخت اینترنتی معتبر آن درگاهی که خدماتش بیش تر برای کسب و کار شما مناسب است را انتخاب نمایید شما در ادامه مطلب با خدماتی که درگاه های پرداخت می توانند ارائه دهند آشنا می شوید.
خدمات و کارایی های یک درگاه پرداخت اینترنتی می تواند به شرح زیر باشد:


خدمات درگاه پرداخت

  •  درگاه پرداخت برای وب سایت
  •   لینک پرداخت
  •   کیو آر کد 
  •  کیف پول الکترونیک
  •  فاکتور اینترنتی
  •  تسهیم وجوه
  •  فعالسازی چند درگاه همزمان

و...
بیش تر بدانید: نکات مهم در انتخاب درگاه پرداخت


در بالا شما با خدماتی که یک درگاه پرداخت می تواند به کسب و کار شما ارائه کند آشنا شدید. باید توجه داشته باشید که همه درگاه های پرداخت اینترتی این خدمات را ارائه نمی دهند یعنی ممکن است برخی از درگاه های پرداخت فقط قادر باشند که یکی یا دو تا از خدمات نام برده در بالا را به مشتری های خود ارائه دهند و تنها درگاه پرداخت اینترنتی معتبر و امنی که می تواند همه این خدمات را به شما با هم ارائه دهد به گونه ای که دیگر نیاز نباشد شما از درگاه پرداخت دیگری هم زمان استفاده نمایید، درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی است. به شما پیشنهاد می شود که حتما از درگاه پرداختی استفاده نمایید که همه ی خدمات بالا یا اکثر خدمات بالا را ارائه دهد تا شما بتوانید هم برای کسب و کار اینترنتی و هم کسب و کار حضوری تان از آن استفاده کنید.
حالا که شما با ویژگی های درگاه پرداخت امن و خدمات درگاه پرداخت اینترنتی آشنا شده اید وقت آن است که مدارک خود را برای ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی آماده کنید.


ایجاد درگاه پرداخت اینترنتی


به طور کلی شما بعد از انتخاب درگاه پرداخت مورد نظرتان که فرقی نمی کند چه درگاه پرداختی باشد معمولا برای ایجاد درگاه پرداخت نیاز است که برخی از اطلاعات و مدارک شخص خود مانند: شناسنامه و کارت ملی جدید و برخی از مدارک کسب و کار خود را مانند: مجوز کسب و کار و کد مالیاتی را در اختیار درگاه پرداخت برای احراز هویت و فعال سازی درگاه قرار دهید تا به شما درگاه پرداخت بدهند.


نحوه ایجاد درگاه پرداخت سیزپی


ایجاد درگاه پرداخت سیزپی به صورت اینترنتی است و شما برای ایجاد درگاه پرداخت سیزپی نیاز است که در موتور جست و جو گر GOOGLE  درگاه پرداخت سیزپی را جست و جو نمایید و سپس وارد سایت sizpay.ir شوید و ثبت نام کنید و بعد از ورود به پنل کاربری تان ثبت نام را تکمیل کنید و مدارک مورد نیاز را آپلود نمایید تا احراز هویت شوید و سپس درگاه پرداخت شما با ده ها امکانات فعال و قابل استفاده می شود.
یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.