افزونه پرداخت ووکامرس

افزونه پرداخت ووکامرس

ووکامرس یکی از افزونه‌های رسمی ارائه شده از سوی وردپرس است، که با نصب کردن آن روی وردپرس، سایت تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی می‌شود. وردپرس در ابتدا فقط قابلیت راه‌اندازی وبلاگ و انتشار محتوای متنی و تصویری داشت اما بعدا با انتشار ووکامرس امکان تبدیل کردن یک سایت وردپرسی به یک فروشگاه آنلاین را فراهم کرد. با نصب افزونه فروشگاه ساز ووکامرس روی وردپرس، امکان فروش محصولات اعم از فیزیکی و دیجیتالی وجود دارد.

 

ووکامرس چه امکاناتی را در اختیار قرار می دهد؟

  1. امکان نقد و بررسی محصول توسط خریدار وجود دارد.
  2. اتصال به درگاه های پرداخت اینترنتی
  3. امکان مدیریت موجودی و انبار
  4. امکان ثبت محصولات دانلودی
  5. امکان تعریف دسته بندی محصولات
  6. پشتیبانی از واحدهای پول مختلف
  7. تعریف انواع روش های حمل
  8. امکان درج کد تخفیف
  9. گزارش گیری و مدیریت سفارشات، در داشبورد مدیریتی امکان گزارش گیری از اخرین سفارشات ثبت شده به همراه نام خریدار، مبلغ خرید و وضعیت سفارش وجود دارد.
  10. امکان انتخاب روش پرداخت (پرداخت درب منزل، پرداخت در محل، پرداخت آنلاین و...)
  11. دارا بودن بخش مالیات، امکان تعریف مالیات روی محصولات وجود دارد.
  12. اطلاع رسانی پیامکی، جهت آگاه سازی مشتریان از روند سفارشات امکان ارسال پیامک وجود دارد.
  13. نمایش محصولات پر بازدید
  14.  تعریف وزن و حجم محصولات

چرا ووکامرس را انتخاب کنم؟

باوجود برخی معایب که ووکامرس دارد اما همچنان در لیست محبوب ترین ها قرار دارد و حدود 50 درصد سایت های تجارت الکترونیکی از Woocommerce استفاده می کنند، چرا که رایگان بوده و با نصب آن بسیاری از امکانات مورد نیاز فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار می دهد اما اگر بخواهید امکانات حرفه ای تری به فروشگاه خود اضافه کنید باید یکسری افزونه و قالب را جداگانه تهیه کنید، بسیاری از این افزونه‌ها و قالب‌ها به صورت رایگان برای استفاده قرار داده شده‌ اند اما برخی دیگر نیز با پرداخت هزینه قابل تهیه و استفاده میباشند. ووکامرس دارای امنیت بالا می باشد، بدون نیاز به دانش کدنویسی امکان اضافه کردن آن به سایت وجود دارد، همچنین امکان بهینه سازی محصولات برای موتورهای جستجو را هم فراهم می کند.

 

درگاه پرداخت ووکامرس

می توانید از طریق درگاه پرداخت سیزپی فروشگاه ووکامرس خود را به درگاه پرداخت متصل کنید، در حال حاضر سیزپی آخرین نسخه افزونه درگاه پرداخت ووکامرس را در سایت خود به روز رسانی کرده و می توانید با دانلود و نصب آن از پرداختی امن و مطمئن برخوردار شوید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.