اتصال وبلاگ به درگاه پرداخت

اتصال وبلاگ به درگاه پرداخت

تفاوت وبلاگ و سایت

سایت، مجموعه ای از صفحات مرتبط به یکدیگر است که انبوهی از اطلاعات را در قالب متن، تصویر، صدا، و فیلم در اختیار بیننده قرار می دهد. اما وبلاگ یک صفحه شخصی (یا گروهی) است که به صورت روزانه یا هر چند وقت یکبار با مطالب جدیدی به روز می شود. ارتباط با کاربران در یگ وبلاگ، به صورت دو طرفه و تعاملی است. در حالی که ارتباط با کاربران وب سایت ها کمتر تعاملی است. وبلاگ ها جنبه شخصی تری دارند، اما وب سایت ها معمولا با اهداف عام و گروهی تشکیل می شوند. سایت ها خدمات محور هستند مثلا همین سایت درگاه پرداخت سیزپی، خدمتی تحت عنوان درگاه پرداخت را ارائه می دهد اما وبلاگ ها محتوا محور می باشند. برخی کاربران وبلاگ ها به دنبال فروش نیز هستند و می خواهند محصول یا خدمتی را از طریق وبلاگ به فروش برسانند، تبلیغات انجام دهند یا فایلی را به فروش برسانند. فارغ از داشتن سایت یا وبلاگ، از طریق دریافت درگاه پرداخت سیزپی می توان وجه و مبلغ آن را دریافت کرد.

درگاه پرداخت وبلاگ

ابتدا باید نسبت به ثبت نام در سایت درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی اقدام کنید. با رشد و پیشرفت روش های پرداخت، پرداختیار سیزپی امکان ایجاد لینک پرداخت را فراهم کرده است که با تکیه بر آن می توان بدون داشتن وب سایت به صورت آنلاین وجه مشخصی را دریافت یا پرداخت کرد. می توان چندین لینک پرداخت با مبالغ متفاوت ساخت. این لینک پرداخت امکان تنظیم مبالغ پرداخت توسط فروشنده و پرداخت کننده را دارد. کارمزد لینک پرداخت قابلیت مدیریت داشته و پرداخت آن به عهده خریدار یا صاحب درگاه (پذیرنده) می تواند باشد.

جهت ثبت نام لینک پرداخت کلیک کنید:   جهت ثبت نام کلیک کنید.

 

لینک پرداخت چیست؟

همان طور که از نام آن مشخص است، لینک پرداخت دارای یک آدرس اینترنتی می باشد. مثلا آدرس me.sizpay.ir/kasrabuilding را اگر در مرورگر خود باز کنید یک فرم پرداخت برای شما باز می شود. هر شخصی برای خود صاحب یک شناسه پرداخت اختصاصی خواهد بود. این فرم پرداخت حاوی فیلدهایی است که نیاز شما به سایت را رفع کرده و امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان، هدف گذاری مجدد آن ها یا به اصطلاح ریتارگتینگ را فراهم می کند. لینک پرداخت جایگزین شماره کارت نیز می باشد، یعنی به جای ارسال شماره کارت برای افراد ناشناس، آدرس لینک پرداخت خود را ارسال کنید. پرداخت از طریق لینک پرداخت بسیار آسان تر از استفاده از موبایل بانک ها می باشد، گزارش تمامی واریزی ها، شرح آن و سایر اطلاعات پرداخت از طریق پنل کاربری سیزپی قابل دسترسی خواهد بود .

 

نحوه استفاده از لینک پرداخت در وبلاگ

کافیست لینک پرداخت را کپی کرده و در قسمتی از بلاگ خود که دارای محصول است قرار دهید. با انتخاب لینک و گزینه پرداخت، مشتری به صفحه پرداخت منتقل خواهد شد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.