اتصال فروشگاه اینترنتی به درگاه پرداخت

اتصال فروشگاه اینترنتی به درگاه پرداخت

 

امروزه کمتر کسی با فروشگاه های آنلاین آشنایی ندارد. با گسترش استفاده از اینترنت و گوشی های هوشمند کالاها و خدمات دسترس پذیرتر شده اند و با یک کلیک امکان خرید و پرداخت همزمان وجه آن وجود دارد. امکان مقایسه قیمت ها و خرید به صرفه و عقلانی از مزایای وجود فروشگاه های مختلف است. به کمک موتورهای جستجو می توان قیمت های مختلف یک نوع خاص کالا و فروشندگان آن ها را مقایسه نمود و بهترین انتخاب را انجام داد. فروشگاه های آنلاین خود با تغییر و تحولات زیادی همراه بوده اند زمانی بود که امکان پرداخت آنلاین وجود نداشت، صفر تا صد طراحی سایت باید توسط یک طراح سایت انجام می شد اما الان با یک جستجو در گوگل می بینیم فروشگاه سازها و سایت سازهایی هستند که قالب آماده سایت را می فروشند، امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی میسر شده و تنوع فعالیت های این سایت ها بسیار چشمگیر بوده و امکان فروش هر نوع محصولی فراهم شده است. نحوه پرداخت ( پرداخت قسطی/ پرداخت نقدی)، نحوه ارسال ( پیک/پست/حضوری) و... نیز از دیگر تغییراتی است که فروشگاه های آنلاین با آن مواجه بوده اند.

اتصال فروشگاه آنلاین به درگاه پرداخت

از آن جا که سیزپی یک شرکت ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی است در اینجا به نحوه دریافت و اتصال درگاه پرداخت برای فروشگاه آنلاین می پردازیم. در عصر حاضر امکان دریافت درگاه پرداخت از دو روش میسر می گردد اولی مراجعه به شرکت های پرداخت و دومی مراجعه به شرکت های پرداخت یار. هر دو این شرکت ها زیر نظر مستقیم بانک مرکزی و شاپرک فعالیت می کنند اما تفاوت هایی با هم دارند نظیر آن که دریافت درگاه واسط سریع تر از درگاه مستقیم اتفاق می افتد. درگاه واسط سیزپی امکان اتصال به درگاه چندین شرکت پرداخت را فراهم می کند و نیازی به داشتن حساب بانکی نزد بانک خاصی نیست اما اگر درگاه مستقیم می خواهید باید به یک شرکت پرداخت مراجعه کنید و اجبارا درگاه همان شرکت را خواهید داشت و اگر درگاه دومی نیاز دارید باید شرکت پرداخت دومی را انتخاب کرده و به آن مراجعه کنید.

همان طور که گفتیم مهمترین ویژگی یک فروشگاه آنلاین اتصال آن به درگاه بانکی و امکان انجام تراکنش آنلاین است. درگاه پرداخت باعث می شود تا امکان پیگیری تراکنش ها از طریق شماره پیگیری و ارجاع فراهم باشد و امکان تسویه درگاه پرداخت روزانه و خودکار را فراهم می آورد البته این نوع تسویه در درگاه پرداخت سیزپی ارائه می شود و مهم تر از همه اینکه هیچ ارتباط مستقیمی بین فروشنده و خریدار ایجاد نمی شود و اطلاعاتی نظیر شماره کارت و رمز کارت و ... رد و بدل نمی شود. با مراجعه به درگاه پرداخت واسط سیزپی می توانید نسبت به تکمیل فرم درخواست درگاه اقدام کرده و بعد از تایید درگاه، با دریافت API نسبت به اتصال فروشگاه به درگاه پرداخت سیزپی اقدام نمایید.

اگر علاقمند هستید برای فروشگاه آنلاین خود مجوزهای لازم را دریافت کنید با مراجعه به مطلب قبلی با سه نوع از مجوزهایی که سایت ها می توانند داشته باشند و اعتماد مشتری را جلب کنند آشنا خواهید شد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.