درگاه واسط رایگان

درگاه واسط رایگان

پنل رایگان درگاه پرداخت سیزپی مناسب برای افرادی است که نمی خواهند کارمزدی را پرداخت کنند. اینطور بگوییم هیچ چیز در دنیا رایگان به دست نمی آید و دریافت خدمات با کیفیت نیازمند هزینه کردن است. درگاه پرداخت اینترنتی به عنوان پایه اصلی فروش آنلاین است و انتظار دارید درگاه پرداخت دارای اتصال پایدار باشد، تسویه ها به موقع باشد، افزونه های پرداخت و پلاگین ها کامل باشد، پشتیبانی درگاه 24 ساعته باشد و سایر خدماتی که مد نظر دارید همه دارای هزینه است. پنل سیزپی قابلیت تسهیم وجوه، فرم پرداخت، کارتخوان مجازی و کیف پول الکترونیکی را در قالب یک وب سرویس به شما ارائه می دهد. جهت استفاده از این پنل کافیست در بخش تنظیمات پنل، پرداخت کارمزد را برعهده مشتری بگذارید. درگاه پرداخت سیزپی قابل استفاده در سایت، موبایل و شبکه های اجتماعی است و با انتخاب پنل رایگان تمامی تراکنش های انجام شده از طریق کانال های مختلف (چه وب سایت چه لینک پرداخت) بدون کارمزد تسویه خواهند شد. گزارش جامع تسویه بینش خوبی در مورد تعداد  تراکنش های موفق و ناموفق انجام شده و همچنین وضعیت تسویه و تاریخ انجام تسویه را به شما خواهد داد. روی هر ردیف از گزارش ها می توانید کامنت یا یادداشت بگذارید.

تعرفه درگاه پرداخت سیزپی را از اینجا می توانید مشاهده نمایید.

" کم کارمزد ترین درگاه پرداخت اینترنتی"

با یک جستجو در گوگل و مقایسه شرکت های ارائه دهنده درگاه پرداخت متوجه خواهید شد که کارمزد سیزپی بسیار کمتر از دیگران می باشد و در عین حال خدمات آن نیز کاملا به روز بوده و متناسب با نیازمندی های مشتریان است. علاوه بر این بخش مشاوره درگاه پرداخت سیزپی این امکان را به شما می دهد که قبل از ثبت درخواست درگاه، ابتدا از وجود قابلیت خاصی که مدنظر دارید یا امکان پیاده سازی آن اطمینان حاصل کنید.

" فعالسازی در کمترین زمان"

بعد از ثبت نام و تکمیل مراحل درخواست درگاه پرداخت، طی همان روز درگاه خود را دریافت کنید. گرفتن درگاه پرداخت از سیزپی در بدترین حالت 24 ساعت زمان می برد. البته که دریافت به موقع درگاه پرداخت نیازمند این است اطلاعات را به صورت صحیح وارد نمایید. همان طور که می دانید گرفتن درگاه پرداخت نیازمند داشتن شناسه مالیاتی است اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آدرس و کد پستی ثبت شده در سایت سازمان امور مالیاتی را در سایت سیزپی نیز ثبت نمایید چرا که در صورت مغایرت بین اطلاعات این دو سامانه درگاه تایید نخواهد شد.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.