آمد بهار جان‌ها ای شاخ تر به رقص آ

آمد بهار جان‌ها   ای شاخ تر به رقص آ

آمد بهار جان‌ها، ای شاخ تر به رقص آ! 

صدای بهار در تن درخت‌ها پیچیده و شکوفه‌های پیشواز روییده و هوا، طراوت بهار را زمزمه می‌کند؛ یک بهار خاص! آخرین بهار سده سیزدهم خورشید دارد می‌رسد و سال بعد این موقع‌ها داریم قرن را نو می‌کنیم به جای سال!  

 ~~~~~~~

وطن کهنسال ما اما پیش از رسیدن این آخرین بهار قرن، میزبان ناخواسته‌ی یک مهمان ناخوانده شد! مهمانی که همه معادلات را به هم ریخت و البته جنبه‌های مثبت و منفی زیادی از زندگی را به ما گوشزد کرد: اخبار دردناک شمار قربانیان و امکانات ناچیز و مردمانی که آنچنان که باید، خطر را جدی نگرفتند بخش تلخ ماجرا بود و همبستگی مردم در رعایت بهداشت در نانوایی و فروشگاه و خیابان، بخش شیرین آن. 

بله! این ویروس چیزهای زیادی به ما آموخت. اطلاعات عمومی درباره شیوه‌ی کاربرد ابزارهای الکترونیک و فضای مجازی رشد بسیاری داشت که نمود آن در سرعت پایین اینترنت پرترافیک این روزها دیده می‌شود. شاخص بهداشت عمومی نیز بسیار بالاتر رفت و مردم با راه‌های انتقال و علائم و عوامل بیماری آشنا شدند. 

 

 مهمان ناخوانده

هر کشوری به روش خودش درگیر مبارزه با این ویروس بدون مرز است. 

برای ایرانیان شاید تلخ‌تر بود که در آستانه‌ی سال نو، دست از دیدار و روبوسی بشویند و به رخت و کفش نو فکر نکنند و آداب عیدشان عوض شود! اما ما همه با هم برای شکست کرونا هم‌قسم شده‌ایم که یاری‌گر جبهه‌ی درمان باشیم. با توجه به دامنه‌ی شیوع بسیار بالای این بیماری، احتمال ابتلا همچنان بالاست و تنها سهم ما در این زنجیره این است که سرعت شیوع و حجم ورودی بیمار به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را کاهش دهیم. این فقط مربوط به رعایت موازین بهداشتی و پیش‌گیری از کرونا نمی‌شود حتی باید در خانه‌تکانی و رانندگی نیز احتیاط بیشتری داشت تا احتمال نیاز به مراکز درمانی کاهش یابد. 

 همبستگی برای شکست کرونا

یک تهدید جهانی به فرصتی ملی تبدیل شد تا ما هم‌قسم شویم که در خانه می‌مانیم و چرخه‌ی سرایت بیماری را در هم می‌شکنیم! 

یکی از در خطرترین افراد در این روزها، کارکنان بانک‌ها هستند؛ کارمندان بانک‌ها با مردمی با سطح فرهنگ و بهداشت و دانش متنوع در تماس مستقیم هستند و متاسفانه بعد از کادر درمانی، بیشترین آمار قربانیان ویروس کرونا در کارمندان بانک دیده می‌شود. 

بیایید این چرخه معیوب را با استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک بشکنیم! در بین اشیایی که روزانه آنها را لمس می‌کنیم، پول یکی از آلوده‌ترین سطوح را دارد. با حمل پول به شکل دستی، سلامت خود و دیگران را به خطر می‌اندازیم در حالی‌که تمام بانک‌ها خود را به ابزارهای متنوع الکترونیک مجهز کرده‌اند و خوشبختانه امنیت نظام بانکی الکترونیک نیز کاملا قابل اطمینان است. 

راحت‌ترین کار برای نقل و انتقال مالی، داشتن درگاه پرداخت اینترنتی است؛ شعبه بانک را در فضای کسب و کار خود تاسیس می‌کنید اگر یک درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنید یا حتی یک لینک پرداخت شخصی برای خود فعال کنید. در این صورت شما و مشتریان‌تان فقط باید به طور منظم گوشی تلفن هوشمند خود را ضدعفونی کرده و دست‌های‌تان را بشویید. 

مطمئن باشید کرونا آخرین ویروسی نیست که پول را نیز مانند سایر سطوح آلوده می‌کند پس امروز به فکر تجهیز کسب و کار خود باشید. 

#کرونا_را_شکست_می‌دهیم  

ابزارهای بانکداری الکترونیک

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.