چرا باید از سال 99 درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشید؟

چرا باید از سال 99 درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشید؟

به نقل از الف، این دوره زمانه دیگر بازار هیچ‌وقت تعطیل نیست! یک دهه پیش، اگر عصر جمعه هوای خرید به سرتان می‌زد یا چیزی نیاز داشتید، با به یادآوردن تاریخ و ساعت، دنیای آرزوهایتان فرو می‌ریخت اما امروز هر ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته درهای بازار به روی شما باز است اما از پنجره‌ی اینترنت

حالا رقابت تامین‌کنندگان اینترنتی کالا و خدمات روی ساعت و دقیقه‌ی پردازش سفارش و ارسال آن است و فروشگاه آنلاینی محبوب‌تر است که به محض تکمیل فرآیند خرید، پردازش سفارش را آغاز کند. متقابلا باید ابزاری در دست مشتری باشد که بتواند هزینه کالا یا خدمات مورد نظرش را بپردازد؛ چه چیز بهتر از یک درگاه پرداخت اینترنتی مطمئن؟! 

کدام درگاه پرداخت اینترنتی مطمئن است؟ 

با توجه به نظارت مستمر بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بر فعالیت شرکت‌های پرداخت‌یار که ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی هستند، استفاده از خدمات این شرکت‌ها اعتبار دوجانبه‌ای را بین فروشنده و خریدار برقرار می‌کند. درگاه پرداخت اینترنتی، به صورت آنلاین و بی‌وقفه فرآیند پرداخت را ممکن می‌کند. 

شاید به علت اخبار هرروزه‌ی فیشینگ، مشتریان شما از خرید اینترنتی وحشت داشته باشند اما با انتخاب یک پرداخت‌یار دارای مجوز از بانک مرکزی که تمام مولفه‌های امنیتی را داراست و اعتبار و امنیت آن از طرف خریدار قابل بررسی‌ست به مشتریان‌ خود این اطمینان را می‌دهید که در یک فضای معتبر از شبکه بانکی، عملیات پرداخت را انجام می‌دهند و همه چیز تحت کنترل است.  

داشتن یک درگاه پرداخت اینترنتی معتبر به کسب و کار شما هویت می‌بخشد! 

با ارسال لینک درگاه پرداخت اینترنتی خود، یک فضای معتبر از شبکه بانکی بدون صف و نگرانی مقابل مشتری خود قرار می‌دهید. آرامش و سهولت پرداخت برای مشتری خاطره‌ای خوب به‌جا می‌گذارد ضمن اینکه با درج لوگوی خود در درگاه پرداخت اینترنتی اختصاصی‌تان، برندسازی کرده و اعتبار محصول‌تان را تقویت می‌کنید.  

درج لوگوی کسب و کار در درگاه پرداخت

در مورد  لینک پرداخت چه می دانید؟ 

شاید تاکنون شماره کارت یا حساب خود را به مشتری اعلام می‌کردید. امیدواریم که هیچ‌وقت عکس کامل کارت بانکی‌تان را منتشر نکرده باشید و میان مشتریان‌تان کسی اهل کلاه‌برداری نباشد! گذشته از بحث امنیت حساب شما، شاید مشتری که خرید اینترنتی را انتخاب کرده، امکان خروج از منزل را نداشته و هیچ سامانه‌ای برای کارت به کارت مبلغ سفارش نیز نداشته باشد یا اصلا قیمت محصول بالاتر از سقف مجاز تراکنش کارت به کارت باشد. اگر سایت ندارید کافی‌ست با یک لینک پرداخت مشتری خود را به درگاه پرداخت اینترنتی متصل کنید. 

پس از دریافت درگاه پرداخت اینترنتی چه مسوولیت و تعهدهایی برعهده پذیرنده (شرکت حقوقی یا شخص حقیقی که درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کرده است) خواهد بود؟ 

بنا به اعلام صریح شاپرک ، پذیرنده ملزم به رعایت این موارد است:  

  • رعایت کلیه قوانین تجارت الکترونیک کشور و مقررات عمومی و الزاماتی که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شاپرک وضع شده است. 

  • عدم ذخیره اطلاعات حساس دارنده کارت از طریق سایت. 

  • تامین امنیت وب سایت به نحوی که از بروز هرگونه سوء استفاده احتمالی جلوگیری گردد. 

  • سایت پذیرنده باید بلافاصله رخدادهای امنیتی مانند هک شدن را به شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اعلام کند تا در صورت لزوم نسبت به غیرفعال‌سازی «کد پذیرندگی» مربوطه اقدام شود. 

  • مشخص نمودن نوع صنف، محدوده جغرافیایی تحویل و عرضه کالا و خدمات، و سقف تراکنش‌های پذیرنده. 

  • درج شماره پشتیبانی و شماره امداد مشتریان را در سایت. 

  • اعلام IP و دامنه مورد استفاده خود و تغییرات آن به شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت. 

با درگاه پرداخت اینترنتی چه خدماتی می‌توان ارائه داد؟ 

خرید کالا یا خدمات به صورت اینترنتی، پرداخت کلیه قبوض و خرید شارژ خطوط اعتباری تلفن همراه تنها خدمات مجاز در درگاه‌های پرداخت اینترنتی هستند. 

تصمیم گرفتید درگاه پرداخت اینترنتی داشته باشید؟ 

می‌دانید کجا باید بروید و یا برای دریافت درگاه پرداخت چکار کنید. 

به سیزپی سر بزنید؛ شرکتی که برای شما بهترین درگاه پرداخت اینترنتی را می‌سازد!   

 

مزایای سیزپی

1 . نرخ کارمزد:  کمترین نرخ کارمزد در شبکه پرداخت کشور مربوط به سیزپی است، حتی در سیزپی شرایطی فراهم است که بر اساس نوع کسب و کار، پذیرنده می‌تواند تا مدتی توافقی، بدون کارمزد فعالیت نماید. 

2 . تسویه خودکار : بسته به نوع درگاه درخواستی پذیرنده، تسویه به صورت خودکار و طبق زمان‌بندی معهود، انجام و پیامک پرداخت موفق برای پذیرنده ارسال خواهد شد. 

3 . درج لوگوی پذیرنده در درگاه پرداخت : سیزپی به شما امکان ساخت درگاه پرداخت اختصاصی با درج لوگوی خودتان را می‌دهد. 

4 . تسهیم وجوه : بنا به نظر شما امکان واریز وجه یک سفارش به حساب‌های متفاوت وجود دارد؛ به این امکان، «تسهیم» می‌گویند یعنی سهمی از خرید به حساب مشخصی برود و سهمی دیگر به حساب دیگر. در تعداد سهم‌ها و شماره حساب‌های مرتبط با آن هیچ محدودیتی نیست. 

5 . استفاده از چندین درگاه پرداخت و سوییچ بین آن‌ها : در صورت بروز هرگونه اختلال در شبکه پرداخت کشور، سیزپی به صورت خودکار حداقل یک درگاه پرداخت امن در اختیار شما قرار می‌دهد. 

6 . پشتیبانی 24 ساعته : هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز تیم پشتیبانی سیزپی در کنار شما هستند. 

7 . لینک پرداخت و کد کیو-آر : اگر سایت ندارید که درگاه پرداخت مستقیما روی آن قرار بگیرد می‌توانید به راحتی لینک پرداخت خود و یا کد کیو-آر آن را در فضای مجازی برای مشتریان خود بفرستید. 

8 . سقف پرداخت تا مبلغ پانصد میلیون ریال معادل پنجاه میلیون تومان در هر تراکنش! 

این‌گونه است که سیزپی به کسب و کار شما هویت می‌بخشد...

 

لینک خبر

 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.