پیامک واریزی

پیامک واریزی

پیامک سیزپی به ازای هر تراکنش

یکی از خدماتی که توسط درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی ارائه می شود پیامک تراکنش ها می باشد که بلافاصله بعد از انجام تراکنش برای پذیرنده (صاحب درگاه) ارسال می شود. بعد از نظرسنجی های صورت گرفته از پذیرندگان سیزپی، تصمیم بر این شد تا متن پیامک واریزی کامل تر شود و در حال حاضر اگر مشتری در سایت پذیرنده خرید انجام دهد و عملیات پرداخت را تکمیل کند یک پیامک حاوی اطلاعات زیر برای صاحب سایت ارسال می شود:

مبلغ ، شماره ترمینال، شماره ارجاع، نام واریز کننده، موبایل واریز کننده ، تاریخ ، ساعت واریز

این اطلاعات همچنین در بخش گزارش ها در پنل کاربری سیزپی وجود دارد. و با گزارش گیری از تراکنش های صورت گرفته به این اطلاعات دسترسی خواهید داشت. در ادامه لازم به ذکر است این تراکنش ها چه از طریق سایت صورت گرفته باشد چه از طریق لینک پرداخت در هر دو صورت اطلاعات خریدار پیامک می شود. در لینک پرداخت در صورتی که فرد قبل از اقدام به پرداخت شماره موبایل و نام خود را وارد کرده باشد این اطلاعات ارسال می شود.

آیا برای خریدار نیز رسیدی نمایش داده می شود؟

در رابطه با رسید خریدار باید گفت در صورتی که خرید از سایت انجام می شود بعد از عملیات پرداخت موفق خریدار به سایت منتقل شده و با پیغام عملیات موفق روبرو می شود و کد سفارش صادر می شود اما اگر که از طریق لینک پرداخت انجام شود یک رسید دیجیتالی صادر می شود که قبلا در مطلبی تحت عنوان "رسید دیجیتالی" راجع به آن نوشته ایم. این رسید دارای شماره پیگیری است که برای پیگیری های بعدی می توانند از آن استفاده کنند.  

من مایل به دریافت پیامک نیستم!

در صورتی که تمایلی به دریافت پیامک واریز ندارید با ورود به پنل کاربری سیزپی از بخش تنظیمات درگاه پرداخت، نسبت به غیرفعال سازی ارسال پیامک اقدام فرمایید. در این شرایط دیگر پیامی از سوی سیزپی برایتان نخواهد آمد.

پیامک فاکتور آنلاین چیست؟

فاکتور آنلاین به معنای صدور یک صورتحساب معادل مبلغ سفارش و ارسال آن از طریق پیامک می باشد. کاربر می تواند همزمان با دریافت سفارش از مشتری یک پیامک حاوی لینک پرداخت به شماره موبایل سفارش دهنده ارسال نماید و پس از پرداخت وجه و تبدیل وضعیت لینک به پرداخت شده نسبت به ارسال سفارش اقدام نماید. فاکتور آنلاین جایگزین دستگاه پوز سیار و انتقال کارت به کارت نیز می باشد و به خصوص در سفارش های تلفنی بسیار پر کاربرد است. این پیامک نیز از پنل سیزپی ارسال می شود نیاز به خرید یک پنل پیامکی جداگانه نیست.

بیشتر بخوانید : صدور فاکتور آنلاین 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.