ساخت درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک

ساخت درگاه پرداخت اینترنتی شاپرک

انتخاب درگاه پرداخت برای فروشگاه آنلاین کار بسیار مهمی می باشد زیرا با توجه به کلاهبرداری صورت گرفته از طریق درگاه پرداخت های جعلی، اطلاعات و داده های حساس افراد به خطر افتاده است پس باید بدانیم چه درگاه پرداختی مورد تایید شاپرک می باشد.

ابتدا در رابطه با شرکت شاپرک به طور مختصر برای شما توضیحاتی گفته می شود تا بیشتر با این شرکت و حوزه فعالیت هایش آشنا شوید. شاپرک مخفف شبکه الکترونیکی پرداخت کارتی است، در سال 1383 زمانی که امکان خرید الکترونیکی برای مردم به وجود آمد با دستور بانک مرکزی برای سامان دادن به شبکه پرداخت الکترونیکی، شرکت شاپرک راه اندازی شد. از مهم ترین وظایف شرکت شاپرک، اعطای مجوز به شرکت های PSP و  شرکت های پرداخت یاری می باشد. PSP ها و پرداخت یارها، درگاه پرداخت و دیگر خدمات در حوزه پرداخت به پذیرندگان ارائه می کنند و منظور از درگاه پرداخت شاپرکی، درگاه پرداخت اینترنتی است که از طرف شرکت شاپرک تایید شده باشد. لیست درگاه های پرداخت اینترنتی مجاز را می توانید در سایت شاپرک مشاهده نمایید.

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای انتخاب بهترین درگاه پرداخت، در چند سایت شرکت های ارائه دهنده درگاه پرداخت ثبت نام می کنید و خدمات و قابلیت های آن ها را تست می کنید، این کار به نوبه خود خوب است اما ممکن است باعث سردرگمی شما شود. در ادامه این مقاله یکی از شرکت های پرداخت یار به شما معرفی می شود که با خیال راحت می توانید از خدمات متنوع آن استفاده نمایید.

شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات کهکشان با داشتن مجوز از بانک مرکزی و شاپرک به عنوان پرداخت یار با برند سیزپی، خدمات پرداخت الکترونیکی را ارائه می دهد. سیزپی در جهت تسهیل فرایند پرداخت، خدمات متنوع  که شامل: درگاه پرداخت، لینک پرداخت، کیف پول، فاکتور الکترونیک، درگاه پرداخت اعتباری و سازمانی، کارتخوان مجازی است را به صورت ایمن به کاربران ارائه می نماید. سیزپی شرکت منعطفی است و با توجه به نوع کسب و کارتان برای شما راهکارهای خاص پرداخت ارائه می کند.

حتما بخوانید: مزایای درگاه پرداخت سیزپی

 

برای شروع و ساخت درگاه پرداخت اینترنتی کافیست که وارد سایت سیزپی شوید و ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، در پنل کاربری خود می توانید با احراز هویت و ثبت اطلاعات خواسته شده درگاه پرداخت خود را ایجاد نمایید. شما می توانید لینک پرداخت شخصی، درگاه پرداخت اختصاصی و فرم پرداخت بسازید و در وب سایت یا شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام از آن ها استفاده کنید. فرایند ثبت نام و فعالسازی درگاه کمتر از یکروز به طول می انجامد، همانطور که می دانید اگر بخواهید از بانک ها به صورت مستقیم درگاه پرداخت بگیرید باید مجوزات خاصی ارائه کنید و مدت زمان فعالسازی درگاه پرداخت، ممکن است یک هفته طول بکشد بنابراین درگاه پرداخت سیزپی بهترین انتخاب برای شماست.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.