مزایای درگاه پرداخت واسط

مزایای درگاه پرداخت واسط

هر روز نسبت به روز قبل بر تعداد کسب و کارهای آنلاین افزوده می شود و این باعث شده است که بازار متفاوتی به وجود بیاید. مهم ترین قسمت در این کسب و کارها نحوه پرداخت می باشد که به صورت اینترنتی صورت می پذیرد، به دلیل پیشرفت در مشاغل آنلاین و به وجود آمدن نیاز های جدید مبتنی بر پرداخت اینترنتی، نهادهای جدیدی به ‌منظور تسهیل پرداخت‌های اینترنتی با عنوان پرداخت‌یاری ایجاد شده ‌است. شرکت های پرداخت یاری با ارائه درگاه های پرداخت واسط و سایر راهکارهای پرداخت به صاحبان کسب و کارها و مشتریان آن ها کمک شایانی  می کنند. اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید یا فکر راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را در سر دارید یکی از مهم‌ترین چیز‌هایی که باید به آن توجه داشته باشید، درگاه پرداخت اینترنتی است. بهره گیری از خدمات درگاه پرداخت واسط بهترین راه حل برای کسب و کار شما است.

درگاه پرداخت واسط، یک روش دریافت پول از مشتری می باشد که کسب و کارها با استفاده از آن می توانند  به جای بستن قرارداد مستقیم با بانک ها، با یکی از شرکت های پرداخت یار قرارداد ببندند. یکی از شرکت های پرداخت یار، مجموعه سیزپی می باشد که با رعایت استانداردها، درگاه پرداخت واسط امنی را به کسب و کارها ارائه می کند تا کاربران و مشتریانشان تجربه خوبی را در خرید و پرداخت آنلاین داشته باشند. درگاه واسط سیزپی مزایای بسیار زیادی برای کسب و کارها دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می شود. 

ثبت نام و فعالسازی در یک روز

برای دریافت درگاه پرداخت فقط با چند کلیک و وارد کردن اطلاعات موردنیاز و انجام احراز هویت و بدون نیاز به مجوز خاصی می توانید ثبت نام در سایت سیزپی را تکمیل کنید و پس از تایید نهایی، درگاه پرداخت را دریافت نمایید. از ثبت نام تا فعالسازی درگاه پرداخت یک روز زمان می برد که در مقایسه با دریافت درگاه های بانکی مستقیم خیلی راحت تر می باشد.

امنیت بالا

درگاه پرداخت سیزپی درگاهی بسیار امن است که با استفاده از به روز ترین فناوری ها و تکنیک های رمزگذاری شده از اطلاعات حساس صاحب کسب و کار و خریدار محافظت می کند.

پلاگین های متفاوت و پشتیبانی از تمامی تکنولوژی های وب

شرکت سیزپی برای وب سایت شما با هر زبان برنامه نویسی که باشد پلاگین های مرتبط با آن را به شما ارائه می نماید که بتوانید خدمات پرداخت آنلاین و درگاه پرداخت را به وب سایت خود متصل نمایید. همینطور اگر از قالب های آماده استفاده می کنید می توانید از کد های API سیزپی  استفاده نمایید.

پنل مدیریتی و گزارش های کاربردی

این پنل مانند یک حسابدار عمل می کند، در پنل کاربری سیزپی شما می توانید تمامی تراکنش های مالی خود را با توجه به وضعیت پرداخت، شماره کارت، بازه زمانی و یا شماره ارجاع جستجو و مشاهده نماید. هم چنین با مشاهده لیست تسویه ها می توانید از تسویه ها مطلع شوید و این گزارشات را در قالب فایل اکسل و PDF داشته باشید.

پشتیبانی 24 ساعته

زمانی که برای درگاه پرداخت شما مشکلی پیش بیاید و مشتریانتان نتوانند پرداخت را انجام دهند، نگران نباشید پشتیبانان سیزپی مشکل را رفع می کنند، به این دلیل که کسب و کار شما برای سیزپی اهمیت دارد نه تنها در ساعات کاری بلکه در هر ساعت از شبانه روز، مجموعه سیزپی آماده پاسخگویی به شما می باشد.

سوئیچینگ هوشمند

درگاه پرداخت واسط سیزپی با 4 شرکت PSP قرار داد همکاری دارد. به این صورت که با ثبت نام در سیزپی 4 درگاه پرداخت برای شما فعال می شود. این 4 درگاه شامل: درگاه پرداخت پاسارگاد، سامان کیش، سپهر الکترونیک و سایان کارت می باشد و در زمانی که سرعت یکی از این درگاه ها افت پیدا کرد یا بنا به دلایلی قطع شد، به صورت خودکار روی یکی دیگر از درگاه پرداخت ها سوِئیچ می شود بنابراین همیشه درگاه پرداخت فروشگاه شما پایدار است.

 

درگاه پرداخت اختصاصی  با لوگو و برند کسب و کار خود، کارتخوان مجازی، درگاه پرداخت مخصوص شبکه های اجتماعی، فاکتور آنلاین و دیگر موارد از خدمات منحصر به فرد شرکت سیزپی می باشد که باعث می شود از بین درگاه پرداخت ها، شما برای کسب و کار خود سیزپی را انتخاب کنید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.