دونیت

دونیت

 

دونیت چیست

دونیت کردن اهدای پول در برابر محتوایی‌ است که می‌بینید، می‌شنوید و یا می‌خوانید. مقدار این پول اصلا اهمیتی ندارد، چرا که هدف اصلی این اهدای پول، حمایت از آن نوع محتواست که در بسیاری از این مواقع این محتوا استریم بازی‌هاست که تماشاگر بدلیل دوست داشتن نوع محتوایی که در حال دیدن آن است، و یا حتی شخصیت استریمر آن، تصمیم به اهدای پول یا همان دونیت کردن می گیرد. این نوع حمایت مالی باعث تداوم فعالیت، افزایش انگیزه و توسعه فعالیت می شود یعنی ممکن است فرد نیازی به پول هم نداشته باشد اما این حمایت که با هدف تشکر یا تشویق است باعث می شود تا انگیزه بیشتری داشته باشد. دونیت با کرادفاندینگ (تامین مالی جمعی) خیلی فرق می کند و این دو را نباید اشتباه گرفت در کراد فاندینگ به دنبال فاند یا سرمایه برای شروع فعالیتی هستیم که البته باید برنامه ای که داریم، میزان سرمایه مورد نیاز، میزان فروش و سود را تخمین بزنیم تا افراد را تشویق به حمایت کنیم و پول جمع شده صرفا باید در همان مسیری خرج شود که اعلام کرده ایم.

مرتبط بخوانید : درگاه پرداخت چیست

استریمر

استریم فضایی است که در آن یک فرد یا چند نفر مشغول بازی کردن می‌شوند و از خود فیلمی را به صورت زنده ارائه می‌دهند. به این شخص یا اشخاص (استریمر)گفته می‌شود و بیننده از طریق چت استریم (پخش زنده) با استریمر ارتباط برقرار می‌کند. کسب درآمد از طریق بازی کردن، روش‌های بسیاری دارد. از فعالیت‌های رسانه‌ای و تولید محتواهای متنی، صوتی و تصویری در رسانه‌های اجتماعی مختلف مثل یوتیوب، آپارات و خیلی دیگر از وبسایت‌های خبری و تحلیلی داخلی گرفته، تا وارد شدن به حوزه‌ی بازیسازی، فعالیت به عنوان یک گیم‌تستر و همچنین دریافت حمایت‌های مالی از طریق استریم.

درگاه پرداخت برای دریافت حمایت مالی

برای ساخت درگاه دونیت با استفاده از سیزپی لازم است وارد پنل کاربری خود شوید و پس از تایید و فعالسازی درگاه از سوی سیزپی، لینک پرداخت شخصی خود را بسازید. آدرس لینک شخصی می تواند کاملا اختصاصی باشد و هر نامی که تمایل داشته باشید انتخاب کنید مثال  me.sizpay.ir/Donate . از قسمت تنظیمات سیزپی برای افزودن لینک شبکه های اجتماعی خود مانند لینکدین، واتس آپ، اینستاگرام و ایمیل اقدام کنید. حال شما می توانید این لینک را کپی و در مدیاهای مختلف به اشتراک بگذارید مثلا در بیوی پیج اینستاگرام قرار دهید یا می توانید در کاربری خود در آپارات بگذارید. حمایت های جذب شده از این طریق طی سیکل شاپرک به حساب شما واریز خواهد شد.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.