دریافت اینماد در یک روز

دریافت اینماد در یک روز

همان طور که می دانید از مورخ 3 آذرماه 1400 شاپرک طی نامه ای اعلام کرد تمامی کسب و کارهایی که به دنبال گرفتن درگاه پرداخت هستند باید اینماد داشته باشند و بدون اینماد امکان ارائه سرویس وجود نخواهد داشت. در پی این موضوع و با توجه به نگرانی های کسب و کارها تصمیم گرفتیم تا اینماد را بیشتر بررسی کنیم و ببینیم چه راهکاری وجود دارد تا در کمترین زمان بتوان اینماد گرفت توجه داشته باشید در مطالب قبلی در مورد مراحل گرفتن اینماد توضیح داده شده است اگر نیاز به راهنمایی برای نحوه ثبت نام اینماد دارید حتما از این مطلب استفاده کنید. 

طی مذاکراتی که تیم توسعه بازار سیزپی با ریاست محترم اینماد داشتند و در راستای سرعت بخشی به دریافت اینماد، پیشنهاد شد تا کسب و کارها نسبت به دریافت نماد بی ستاره اقدام کنند. Google

نماد بی ستاره چیست؟

 نماد بدون ستاره برای کسب و کارهای خرد، تنها با احراز هویت و بررسی دامنه ارائه می شود. منظور از کسب و کار خرد، کسب و کاری است که تعداد تراکنش های آن کمتر از 50 تا در ماه و مجموع مبالغ تراکمنش در طی یک ماه نیز کمتر از 50 میلیون تومان باشد. حال اگر کسب و کاری بالای این تعداد تراکنش داشت بایستی برای گرفتن نماد ستاره دار اقدام کند. تعرفه اینماد بدون ستاره فقط مبلغ 50 هزار تومان سالانه (کمتر از یک‌ سوم تعرفه اینماد ستاره‌ دار) می‌ باشد. گفتنی است پس از دریافت اینماد و با توجه به الزام کد رهگیری مالیاتی برای دریافت درگاه پرداخت، دریافت کد رهگیری مالیاتی بدون نیاز به مراجعه یا ورود اطلاعات جدید، به صورت برخط قابل انجام خواهد بود. پس شما همزمان با دریافت اینماد کد رهگیری را نیز خواهید گرفت و به راحتی درگاه پرداخت خود را درخواست خواهید داد. اما اگر سایتی دارای چند فروشنده و تامین کننده بود باید چه کند؟

در مورد بازارگاه ها یا همان سایت های چند فروشنده ای اعلام شده است که اگر فروش و صدور فاکتور توسط بازارگاه انجام شده و پرداخت از طریق درگاه پرداخت متعلق به مالک بازارگاه انجام شود نیازی نیست همه تامین کننده ها اینماد بگیرند. در غیر این صورت باید هر تامین کننده یه عنوان زیردامنه آن بازارگاه به طور مستقل اینماد بگیرد.

در هر حال انتظار می رود صدور اینماد از کلاهبرداری های اینترنتی که صورت می گیرد تا حد زیادی بکاهد و در مقابل شکایات صورت گرفته از سایت ها به درستی عمل کند و این طور نباشد که صرفا شرکت پرداخت پاسخگوی مشکلات باشد.

 

اگر در مورد گرفتن اینماد سوال دارید با سیزپی تماس بگیرید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.