درگاه پرداخت تلگرام

درگاه پرداخت تلگرام

درگاه پرداخت تلگرام

امروزه تعداد فروشگاه های آنلاین در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام بسیار زیاد می باشند. این فروشگاه ها خدمات خود را به صورت آنلاین به افراد ارائه می کنند تا مشتریان این فروشگاه ها بدون این که به صورت حضوری به فروشگاه های فیزیکی مراجعه کنند، خریدشان را در خانه انجام دهند. خصوصا در شرایط حادی که بر اثر ویروس کرونا به وجود آمده است اهمیت این نوع از فروشگاه ها و کسب و کار های آنلاین بسیار زیاد شده است.

طبق آمارها به صورت تقریبی بیش از 5000 فروشگاه تلگرامی و اینستاگرامی در فضای مجازی وجود دارند که این امر نشان دهنده این موضوع است که همه از این فضا می توانند استفاده کنند چه از لحاظ درآمد زایی و ایجاد فروشگاه و چه از لحاظ تامین محصول و کالای مورد نیاز خود.

اگر شما هم در تلگرام، فروشگاهی دارید یا تصمیم به ایجاد یک کانال یا ربات در تلگرام گرفته اید حتما به نحوه دریافت پول از مشتریان فکر کرده اید. شرکت درگاه پرداخت سیزپی با ارائه درگاه پرداخت مخصوص کانال های فروشگاهی تلگرام به شما در این زمینه کمک کرده است. درگاه پرداخت تلگرام می تواند به رشد فروش نیز کمک نماید زیرا که داشتن درگاه پرداخت باعث اعتماد کردن مشتری به کانال فروشگاه شما و آسان تر شدن پرداخت آنلاین برای مشتریان می شود.

با سیزپی می توان یک درگاه پرداخت اختصاصی برای کسب و کار خود ایجاد کرد. داشتن درگاه پرداخت از این جهت مهم است که پرداخت ها به صورت آسان و سریع انجام می شود.

اما چگونه درگاه پرداخت تلگرام ایجاد کنیم؟

با ثبت نام در سیزپی یک پنل کاربری به شما اختصاص داده می شود، در پنل گزینه ثبت درگاه واسط را انتخاب کنید سپس با وارد کردن اطلاعات درخواست شده لینک پرداختی شما ایجاد و فعال می شود و می توانید این لینک را داخل کانال تلگرام خود قرار داده یا برای ربات فروشگاهی خود تنظیم نمائید. برای ایجاد لینک پرداخت محدودیتی ندارید و شما می توانید برای هر محصول لینک پرداخت با مبلغ مشخص ایجاد نمایید و آن را در کنار عکس محصول مربوطه بگذارید. این کار باعث می شود زمانی که مشتری قصد خرید محصولی را داشته باشد بدون اینکه از تلگرام خود خارج شود و مبلغ را به صورت کارت به کارت واریز کند، در همان لحظه با انتخاب لینک پرداخت به صفحه درگاه پرداخت بانکی هدایت می شود و با موبایل خود تراکنش را انجام می دهد.

مطلب مرتبط : دریافت شماره شبا

هم چنین در هنگام استفاده از لینک پرداخت به انتخاب شما اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس و دیگر اطلاعات به صورت اختیاری یا اجباری می تواند باشد و هنگامی که مشتری شما از لینک استفاده می کند این موارد نیز ثبت می شود.

 

چرا لینک پرداخت جایگزین مناسبی برای کارت به کارت کردن است؟

کارت به کارت کردن به دلیل سوءاستفاده هایی که از طریق شماره کارت و اطلاعات هویتی انجام می شود اصلا توصیه نمی شود. هم چنین در بسیاری از موارد، مشتری به دلیل این که شماره کارت فروشنده دیر به دستش رسیده است از خرید منصرف شده است. با استفاده از درگاه پرداخت، مشکلاتی مانند فیش های واریزی تقلبی نیز نخواهید داشت زیرا در پنل مدیریتی با گزارش گیری از همه تراکنش های خود باخبر خواهید شد.

مرتبط بخوانید: انتقال وجه کارت به کارت 

 

برای ایجاد یک تجربه پرداخت امن و نوین دست به کار شوید.....

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.