درگاه پرداخت برای شرکت ها

درگاه پرداخت برای شرکت ها

اگر صاحب یک موسسه و شرکت هستید و دنبال دریافت درگاه پرداخت در کمترین زمان می گردید پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید. گرفتن درگاه پرداخت در شرکت ها خود نیازمند هماهنگی های درون سازمانی است و از سویی هم پیگیری درگاه پرداخت از شرکت مورد نظر هم می تواند کاری زمان بر باشد. در سیزپی امکان ثبت نام به صورت حقوقی و دریافت درگاه پرداخت به نام شرکت امکان پذیر می باشد. در ضمن کل پروسه ثبت نام و تایید درگاه در کمتر از 24 ساعت اتفاق می افتد پس نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. Google

نحوه ثبت نام درگاه پرداخت سیزپی

یک نفر به عنوان نماینده مجموعه باید نسبت به ثبت نام درگاه اقدام نماید، بهتر است مدارک لازم جهت دریافت درگاه پرداخت را از قبل آماده کنید تا بدون اتلاف وقت ثبت نام را تکمیل نمایید. مدارک لازم معمولا شامل تصویر آگهی ثبت شرکت و آخرین روزنامه رسمی است. طبق آخرین روزنامه رسمی هر تعداد صاحب امضا که وجود داشته باشد باید اطلاعات ایشان نیز درج گردد. شماره شبایی که برای تسویه اعلام می شود حتما باید حقوقی و به نام شرکت باشد در غیر این صورت درگاه تایید نمی شود.

موسسات حقوقی از چه خدماتی بهره مند می شوند؟

جهت پیشبرد اهداف موسسه می توانید به صورت مستقیم با تیم پشتیبانی سیزپی در ارتباط باشید، یک نفر به عنوان نماینده سیزپی با شما در ارتباط خواهد بود و در کل مراحل دریافت درگاه سیزپی راهنمای شما خواهد بود، هر گونه کسری مدارک یا علت عدم تایید توسط این نماینده پیگیری شده و تا زمان مرتفع نمودن آن در کنار شما خواهد بود. همچنین سازمان های در ابعاد بزرگ می توانند از درگاه پرداخت سازمانی استفاده کنند اگر بخواهیم با یک مثال کاربرد درگاه سازمانی را توضیح دهیم فرض کنید سازمانی هستید با تعداد زیادی پرسنل که سعی دارید برای این پرسنل خدمات رفاهی فراهم کنید مثلا امکان خرید اقساطی از یکسری سایت های طرف قرارداد، ما درگاه سازمانی شما را در این سایت های طرف قرارداد راه اندازی می کنیم و پرسنل با مراجعه به این فروشگاه ها و با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری صادر شده برای وی، نسبت به خرید اقساطی اقدام می کند. شرکت ها برای راحتی در ثبت اسناد حسابداری می توانند از خدمت تسهیم وجه نیز بهره ببرند و اگر فروشی صورت گرفت و نیازمند تسویه با ذی نفعان مختلف بود ما این کار را برای شما انجام می دهیم.

آیا این درگاه مورد تایید و معتبر است؟

باید بگوییم سیزپی با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا (شرکت شاپرک) فعالیت می کند و شما برای دیدن این مجوز می توانید در انتهای سایت سیزپی روی نماد شاپرک کلیک کنید. در ضمن لازم به ذکر است این شرکت بیش از یک دهه است که با بانک ها و شرکت های پرداخت تجربه همکاری در پروژه های گوناگون را داشته و دارای زیرساخت های امن پرداخت است.  


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.