درگاه پرداخت مورد تایید بانک مرکزی

درگاه پرداخت مورد تایید بانک مرکزی

 

همان طور که می دانید چند سالی است شرکت های فین تک پر رنگ تر از سابق فعالیت می کنند و به موفقیت های زیادی هم دست یافته اند، درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی یک شرکت فعال در زمینه پرداخت است و با نوآوری در این زمینه سعی در پاسخگویی به نیازهای افراد و کسب و کارها دارد به نحوی که دسترسی آسان همگان به درگاه پرداخت اینترنتی را فراهم کرده و به تناسب آن سهمی در رشد تجارت الکترونیک داشته باشد.  سیزپی یک شرکت پرداخت یار است که مورد تایید بانک مرکزی می باشد و با گذراندن تست های فنی و امنیتی توانسته به این مجوز دست یابد. کسانی که تجربه همکاری با سیزپی را داشته اند می دانند که در اینجا چابکی حرف اول را می زند و سعی می کنیم در کمترین زمان بهترین خدمات را فراهم کنیم. دسترسی 24 ساعته به پشتیبانی سیزپی از مزایایی است که می تواند در روال کار اهمیت آن به چشم آید. جهت بررسی مجوز سیزپی می توانید از طریق نمادهای شاپرک و اینماد که در انتهای سایت قرار دارند اطمینان حاصل نمایید. درگاه پرداخت سیزپی دارای طیف وسیعی از خدمات است از درگاه های اختصاصی گرفته تا تسهیم و امکان تسویه حساب به شباهای مختلف. در صورتی که نیازمندی خاصی داشته باشید می توانید با مطرح کردن آن با تیم مشاوران سیزپی راه حل مناسبی بیابید. در حال حاضر درگاه پرداخت سیزپی متصل به چندین درگاه بانکی است تا تجربه قطعی یا اختلال را نداشته باشید و نیازی نیست حتما در بانک خاصی حساب داشته باشید شما مختار هستید هر شبایی می خواهید برای تسویه حساب ارائه کنید. 

بیشتر بخوانید: دریافت شماره حساب به شبا

 

ضوابط فعالسازی درگاه پرداخت اینترنتی

متقاضی پشتیبانی شده با مراجعه به سایت سیزپی درخواست خود جهت دریافت درگاه پرداخت را ثبت می نماید. پرداخت یار سیزپی مکلف است تا نسبت به احراز هویت پذیرنده پشتیبانی شده اقدام نماید. پذیرنده با ثبت نام در سایت سیزپی متعهد می شود تا در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فعالیت داشته باشد. اطلاعات پذیرنده در سامانه جامع پذیرندگان شاپرک ثبت می شود. پس از تایید شاپرک، نتیجه از طریق پیامک به پذیرنده اعلام می شود و پذیرنده با داشتن کد ترمینال و کلیدهای درگاه نسبت به راه اندازی درگاه پرداخت بر اساس افزونه و پلاگین مورد نظر اقدام می کند. هر کسب و کاری ملزم است با درج نماد اعتماد سیزپی در انتهای سایت خود، تاییدیه درگاه خود را به مشتریانش نشان دهد. تسویه ها در پرداخت یاری طی سیکل شاپرک و 24 ساعته انجام می شود. با تایید درگاه، بلافاصله لینک پرداخت آن نیز فعال می شود تا در شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنید.

جهت دریافت پلاگین درگاه پرداخت کلیک کنید.

 

 

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.