ثبت درگاه پرداخت

ثبت درگاه پرداخت

ثبت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها آسان تر از گذشته شده است. دیگر داشتن درگاه پرداخت نیازمند صرف زمان طولانی نبوده و در کمترین زمان ممکن ارائه می شود. سیزپی یک سیستم درگاه پرداخت آنلاین است که با مراجعه به آن می توان بخش پرداخت آنلاین یک تجارت الکترونیک را آغاز کرد. سیزپی شانس پرداخت موفق را افزایش می دهد زیرا راهکارهایی ارائه می دهد تا تعداد تراکنش ناموفق را به حداقل برساند، یکی از این راهکارها سیستم سوئیچینک یا مسیردهی هوشمند است که امکان جابجایی بین درگاه ها مختلف را می دهد تا ریسک قطعی درگاه را نداشته باشد.

مدارک لازم برای ثبت درگاه پرداخت سیزپی به شرح زیر می باشد:

مشتریان حقیقی

تصویر شناسنامه و کارت ملی

کد رهگیری مالیاتی

مشتریان حقوقی

تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضا

آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت

کد رهگیری مالیاتی

*در هر صورت باید مدارک، حساب و نماد به اسم یک شخص (حقیقی یا حقوقی) باشد.

بعد از ارائه مدارک گفته شده، درخواست درگاه شما ثبت می شود. در صورت نداشتن کد رهگیری مالیاتی سیستم سیزپی می تواند به صورت خودکار این کد را برای شما صادر کند. اطلاعات پذیرندگی به شاپرک ارسال می شود و در صورت تایید نتیجه از طریق پیامک اعلام می شود.

ثبت دامنه جدید برای درگاه پرداخت

برخی افراد دارای چندین کسب و کار آنلاین هستند و نیازمند این هستند تا برای دامنه های دیگر نیز درگاه پرداخت دریافت کنند. این قبیل افراد بعد از ثبت اولین دامنه خود، مجدد مراحل ثبت درگاه را طی می کنند و در بخش دامنه سایت، آدرس سایت جدید را وارد می کنند.

ثبت شبای جدید

از بخش شماره حساب بانکی نسبت به ثبت سایر شباها می توان اقدام کرد. ثبت چندین شبا در جهت خدمت تسهیم می باشد و با مشخص کردن درصد سهم هر شبا از تراکنش ها، منتظر محاسبه و تسویه حساب به هر کدام از شباها باشید.

موارد مهم در ثبت درخواست درگاه پرداخت:

  1. با الزامی شدن کد رهگیری مالیاتی، آدرس و کد پستی ثبت شده در سیزپی باید مطابق با سایت دارایی باشد.
  2. شماره موبایل حتما به نام شخص باشد چرا که از طریق سامانه شاهکار مطابقت آن چک می شود.
  3. بخش تماس با ما در سایت حتما تکمیل باشد و محصولی برای فروش و اضافه به سبد خرید موجود باشد.
  4. هر گونه تغییر در شماره حساب مقصد تسویه، باید از طریق ثبت تیکت به سیزپی اطلاع داده شود.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.