تشویق به استفاده از درگاه پرداخت

تشویق به استفاده از درگاه پرداخت

بسیار پیش آمده افراد دارای پیج اینستاگرامی هستند و برای هویت بخشی به کسب و کارشان یک لینک پرداخت هم میگیرند و از مشتری میخواهند وجه سفارش را از طریق این لینک پرداخت کنند ولی مشتری درخواست شماره کارت می کند تا از طریق کارت به کارت واریز کند، شاید شما هم به عنوان خریدار تجربه مشابهی را داشته باشید، این مورد فقط مثال کوچکی بود و در هر بخشی مثل مشاوره تلفنی یا حتی ثبت سفارش از سایت هم ممکن است شاهد این موارد باشید. اما به راستی دلیل استفاده نکردن از روش های امن پرداخت چه می تواند باشد؟

نظر کارشناسان سیزپی را بخوانید.

همان طور که می­دانید به ازای هر تراکنش کارت به کارت مبلغی تحت عنوان کارمزد باید پرداخت گردد که این کارمزد در درگاه پرداخت صفر است و در مقایسه با کارمزدی که از پذیرنده کسر می شود بسیار زیاد می باشد بنابراین بهترین کار تشویق استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی است. از آنجا که با ثبت سفارش از طریق لینک پرداخت امکان دریافت آدرس، کدپستی و اطلاعات تماس وجود دارد بنابراین برای پذیرنده هم مزیت محسوب می شود. معمولا در پاسخ به اینکه چرا می خواهید از کارت به کارت استفاده کنید گفته می شود امن تر است یا خیالمان راحت تر است در حالیکه این موضوع که کارت به کارت از درگاه پرداخت امن تر است صحت ندارد. درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی کاملا امن می باشد، دارای گواهی ssl می باشد و همچنین با دیدن نام شاپرک در آدرس url و لوگوی سیزپی و فروشنده در صفحه پرداخت می توان از درست بودن درگاه اطمینان حاصل کرد، همچنین بعد از انجام موفقیت آمیز عملیات پرداخت اینترنتی یک رسید دیجیتالی حاوی کدهای دیجیتال نمایش داده می شود و قابلیت ذخیره در گوشی و پیگیری های بعدی را دارد. به نظر می رسد استفاده از درگاه پرداخت و به خصوص لینک پرداخت مستلزم تشویق خریدار، آگاه سازی وی و آموزش می باشد. آگاه سازی درمورد مزیت درگاه ، اعلام اینکه کلیه پرداخت های پیج از طریق درگاه امن سیزپی انجام می شود می تواند در افزایش تراکنش اینترنتی موثر باشد.

گواهی اعتماد سیزپی

درج گواهی اعتماد سیزپی در انتهای سایت که نشان دهنده مورد تایید بودن پذیرنده است باعث خواهد شد مشتری با اطمینان از اینکه صاحب سایت نزد شرکت ثالثی اعتبارسنجی شده است نسبت به پرداخت اقدام کند. تا همین چند سال پیش ارائه پول نقد بسیار پرطرفدارتر از استفاده از کارت بانکی بود تا اینکه همین الان در نانوایی هم پول نقد پذیرفته نیست. در رشد این اکوسیستم پرداخت استفاده از روش درگاه پرداخت در خریدهای اینترنتی مقبول تر از روش سنتی کارت به کارت خواهد شد.

شما چه راهکار دیگری برای گسترش استفاده از درگاه پرداخت به جای کارت به کارت دارید؟  

می توانید نظرات خود را از طریق کامنت در اینستاگرام با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: امکانات درگاه پرداخت اینترنتی


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.