بجای درگاه پرداخت از این 2 تا استفاده کن

بجای درگاه پرداخت از این 2 تا استفاده کن

اگر شما هم این مشکلات را دارید یا به هر دلیلی نمی خواهید درگاه پرداخت آنلاین روی سایت و یا اپلیکیشن تان فعال باشد و از طرفی هم دوست ندارید شماره کارت بانکی که حسابی پرستیژ کاری سایت و اپلیکشن فروشگاهی را پایین می آورد استفاده کنید دیگر نگران نباشید چون سیزپی این مشکل را حل کرده است.
با بالا رفتن قیمت ها اگر کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ناچار موظف هستیم که هر روزقیمت ها را تغییر دهیم که این کار چه برای برنامه نویس چه ادمین سایت و یا پشتیبانی کاری وقت گیر است مخصوصا زمانی که تعداد خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهیم زیاد باشد که آن زمان نیاز داریم که شخصی را مخصوص این کار استخدام نماییم که این مورد می تواند هزینه زا هم باشد.
گاهی نیز ممکن است که زمانی که در حال بروز رسانی قیمت محصولات سایت هستیم همزمان مشتری خرید یک کالایی را انجام دهد که قیمت آن هنوز آپدیت نشده است. 
این مورد در صدر مواردی است که صاحبان یک کسب و کار اینترنتی تصمیم می گیرند که پرداخت اینترنتی را حذف و یا در سایت فروش غیر فعال کنند ولیکن ممکن است که غیر فعال کردن پرداخت در سایت یا اپلیکیشن برای برخی از افراد دلایل دیگری نیز داشته باشد. 
بطور کلی مسئله تغییر قیمت و خرید مشتری با قیمت قبلی همیشه باعث ضرر و زیان یک طرف می شود. ممکن است قیمت افزایش یافته باشد و مشتری خرید را با قیمت قبلی که مبلغی کمتر تنظیم شده تسویه کند که در این صورت فروشگاه اینترنتی یا باید این خرید را لغو کند که این مورد باعث دلخوری و ناراحتی مشتری می شود و ممکن است برای همیشه آن مشتری را از دست بدهیم یا این که خرید مشتری را به ناچار با قیمت قبلی تایید کنیم که این کار باعث زیان خودمان می شود.
در اندک موارد هم ممکن است که قیمت کالایی کاهش یافته باشد و در سایت همان قیمت زیاد قبلی باشد و مشتری خرید را انجام دهد و باعث ضرر کردن او شود. Google
به هر حال تجربیات نشان داده است که این موارد یعنی تغییرات اعمال نشده قیمت ها در فروشگاه های اینترنتی در اکثر مواقع باعث ضرر و زیان فروشگاه می شود.
سیزپی یک استارتاپ فین تک است که با ارائه دو محصول عالی، فاکتور پرداخت آنلاین و لینک پرداخت این مشکلات را حل کرده است و می توانیم بطور رایگان از این خدمات استفاده کنیم.
فاکتور آنلاین
در زمانی که نمی خواهید مشتری از طریق سایت پرداخت را بطور مستقیم انجام دهد و نیاز دارید که قبل از تسویه نهایی یک بار دیگر موجودی و قیمت ها را چک کنید می توانید از فاکتور آنلاین سیزپی استفاده کنید که بعد از تکمیل فرایند خرید مشتری و بررسی های لازم فاکتور را ارسال می کنید.
یکی از مزایای فاکتور اینترنتی سیزپی این است که شما در فاکتور می توانید اقلام را درج نمایید و در آخر جمع مبالغ نمایش داده می شود و مشتری به راحتی پرداخت می کند.
لینک پرداخت 
زمانی که سایت شما قرار نبوده است فروشگاهی باشد ولی شما تغییر کاربری داده اید و ویترین محصولات چیده اید ولی در سایت جای قرار دادن درگاه پرداخت ندارید می توانید از لینک پرداخت در سایت یا اپلیکشن برای پرداخت مستقیم استفاده کنید و خوبی لینک پرداخت سیزپی این است که قیمت را در لینک هم می توانید خودتان تنظیم کنید و قرار دهید و هم اینکه می توانید جای مبلغ را در لینک پرداخت خالی بگذارید و مشتری قیمت را پرداخت کند. 
حتی اگر فروش در سوشیال مدیا و حضوری هم دارید می توانید از این خدمات درگاه پرداخت سیزپی به جای شماره کارت و فاکتور های تایپی استفاده کنید و خواهید دید که چقدر باعث می شود پرستیژ و کلاس یک کسب و کار با همین دو قلم بدون هزینه بالا برود و مدرن تر به نظر برسد.
برای اخذ فاکتور آنلاین و لینک پرداخت در کمترین زمان کافیست از طریق ثبت نام در وب سایت درگاه پرداخت سیزپی به صورت اینترنتی اقدام نمایید.

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.