باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست ؟

در سیستم های فروش و بازاریابی به روشها و برنامه هایی گفته می شود که باعث ایجاد وفاداری و حفظ بیشتر مشتری می گردد، به کمک این برنامه ها مشتری برای داشتن یک نوع حس و انگیزه جهت تبلیغ و هواداری از کالا یا خدمات سازمانی خاص تشویق می شود، همچنین استفاده از این راهکارها باعث می شود تا روابط پایدارتر و بر مبنای رضایت طرفین شکل گیرد. برنامه های وفاداری مشتریان یکی از جدیدترین و موفق ترین راهکارهای نیم قرن اخیر می باشد که در سیستم های فروش از آن استفاده می گردد و یکی از بهترین کارایی های آن برای بنگاه های اقتصادی به دست آوردن انبوهی از اطلاعات در مورد مشتریان است که با داشتن این سرمایه استراتژیک هر سازمان و شرکتی قادر است تا بر مبنای اطلاعات و داده هایی که از مشتریان خود به دست آورده است یک برنامه ریزی صحیح  و کاربردی بنماید. این امر مورد اثبات واقع شده است که مشتریان بلندمدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورتر هستند. اگر به دنبال فروش بیشتر باشید باشگاه مشتریان به کمک شما خواهد آمد اگر دنبال افزایش بازدید سایت خود هستید باز هم این مشتریان وفادار هستند که مکرر به سایت شما مراجعه می کنند در مورد شما با دوستان و نزدیکان خود صحبت می کنند و باعث افزایش مراجعه به سایت می شوند.

"مشتریان برای برندهای موردعلاقه خود بیشتر هزینه می‌کنند"

ویژگی های یک باشگاه مشتریان

پاداش های خاص در نظر بگیرید

درست است! بسیاری از افراد فقط به خاطر گرفتن یک پاداش منحصر به فرد عضو یک گروه می شوند پس سعی کنید پاداش هایی که برای مشتریان جدید در نظر می گیرید با پاداش اعضا قبلی باشگاه مشتریان متفاوت باشد تا احساس داشتن چیزی بی نظیر را داشته باشند.

تکرار، تکرار، تکرار

هر چقدر بتوانید کمپین های خود را تکرار کنید موفق تر هستید، یعنی مشتری احساس نکند که فقط برای خرید دومش تخفیف دریافت می کند و برای خریدهای بعدی دیگر به سایت شما سر نزند.

برنامه برد-برد

یعنی اگر پاداشی به مشتری می دهید از وی بخواهید اقدام متقابلی انجام دهد مثلا اینکه مشتری جدیدی معرفی کند.

کارت های وفاداری

کارت وفاداری مشتریان ابزاری جهت شناسایی و معرفی مشتری به سیستم وفاداری می باشد، این کارت دارای یک شماره یکتا بوده که در سیستم به عنوان کلیدی برای شناسایی مشتری از آن استفاده می شود و کلیه اطلاعات شخصی و همچنین اطلاعات خرید مشتری و سوابق مراجعات وی در آن ثبت می گردد .

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن گوشی های هوشمند تلفن همراه سازمانهای پیشرو در راستای کاهش هزینه و همچنین سهولت در اجرای کار به جای استفاده از کارتهای فیزیکی از کارتهای مجازی و گوشیهای تلفن های همراه استفاده می کنند.

سیستم امتیازدهی سیزپی

 سیزپی ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی است، سیستم سیزپی به گونه ای طراحی شده است تا کاربران با انجام هر تراکنش امتیاز دریافت کنند و این امتیازات داخل پنل قابل رویت است، شرکت هایی که تمایل به راه اندازی باشگاه مشتری دارند می توانند بدون نیاز به خرید نرم افزار یا سیستم، از این خدمت استفاده کنند، رفتار مشتریان را آنالیز کرده و بر اساس امتیازات اکتسابی تخفیف یا پاداشی را برای وی در نظر بگیرند.  

درگاه پرداخت باشگاه مشتریان

اگر از آن دسته سازمان هایی هستید که به باشگاه مشتریان اعتقاد دارند، می توانید با مراجعه به درگاه پرداخت سیزپی نسبت به دریافت کارت های باشگاه مشتریان اقدام کنید این کارت ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت خرید از درگاه پرداخت سیزپی را دارند یعنی عضو باشگاه می تواند با مراجعه به سایت مرکز طرف قرارداد شما و از محل اعتبار کارت باشگاه سیزپی نسبت به خرید اقدام کنند.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.