کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

نحوه کسب درآمد کاربران از اینستاگرام

صاحبان کسب و کار می توانند پیجی در اینستاگرام ایجاد کنند و با گذاشتن تصاویری از محصولات خود، آنها را معرفی کرده و به فروش برسانند. حدود ۲۴ میلیون کاربر اینستا داریم که بر اساس برآوردها، ۳۷٪ از آنها حداقل یک بار روی اینستاگرام خرید و فروش انجام داده‌اند و این بازاری افزون بر ۵ هزار میلیارد تومان در سال است. این در حالی است که با شیوع گسترده ویروس کویید ۱۹ استفاده از فضای مجازی برای سفارشات آنلاین افزایش چشمگیری داشته است، اما مشکلات اقتصادی مردم حجم فروش را کاهش داده است. راه دیگری که برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد انجام تبلیغات برای پیچ ها و برندهای دیگر است. بیزنس ها و افراد برای دیده شدن حاضرند پول خوبی پرداخت کنند اگر پیج شما دارای مخاطب ( فالوور ) زیادی باشد ( البته مخاطب واقعی ) می توانید با انجام تبلیغات برای این برندها به کسب درآمد بپردازید. روش سوم ادمین باشید. با مدیریت پیج سایر شرکت ها در اینستاگرام می توانید درآمد خوبی داشته باشید، به کامنت ها و دایرکت ها پاسخ دهید، درباره محتواها و همچنین موضوعات آن ها تصمیم گیری کنید. راه بعدی درآمدزائی در فضای اینستاگرام تولید محتوا است، اگر از فتوشاپ سردرمیاورید، اگر نویسنده خوبی هستید می توانید به صورت فریلنسری و یا حضوری نسبت به تعامل و کار با شرکت ها اقدام کنید. در حوزه تولید محتوا بلاگری هم روش دیگری برای کسب درآمد است. بلاگر کسی است که در زمینه خاصی حرفی برای گفتن دارد، بلاگر ها اغلب افرادی هستند که ارتباط خیلی خوبی با مردم دارند و خیلی سریع می توانند روی دیگران تاثیرگذار باشند، آنها به واسطه دانشی که دارند می توانند دیگران را برای انتخاب های گوناگون متقاعد کنند، یک بلاگر کسی است که محتوا تولید میکند یا به اصطلاح بلاگ (  Blog ) می کند. این تولید محتوا در راستای هدفی است که بلاگر ( Blogger ) دنبال می کند. ارائه دهندگان امنیت پیج، درآمد بالایی دارند البته بر سر اینکه اصلا چیزی به نام مسئول امنیت پیج وجود خارجی ندارد بحث بسیار است و خیلی ها معتقدند که از ناآگاهی صاحبان پیج ها سواستفاده می شود در هر حال ما به دنبال اثبات این  فرضیه نیستیم. برویم سراغ بحث هیجان انگیز بعدی :" با وجود درآمدهای بالای اینستاگرام، چگونه می توان آن را مدیریت کرد؟ "

مدیریت درآمد حاصل از اینستاگرام

صاحبان پیج های با درآمد بالا حتما با این مسئله مواجه شده اند که حجم درخواست های مشتری گاهی به حدی می رسد که از توان آن ها خارج است پاسخ پیام ها را بدهند چه برسد به اینکه سفارشات را مدیریت کنند. حال فرض کنید باید برای تک تک درخواست ها شماره کارت ارسال کرد، رسیدها را پیگیری و کنترل کرد و سایر موارد که با آن درگیر هستند. سیزپی که اپراتور ارائه دهنده درگاه پرداخت است در پاسخ به این نیاز کاربران راه حل جامعی ارائه کرده است. صاحبان کسب و کار با داشتن درگاه پرداخت اختصاصی نیازی به ارسال شماره کارت ندارند، کلیه واریزی ها از بخش گزارشات قابل وصول هستند و نیازی به ارسال رسید پرداخت از سوی مشتری نیست، در ضمن می توان با ایجاد فرم پرداخت، کلیه اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره موبایل را طی همان فرم دریافت کرد و این گونه مدیریت سفارش ها را انجام داد. تصور کنید، روزی حداقل 20 مشتری داشته باشید و بخواهید در کنار مدیریت پیج، به پرداخت وجوه سفارشات هم رسیدگی کنید. با این اوصاف باید روزی چند ساعت هم برای این کار صرف کنید. به همین دلیل شاید چند وقت دیگر مجبور شوید فردی را به عنوان ادمین، برای این کار استخدام کنید.

خبر خوب اینکه با استفاده از لینک پرداخت سیزپی میتوانید به صورت رایگان پیج و خدمات خود را در صفحه اینستاگرام سیزپی معرفی نمائید.

 

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد درگاه پرداخت اینستاگرام


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.