کسب درآمد از اینترنت با ایده های طلایی

کسب درآمد از اینترنت با ایده های طلایی

ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم جایی که بیشتر مردم به صورت آنلاین با دوستان و خانواده خود در ارتباط اند، خرید می کنند، جواب سوالات و مشکلات خود را با سرچ کردن پیدا می کنند، کار خود را انجام می دهند و درآمد به دست می آورند.

با رشد و توسعه فناوری این فرصت ایجاد شده است که مردم از فضای مجازی به نفع خود استفاده کرده و شروع به کارآفرینی از این طریق کنند.امروزه یادگیری و اجرایی کردن یک ایده برای کسب درآمد برای همه جذاب است...

 

چرا کسب درآمد از اینترنت؟

  • وسعت تجارت شما به پهنای وسعت اینترنت است.
  • نیاز به کمترین سرمایه و تجهیزات
  • دسترسی راحت همه افراد به آن از طریق لب تاپ و موبایل
  • داشتن آزادی زمان و مکان
  • امکان استفاده از آن در حوزه های مختلف کاری
  •  دسترسی به مخاطبان هدف بیشتر

 

مقاله مرتبط: تجارت الکترونیک

 

حالا که از مزیت های راه اندازی کسب و کار های اینترنتی آگاه شدید در ادامه به شما چند ایده اجرایی پیشنهاد می شود با ما همراه باشید شاید شما هم، ترغیب شدید و تصمیم گرفتید همین مسیر را در پیش بگیرید!

 

برگزاری دوره های آموزشی آنلاین

کسب درآمد از اینترنت با برگزاری دوره‌های آموزشی توسط افراد مختلف در دوران کرونا، نشان داد که یکی از بهترین راه‌ها برای درآمدزایی، این روش است. برای این کار کافی است مهارت هایی که یاد گرفته اید، دانش و توصیه هایتان که در حیطه تخصصی تان است را به صورت دوره های آموزشی درآورده و به مخاطبانتان عرضه کنید. این ایده می تواند در قالب های مختلفی مانند: تهیه فیلم های آموزشی و بارگذاری آن بر روی وب سایت، مقالات و PDF های آموزشی، پادکست های آموزشی و وبینارهای آنلاین باشد.

ضبط و ایجاد پادکست در حال حاضر خیلی روی بورس هست، این پادکست ها می تواند پادکست های آموزشی باشد یا پادکست هایی که داستانی را روایت می کند.امروزه با وجود مشغله های که افراد دارند، به دنبال روش های سریع تر برای دریافت یک محتوا هستند و این دلیل خوبی برای جذب مخاطب و کسب درآمد آنلاین می باشد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 شما باید برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اقدام کنید و اقلام فیزیکی را بفروشید.برای شروع سریع و کاهش هزینه ها می توانید از فروشگاه ساز شاپفا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.هم چنین برای پرداخت آنلاین سایتتان می توانید از درگاه پرداخت امن سیزپی استفاده کنید. این ایده زمانی موفق خواهد شما که شما علاوه بر ارائه محصول مناسب و متناسب با نیاز افراد، تجربه خرید خوبی در اختیار مشتریان قرار بگیرد. این تجربه شامل چگونگی ارسال محصول، پشتیبانی و حتی نحوه بسته بندی محصول می شود.

حتما بخوانید: راهنمای ایجاد درگاه پرداخت برای وب سایت 

کسب درآمد از اینستاگرام

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، اینستاگرام است که کاربران زیادی مشغول به فعالیت و کسب درآمد در آن می باشند. اینستاگرام یک فرصت جذاب و هیجان انگیز برای میلیونر شدن می باشد. کافیست که فعالیت خود را هدفمند کرده چون ذره ذره این فضا فرصت رشد و درآمد زایی دارد.

در ابتدا لازم است که یک پیج جذاب داشته باشید. از این طریق فالوورهای شما افزایش پیدا می کند و بالطبع مخاطبین هدف شما نیز زیاد می شود. شما علاوه بر فروش محصولات در داخل پیج خود می توانید با گرفتن سفارش تبلیغات، درآمد خود را بیشتر کنید. 

برای اعتماد بیشتر مشتریان خود می توانید به جای شماره کارت، در صفحه اینستاگرام خود از لینک پرداخت سیزپی استفاده نمایید. با داشتن لینک پرداخت سیزپی، درگاه پرداخت اینستاگرام خود را داشته باشید و به کسب و کار خود هویت ببخشید.

همین الان استارت بزنید و کسب درآمد کنید...


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.