کد رهگیری مالیاتی درگاه پرداخت

کد رهگیری مالیاتی درگاه پرداخت

بهمن ماه 1399 بود که بانک مرکزی طی نامه ای تمامی شرکت های پرداخت را ملزم کرد تا با اخذ کد رهگیری مالیاتی نسبت به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی اقدام کنند. کد رهگیری مالیاتی برای شناسایی کسب و کارها می باشد. سیزپی به عنوان پرداخت یار بانک مرکزی و پیشرو در ارائه خدمات نوین پرداخت، هم از این قاعده مستثنی نبوده و در حال حاضر برای اقدام به گرفتن درگاه پرداخت سیزپی بایستی یک کد ده رقمی مالیاتی اعلام شود. در ابتدا به علت نبودن وب سرویس و سیستمی که بتواند این کد را صادر کند تمامی ثبت نام ها توسط پذیرندگان و به صورت دستی انجام می شد تا اینکه بالاخره این وب سرویس آماده و در اختیار شرکت های پرداخت قرار گرفت. بنابراین اگر تصمیم دارید از درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی استفاده کنید می توانید پس از ثبت نام تنها با انتخاب موافقت نامه صدور کد رهگیری، شاهد صدور آنی کد و ارسال اطلاعات به شاپرک باشید. اما از کجا باید این گزینه را انتخاب کنید:

ابتدا باید در سایت سیزپی ثبت نام کنید، لینک ثبت نام:  https://merchant.sizpay.ir/Acnt/Reg

سپس به قسمت درگاه مستقیم مراجعه کنید، اطلاعات خواسته شده جهت احراز هویت را وارد کنید. اینجا خود به 5 بخش تقسیم می شود در مرحله پنجم باید آدرس سایت و کد رهگیری مالیاتی درج شود اگر کد دارید نیازی نیست به ازای هر درگاهی که ثبت نام می کنید یک کد مستقل ثبت نام کنید با همان یک کد می توان از هر جایی درگاه گرفت، کد خود را در باکس مربوطه وارد کنید. اگر کد ندارید کافیست تیک " با صدور کد رهگیری مالیاتی موافقم" را بزنید تا ما برای شما کد را صادر کنیم. دقت داشته باشید آدرس و کدپستی باید صحیح باشد وگرنه امکان صدور کد رهگیری نخواهد بود بنابراین از درست بودن آن مطمئن شوید. برای اصلاح آدرس و کدپستی در پنل مالیاتی خود باید به صورت حضوری به یکی از شعبات مالیاتی شهر خود مراجعه کنید. Google

اگر کد رهگیری مالیاتی توسط سیزپی صادر شد از کجا کد خود را ببینیم؟

از همان بخش درگاه مستقیم روی جزئیات درگاه کلیک کنید تا اطلاعات مالیاتی خود را مشاهده کنید.

پرونده مالیاتی خود را از کجا می توانم ببینم؟

می توانید به صفحه سازمان امور مالیاتی مراجعه کنید و فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید، از شما کد رهگیری مالیاتی و موبایل خواهد خواست با وارد کردن این اطلاعات نسبت به ایجاد کاربری و پسورد اقدام می کنید.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت اینترنتی

 

 

خدمات برتر پرداخت را از ما بخواهید.

 

 


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.