چگونه درگاه پرداخت بگیریم

چگونه درگاه پرداخت بگیریم

درگاه پرداخت اینترنتی در این مواقع بسیار کاربردی است و بطور کلی یکی از شرایط اصلی داشتن کسب و کار موفق برخورداری از درگاه پرداخت معتبر است که باعث تسهیل در امر پرداخت وجوه خرید های اینترنتی می شود.

اگر کسب و کار آنلاین دارید برای گرفتن درگاه پرداخت بهتر است کمی عجله کنید زیرا با گسترش خدمات اینترنتی و سخت گیری های قانونی این کسب و کار روز به روز شرایط گرفتن درگاه پرداخت سخت تر و مدارک و مستندات لازم برای اخذ درگاه پرداخت بیشتر می شود.

درحال حاضر در ایران درگاه پرداخت اینترنتی را  به دو صورت می توان گرفت که در ادامه بطور مفصل خواهید خواند و آسان ترین روش را نیز در اختیارتان خواهیم گذاشت تا به راحتی تصمیم گیری کنید که از چه نوع درگاه پرداختی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: درست کردن درگاه پرداخت

در ایران دو نوع درگاه پرداخت داریم :

  1. درگاه پرداخت مستقیم
  2. درگاه پرداخت واسط (یا پرداخت یاری)

هر دو مورد زیر نظر شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) هستند و با مجوز بانک مرکزی فعالیت می کنند ولی تفاوت زیادی در کیفیت و گستردگی خدمات دارند.

ویژگی های درگاه پرداخت مستقیم:

  • ثبت نام بسیار سخت و زمان بر (نیاز به مدارک و مجوزهای بسیاری دارد)
  • تسویه 24 ساعته
  • کارمزد رایگان

ویژگی های درگاه پرداخت واسط یا پرداخت یار:

  • ثبت نام بسیار سریع و آسان
  • تسویه 24ساعته
  • کیف پول الکترونیکی
  • کارمزد دارد
  • لینک پرداخت و فاکتور پیامکی
  • بدون قطعی

درگاه پرداخت سیزپی

یکی از تفاوت های درگاه پرداخت مستقیم و واسط در این است که درگاه واسط همزمان به چند درگاه پرداخت اینترنتی وصل می شود و امکان قطع شدن درگاه بسیار کم می شود ولی درگاه مستقیم متصل به یک درگاه پرداخت اینترنتی است و در صورت قطع شدن درگاه تراکنش ها ناموفق می شوند و  شما مشتری و فروش خود را از دست می دهید.

پیشنهاد ما به شما صاحبان کسب و کارهای آنلاین این است که برای گرفتن درگاه پرداخت سریع و راحت سمت بانک ها و درگاه های مستقیم نروید و از طریق شرکت های پرداخت یار معتبر و با کارمزد پایین مثل سیزپی اقدام کنید زیرا هم ثبت نام و پنل کاربری راحتی دارد و هم کمترین کارمزد را می پردازید در حالی که امکان مدیریت کارمزدها را نیز دارید.

گرفتن درگاه مستقیم بعد از تکمیل مدارکتان و تایید شدن ممکن است باز هم هفته ها زمان ببرد ولی اگر میخواهید هر چه سریع تر فروش خود را شروع کنید می توانید با گذاشتن فقط 5 دقیقه وقت درگاه پرداخت سیزپی را بصورت اینترنتی ثبت نام کنید و در کمتر از 1 روز فعال می شود و می توانید استفاده کنید.

تسویه ها درحال حاضر چه درگاه مستقیم بگیرید یا از طریق پرداخت‌یارها اقدام نمائید، بصورت 24 ساعته است. پس چه بسا بهتر است که از درگاه ارائه شده از شرکتهای پرداخت‌یار استفاده کنید و وقت خود را در رفتن به بانک های مختلف هدر ندهید. فقط کافیست به سایت درگاه پرداخت سیزپی مراجعه کنید و نماد شاپرک در انتهای سایت را بررسی کنید و از داشتن مجوز مطمئن شوید، درخانه بنشینید و با لپ تاپ یا موبایل شخصی تان درگاه پرداخت اختصاصی تان را سفارش دهید. تیم توسعه بازار سیزپی در این مسیر تا دریافت درگاه پرداخت اینترنتی در کنار شما می باشد، اگر سوالی داشتید با شماره های سیزپی تماس بگیرید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.