چکار کنیم مشتری از درگاه پرداخت استفاده کند؟

چکار کنیم مشتری از درگاه پرداخت استفاده کند؟

حتما برای شما هم پیش آمده که مشتری اصرار به پرداخت کارت به کارت به جای استفاده از درگاه پرداخت دارد، یا حتی به کارت به کارت هم اعتماد ندارد و ترجیح می دهد درب منزل آن هم بعد از دیدن سفارش خود وجه آنرا پرداخت کند. می خواهیم بدانیم در این شرایط چه کار کنیم تا اعتماد مشتری را جلب کنیم و کاری کنیم در همان سایت سفارش خود را ثبت کرده و از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت کند.

  1. برای سایت خود اینماد بگیرید.

حتما بلاگ " نحوه دریافت اینماد " را بخوانید تا با روند دریافت اینماد آشنا شوید. خرید اینترنتی یک فرآیند رو به رشد است و در کنار آن سایت های کلاهبرداری و فیشینگ نیز زیاد می شود، داشتن اینماد باعث می شود تا هر خریدی را بتوان از طریق مراجع قانونی پیگیری کرد، همچنین امکان ثبت شکایت در اینماد وجود دارد.

  1. در سایت خود گواهی سیزپی را درج کنید.

زمانی که درگاه پرداخت سیزپی فعال شد می توانید گواهی سیزپی را در سایت خود قرار دهید و این اطمینان را به مشتری بدهید که شما نزد یک شرکت دیگر احراز هویت شده اید و درگاه خود را دریافت کرده اید و در صورتی که مشکلی در پرداخت داشته باشند می توانند به این شرکت نیز مراجعه کنند. گواهی سیزپی در انتهای سایت قرار می گیرد و با کلیک بر روی آن اطلاعت صاحب سایت و تایید یا عدم تایید آن نمایش داده می شود.

  1. راه های ارتباطی را در سایت خود بگذارید.

راه های ارتباطی سایت به مانند آدرس و تلفن باعث می شود تا در حین بررسی سایت برای خرید حالت اعتماد و اطمینانی در خریدار به وجود بیاید به عبارتی این صفحه مانند یک برگه هویتی عمل می‌کند و سعی در نمایش چهره واقعی کسب و کارتان به کاربران دارد. بدانید که یکی از علت هایی که فروش اتفاق می افتد همین تماس با ما است. برخی ترجیح می دهند با شماره شما تماس بگیرند تا خیالشان راحت شود تلفن ها جواب داده می شوند، برای پاسخگویی زمان تعیین کنید تا در همان بازه های زمانی تماس گرفته شود.

  1. نشان دادن نظرات مشتریان قبلی

در سایت خود بخشی تحت عنوان نظرات ایجاد کنید تا هر خریدار و استفاده کننده ای بتواند رضایت یا عدم رضایت خود را ثبت کند.

  1. افتخارات محصول

اگر محصول شما جوایزی برنده شده یا در جشنواره ای شرکت کرده و تندیس یا جایزه ای اعطا شده حتما تصویر آن را در انتهای سایت قرار دهید.

  1. ضمانت کالا و خدمات

با دیدن این جمله که اگر کالا مشکلی داشت تا یک هفته آن را از شما پس می گیریم، با خیال راحت تری خرید صورت می گیرد. به خصوص در خرید وسایلی نظیر گوشی موبایل این موضوع بسیار مهم و تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: درگاه پرداخت 24 ساعته

در اینجا شش نکته طلایی برای جلب اعتماد مشتری به سایت و سپس انجام عملیات پرداخت از طریق درگاه پرداخت آورده شد.  به نظر شما چه راه های تاثیرگذار دیگری وجود دارد؟

شاید علاقمند باشید: درگاه پرداخت اینستاگرام


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.