پلتفرم حقوقی دادافروز

پلتفرم حقوقی دادافروز

اداره یک کسب و کار ابعاد مختلفی دارد، از ابعاد مدیریتی و منابع انسانی گرفته تا مالی و بسیاری ابعاد دیگر، ولی یکی از ابعاد بسیار مهم در کسب و کار بعد حقوقی آن کسب و کار است. و اگر به این بعد توجه نکنیم طبیعتا با مشکلات خیلی زیادی مواجه خواهیم شد، بنابراین توصیه میشود که قبل از شروع یک کسب و کار یا در حین اداره یک کسب و کار حتما به ابعاد حقوقی آن توجه کنیم.

حقوق علمی است که به تنظیم روابط اجتماعی می پردازد و یک کسب و کار طبعیتا ابعاد مختلفی از روابط اجتماعي را در بر دارد .
روابط بین بنیانگذاران یک کسب و کار، روابط با ادارات دولتی، بیمه، مالیات و بسیاری اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر، همه این ها مسائلی است که لازم است همزمان با اداره یک کسب و کار به آن توجه کنیم. عدم اطلاع و آگاهی از نکات و اصول اولیه حقوقی میتواند عواقب جبران ناپذیری را برای فعالان کسب و کار در پی داشته باشد. از اینرو و با توجه موارد مذکور متوجه می شویم در کشور ما بسیاری از کسب و کار های نوپا وجود دارند که نیازمند خدمات حقوقی هستند. برای همین موضوع در این نوشتار قصد داریم تا یکی از همکاران درگاه پرداخت سیزپی  را که در بخش ارائه خدمات حقوقی فعال می باشد به شما عزیزان معرفی کنیم.


معرفی 
دادافروز در مهر ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد. دادافروز یک شرکت یا موسسه ی حقوقی نیست بلکه بستری است برای به دست آوردن راحت تر قرارداد ها و مشاوره حقوقی بدون صرف هزینه های گزاف. در دادافروز این امکان را برای شما فراهم آوردیم که در محیطی امن و راحت بتوانید امور حقوقی کسب و کار خود را انجام دهید.


خدمات دادافروز


- بانک قرارداد ها 
یکی از روابط مهم و متعدد  در کسب و کار  روابط ما با پرسنل و منابع انسانی است، منابع انسانی می توانند حسب نوع وظایفشان انواع مختلفی از قرارداد ها را با ما داشته باشند، ممکن است ما از شخصی به عنوان مشاور استفاده کنیم یا شخصی را برای کار در شرکت یا استارتاپ استخدام کنیم، همه این روابط در غالب قرارداد های مختلفی تعریف شده اند، نظیر قرادداد کار، قرارداد پیمانکاری، قرارداد مشاوره و ... .
نکته حائز اهمیت این است که قبل از اینکه با شخصی وارد کار شویم حتما با آن شخص قرارداد ببندیم و بسته به نوعی خدماتی که تعریف می کنیم،  قرارداد را انتخاب کنیم.  به طور مثال اگر شخص مورد نظر کاری که انجام می دهد تبعیتی است قرارداد کار با آن شخص ببندید.
شما می توانید در ابتدای راه از بانک قرارداهای دادافروز، قرارداد مورد نظر خود را  همراه با پشتیبانی رایگان با قیمت مناسب خریداری کنید.

بیشتر بخوانیم : درگاه پرداخت اینترنتی چیست ؟


- مشاوره 
اگر ما مشکلات پیش رو را درست شناسایی نکنیم ممکن است دچار یکسری جرائم مالی، مالیاتی و یا بیمه ای شویم پس بهتر است از همین اول از این موضوع جلوگیری کنیم و نوع رابطه همکاری را درست شناسایی کنیم و بر آن اساس نوع قرارداد را تعریف کنیم.
بسیاری از افرادی که دچار مشکلات حقوقی می شوند، مایل هستند پیش از شکایت و دادخواست یا برای شروع کسب و کار خود با مشاور حقوقی متخصص گفتگو کنند. پس بهتر است از همین اول با یک مشاور خبره صحبت کنیم و مشورت بگیریم. برای دریافت جواب دقیق تر و سریع تر می توانید مشاوره تلفنی دریافت کنید.


- تنظیم قرارداد
ما در دادافروز درصورت درخواست شما،  قرداد اختصاصی برای کسب و کارتان تنظیم می کنیم. این قرار داد به صورت کاملا انحصاری  به کسب و کار  شما تعلق دارد.

- ثبت برند 
ثبت برند یا علامت تجاری یکی از ملزومات مهم توسعه هر کسب‌وکاری است. برای حفاظت از حقوق مالکیت فکری خود توصیه می شود که حتما ثبت برند را انجام دهید. ما در این مسیر در کنارتان هستیم تا مسیر موفقیت را قانونی طی کنید.
ما با ساخت پادکست و ویدیو های آموزشی تلاش کردیم تا راه را برای کسب و کار ها  آسان تر کنیم تا بتوانند خودشان چالش های حقوقی  کسب و کارشان را برطرف کنند.


- پادکست سرجوخه
در هر اپیزود از این پادکست ابتدا داستان واقعی یک پرونده قضایی می شنویم و سپس به تحلیل و بررسی آن می پردازیم. سرجوخه را میتوانید از سایت دادافروز و تمامی پادگیر ها دانلود کنید.

بیشتر بدانید : دریافت درگاه پرداخت برای پادکست


- ویدیو های آموزشی 
شما می توانید با تهیه ی ویدیو ها و همچنین شرکت در دوره هایی مانند  قرارداد نویسی، مالکیت فکری و  سایر دوره ها پس از مدتی خودتان مسائل حقوقی کسب و کارتان را مدیریت کنید،  و از مشکلات حقوقی آتی جلوگیری کنید.
دادافروز حافظ منافع حقوقی کسب و کار شماست.


با مراجعه به سایت dadafrooz.com و یا  اینستاگرام dadafrooz_com می توانید از تمامی این خدمات استفاده کنید.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.