پلاگین پرداخت دروپال

پلاگین پرداخت دروپال

دروپال ( Drupal ) یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که به شما کمک میکند که بدون داشتن دانش فنی بتوانید درون سایت خود مقاله، خبر و فروش اینترنتی داشته باشید. دروپال یک سیستم کد باز (Open Source)  می باشد یعنی سورس کد آن در دسترس عموم می باشد و برنامه نویس امکان ویرایش و تغییر در آن را دارد. از نظر امنیت، دروپال امن ترین پلتفرم می باشد.

سیستم مدیریت محتوا یا CMS) Content Management System) چیست؟

سیستم مدیریت محتوا (CMS) نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا مطالب خود را خلق کنید، آنها را سازمان دهی و یا ویرایش کنید، برخی از آنها را حذف یا غیر فعال کنید. همچنین این مطالب می توانند شامل تصاویر، متون، اسکریپت ها و یا هر چیز دیگری از این نوع باشند. اگر به دنبال راه اندازی سایتی هستید که روزانه مطالب زیادی در آن منتشر می کنید مانند خبرگزاری ها، بهتر است این سیستم مدیریت محتوا را برای سایت خود راه اندازی کنید.

 

نمونه سایت هایی که از دروپال استفاده می کنند

شرکت سونی

پلیس سایبری ایران

شرکت هوندا

کاخ سفید

شبکه ی اجتماعی Pinterest

وب سایت دانشگاه هاروارد

 

چرا دروپال

دروپال یکی از سه CMS محبوب جهان به شمار می‌رود و بسیاری از سازمان‌های کوچک و بزرگ از آن استفاده می‌کنند. برخی ویژگی های دروپال که باعث محبوبیت آن شده است آورده می شود:

معماری انعطاف پذیر محتوا: دروپال خلق و مدیریت انواع محتوا را مانند ویدئو، مدیریت کاربران، متون، وبلاگ ها، پادکست ها، آمارها و ... مقدور میسازد.

سرعت بارگیری: دروپال 8 تمام دیتا را ذخیره می کند و در صورت لزوم فقط جاوا اسکریپت را بارگیری می کند. وقتی یک صفحه مشاهده می شود، دیگر نیازی به بارگیری مجدد آن نیست. محتوای مشاهده شده قبلی به سرعت از حافظه پنهان بارگیری می شود. پس از پیکربندی و فعال سازی ، حافظه پنهان کاملاً اتوماتیک خواهد بود.

انجمن بزرگ و اختصاصی: دروپال دارای انجمنی بزرگ و پویا بوده که از سال ۲۰۰۱ عملکردی مناسب داشته‌ است. اگر یک کاربر جدید یا یک توسعه‌دهنده‌ی حرفه‌ای هستید، سایت Drupal.org منبعی بسیار ارزشمند برای یادگیری، اخبار جدید یا درخواست پشتیبانی از متخصصین است.

پایه و اساس قدرتمند:  دروپال بر مبنای بسته مدرن تکنولوژیLAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP)  قرار گرفته است که همگی بایکدیگر نیازهای مختلف برندها و سازمان های روبه رشد را براورده میکنند.

 

درگاه پرداخت اینترنتی برای دروپال

ماژول پرداخت آنلاین سیزپی برای دروپال به صورت کاملا رایگان منتشر شده و از طریق بخش مستندات امکان دستیابی به آن وجود دارد. پیش نیاز استفاده از افزونه پرداخت دروپال، ثبت نام در سیزپی و فعالسازی درگاه پرداخت اینترنتی می باشد.


دیدگاه

درباره ما

سیزپی، زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان می باشد، که با دریافت مجوز از بانک مرکزی به عنوان پرداختیار به ارائه خدمات پرداخت اینترنتی مشغول می باشد. سیزپی با داشتن تیمی متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات، امنیت و پرداخت الکترونیک به عنوان یک پیشرو در حوزه فناوریهای نوین مالی، در تلاش است تا خدمات پرداخت را به صورتی ساده، مقرون به صرفه، ایمن و قابل اعتماد به میلیون ها نفر در سراسر کشور ارائه دهد. ازمهمترین فعالیت های سیزپی در قالب پرداخت‌یار تسهیل فرآیند دریافت درگاه پرداخت، ارائه خدمات نوین مالی در حوزه فین تک به کسب و کارها مانند لینک پرداخت، کیف پول و درگاه پرداخت سازمانی، فاکتور الکترونیک، کارتخوان مجازی و ... می باشد.